|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Piet zegt dat het morgen de hele dag droog blijft, met een zonnetje erbij zelfs. |
|
Haha, met Fries weer zit hij er niet altijd naast. |
|
quote: De meeste Friezen denken er anders over. Maar ik hoop op mooi weer voor de bezoekers en de organisatie. Boeiender |
|
Ik hoop eigenlijk een beetje op dooi weer. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Is die overlap in de speeltijden bij 2 podia trouwens noodzakelijk? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Blij dat ik op dat female blabla podium niets hoef te zien.... spelfout weggehaald... |
|
Morgen al! ik heb er wel zin in. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Te zien of te horen? Da's een wereld van verschil. Het oog wil ook wat, hè? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Wanker. |
|
Even voor dranghek 1 er uit knijpen. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Beetje te ver helaas. But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Zo, bakkie koffie, effe rustig vreten en dan uurtje of 2 die kant es op. Vroeg genoeg.... spelfout weggehaald... |
|
Zo, was weer een mooi feestje Vele (forum)bekenden gesproken, schippen vol met bier en puike muziek. Ik vond Destruction als headliner verre van overtuigen, gelukkig waren er vele andere hoogtepunten. - Nightmare - 3" Of Blood Revamp voor het eerst gehoord/ gezien, was ook dikke prima okay. Hands down voor de festivalorganisatie. Alles perfect geregeld en dat in een gemoedelijke sfeer. Volgende keer zijn we weer present, no matter what! |
|
Tsja....Volgens Grutte Pier was Dokk'em precies wat IntoTheGrave had moeten worden. 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
Gezellig feestje, alles was prima voor elkaar |
|
Prima vermaakt gisteren! Het bleef jammergenoeg niet de hele dag droog en het waaide ook lekker maar dat mocht de pret niet drukken. Vond vooral Picture en Stream of Passion goed. Revamp was ook de moeite waard, wat een stem heeft Floor toch. En Destruction heerschte ook. Veel bekenden gezien en gesproken. Wel benieuwd naar opkomst, had idee dat dat ongeveer hetzelfde was als 2 jaar geleden. In 2012 zijn we er vast weer bij! see you at occultfest! |
|
Was mooi ja, 3 Inches of Blood was erg vet, The Haunted belachelijk strak, Trident had een hoerengeluid en wat er aan geluiden uit die tent kwam was een drama. Picture en Nightmare waren ook erg gaaf, van Destruction maar een paar nummers nog meegekregen. Oh ja, de patat was rauw. Bier was goed en dankzij een stagediver heeft m'n neus een nieuw model. Maar was weer zeer geslaagd! Grutte Pier is een fijne vent, maar dat wist ik al! spelfout weggehaald... |
|
quote: 3" of blood kan ik het mee eens zijn. Nightmare daarentegen... Een gitarist/zanger die minstens zoveel (zo niet meer) aan zang deed dan de zanger, en het hoogtepunt van de set is een cover (Holy diver)? Ze zijn sinds die ene keer dat ik ze in de Bosuil heb gezien wel gruwelijk hard achteruit gegaan. Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina |