IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Dokk'em Open Air 2010 Vorige pagina
Deathwish
Usericon van Deathwish
Posted 11-06-2010 14:43 by Deathwish Wijzig reactieProfiel van DeathwishQuote dit berichthttp://www.poppodiumromein.nl

Piet zegt dat het morgen de hele dag droog blijft, met een zonnetje erbij zelfs.

MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 11-06-2010 15:01 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 11 juni 2010 14:43 schreef Deathwish het volgende:
Piet zegt dat het morgen de hele dag droog blijft, met een zonnetje erbij zelfs.

Dan krijg je hagel en regen. Helaas.

Boeiender

Deathwish
Usericon van Deathwish
Posted 11-06-2010 15:22 by Deathwish Wijzig reactieProfiel van DeathwishQuote dit berichthttp://www.poppodiumromein.nl

Haha, met Fries weer zit hij er niet altijd naast.

MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 11-06-2010 15:24 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 11 juni 2010 15:22 schreef Deathwish het volgende:
Haha, met Fries weer zit hij er niet altijd naast.

De meeste Friezen denken er anders over.

Maar ik hoop op mooi weer voor de bezoekers en de organisatie.

Boeiender

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 11-06-2010 16:32 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Ik hoop eigenlijk een beetje op dooi weer.

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 11-06-2010 19:33 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Is die overlap in de speeltijden bij 2 podia trouwens noodzakelijk?

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 11-06-2010 19:57 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 11 juni 2010 19:33 schreef XXL het volgende:
Is die overlap in de speeltijden bij 2 podia trouwens noodzakelijk?

Blij dat ik op dat female blabla podium niets hoef te zien....

spelfout weggehaald...

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 11-06-2010 20:29 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Morgen al! ik heb er wel zin in.

"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 11-06-2010 21:51 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 11 juni 2010 19:57 schreef varanus het volgende:
Blij dat ik op dat female blabla podium niets hoef te zien....

Te zien of te horen?

Da's een wereld van verschil.

Het oog wil ook wat, hè?

Paljas
Usericon van Paljas
Posted 11-06-2010 22:31 by Paljas Wijzig reactieProfiel van PaljasQuote dit bericht

Wanker.

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 11-06-2010 22:58 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Even voor dranghek 1 er uit knijpen.

"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."

*Sander*
Usericon van *Sander*
Posted 11-06-2010 23:33 by *Sander* Wijzig reactieProfiel van *Sander*Quote dit berichthttp://www.facebook.com/sander.vd.meer

Beetje te ver helaas.

But there is no real me: only an entity, something illusory................

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 12-06-2010 10:49 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Zo, bakkie koffie, effe rustig vreten en dan uurtje of 2 die kant es op. Vroeg genoeg....

spelfout weggehaald...

Grutte Pier
Usericon van Grutte Pier
Posted 13-06-2010 11:14 by Grutte Pier Wijzig reactieProfiel van Grutte PierQuote dit bericht

Zo, was weer een mooi feestje
Vele (forum)bekenden gesproken, schippen vol met bier en puike muziek.

Ik vond Destruction als headliner verre van overtuigen, gelukkig waren er vele andere hoogtepunten.
- Nightmare
- 3" Of Blood

Revamp voor het eerst gehoord/ gezien, was ook dikke prima okay.

Hands down voor de festivalorganisatie.
Alles perfect geregeld en dat in een gemoedelijke sfeer.

Volgende keer zijn we weer present, no matter what!

attematic
Pictures and stories
Usericon van attematic
Posted 13-06-2010 11:20 by attematic Wijzig reactieProfiel van attematicQuote dit bericht

Tsja....Volgens Grutte Pier was Dokk'em precies wat IntoTheGrave had moeten worden.

10.10.1942 - 20.11.2011

Sjon
Usericon van Sjon
Posted 13-06-2010 11:34 by Sjon Wijzig reactieProfiel van SjonQuote dit bericht

Gezellig feestje, alles was prima voor elkaar

the witch
beter langharig dan kortzichtig
Usericon van the witch
Posted 13-06-2010 14:38 by the witch Wijzig reactieProfiel van the witchQuote dit berichthttp://www.occultfest.nl

Prima vermaakt gisteren! Het bleef jammergenoeg niet de hele dag droog en het waaide ook lekker maar dat mocht de pret niet drukken.
Vond vooral Picture en Stream of Passion goed. Revamp was ook de moeite waard, wat een stem heeft Floor toch. En Destruction heerschte ook. Veel bekenden gezien en gesproken. Wel benieuwd naar opkomst, had idee dat dat ongeveer hetzelfde was als 2 jaar geleden. In 2012 zijn we er vast weer bij!

see you at occultfest!

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 13-06-2010 15:19 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Was mooi ja, 3 Inches of Blood was erg vet, The Haunted belachelijk strak, Trident had een hoerengeluid en wat er aan geluiden uit die tent kwam was een drama. Picture en Nightmare waren ook erg gaaf, van Destruction maar een paar nummers nog meegekregen. Oh ja, de patat was rauw. Bier was goed en dankzij een stagediver heeft m'n neus een nieuw model. Maar was weer zeer geslaagd! Grutte Pier is een fijne vent, maar dat wist ik al!

spelfout weggehaald...

ErikS
Parker hoer
Usericon van ErikS
Posted 28-06-2010 0:59 by ErikS Wijzig reactieProfiel van ErikSQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2010 11:14 schreef Grutte Pier het volgende:Ik vond Destruction als headliner verre van overtuigen, gelukkig waren er vele andere hoogtepunten.
- Nightmare
- 3" Of Blood

3" of blood kan ik het mee eens zijn. Nightmare daarentegen... Een gitarist/zanger die minstens zoveel (zo niet meer) aan zang deed dan de zanger, en het hoogtepunt van de set is een cover (Holy diver)? Ze zijn sinds die ene keer dat ik ze in de Bosuil heb gezien wel gruwelijk hard achteruit gegaan.

Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in...

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com