![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Nog niet eens een lijstje in dit topic? - XXL - Papillonneke Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
- XXL - Papillonneke - Varanus + vrouwlief spelfout weggehaald... ![]() |
|
- Sjon - Drdoom - Jbassist - Greyline - XXL - Papillonneke - Varanus + vrouwlief Ik heb er zin in ![]() ![]() |
|
Misschien. ![]() |
|
- Sjon - Drdoom - Jbassist - Greyline - XXL - Papillonneke - Varanus + vrouwlief - Deathwish ![]() |
|
Verder geen animo??? see you at occultfest! ![]() |
|
nee, zit in Finland... wilde der wel heen... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. ![]() |
|
Ik wil wel heen ff. Maar moet 's nachts weder werken. ![]() |
|
Word wel drukte, aan de VVK te zien. ![]() ![]() |
|
- Sjon - Drdoom - Jbassist - Greyline - XXL - Papillonneke - Varanus + vrouwlief - Deathwish - the witch en loekie + 1 - New World Order + 2 ![]() |
|
- Sjon - Drdoom - Jbassist - XXL - Papillonneke - Varanus + vrouwlief - Deathwish - the witch en loekie + 1 - New World Order + 2 Zo klopt hij weer. ![]() |
|
quote: Mwah, niet zo veel zin om in mijn eentje heen en weer te rijden en dan niet te kunnen drinken, dus ik twijfel nog.. "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" ![]() |
|
- Sjon - Drdoom - Jbassist - XXL - Papillonneke - Varanus + vrouwlief - Deathwish - the witch en loekie + 1 - New World Order + 2 - Hammer ![]() ![]() |
|
En zaterdag blijft het droog, zoals piet zegt. Morgen zelfs nog kans op 24 graden, met buien eerder op de dag. Dus naar ik aanneem: zodra het festival los gaat is het weer goed te doen! ![]() |
|
Mooi feestje word het! ![]() |
|
Voor jou iets minder! ![]() |
|
- Sjon - Drdoom - Jbassist - XXL - Papillonneke - Varanus + vrouwlief - Deathwish - the witch en loekie + 1 - New World Order + 2 - Hammer ![]() - AngelOfDeath "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" ![]() |
|
Dus toch maar besloten te gaan? Tot zaterdag. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
- Sjon - Drdoom - Jbassist - XXL - Papillonneke - Varanus + vrouwlief - Deathwish - the witch en loekie + 1 - New World Order + 2 - Hammer - AngelOfDeath - Regeer [Dit bericht is gewijzigd door Regeer op 10-06-2010 17:28] ![]() |
|
quote: Inderdaad. Tot dan! ![]() "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" ![]() |
|
Hjir liket it mear as lyts Wâldrock. ![]() |
|
quote: Hey Regeer toch de knoop doorgehakt? Goede zaak hoor. Neem je Roelf en Herrie Gerrie ook mee? see you at occultfest! ![]() |
|
Nee. Gerrie niet. Roelf is er vrijdags al. ![]() |
|
quote: Roelf gaat natuurlijk helemaal los bij de female stage! ![]() Nou tot morgen dan. Vanavond eerst nog bruiloft en dan morgen maar eens richting Dokkem. Hoop dat het droog blijft, niet dat rotweer van 2 jaar geleden (volgens mij was het alleen in 2004 mooi weer). see you at occultfest! ![]() |
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |