|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: |
|
@ whiterider goh de volgende azijnzeiker. Hoe lang denk je dat het nog zal duren voordat mensen redenen vinden en krijgen toegereikd om metal concerten echt te gaan verbieden. ANTIFA met Temnozor was al zo'n begin. De MFT in Nijverdal heeft de BEM(bureau eerlijke mededinging) al achter zich aan vanuit de nederlandse horeca bond. Elsrock vorig jaar was ook al kantje boord of die kerken hadden daar ook gewonnen. En inderdaad het concert van Slechtvalk zou eerst ergens anders plaatsvinden met nog een leuke headliner maar dit mocht niet vanwege de link die het heeft met Blackmetal. De gemeente ( kerken) hebben hier met succes een stokje voor gestoken. Als je dan ook nog vanuit de metalwereld ook nog tegenwerking krijgt door een paar van die azijnzeikers zakt je de moed echt in de schoenen. Volgende keer programmeren we weer wat anders en @ WHITERIDER............... ik zag in jou profiel dat jij jezelf puk van de petteflat noemt dus we zijn nu onderhandeling gestart met K3 speciaal voor jou. Of heb je liever de mega mindy roadshow met kabouterplop als support(the black edition uiteraard ) |
|
het blijft trouwens ook altijd weer lachen om zo,n popcorn topic te openen, ik heb er volgens mij patent op . Elsrock 2010 topic. Onze populaire flyers met als uitschieter die van Skyforger. Slechtvalk topic. LET OP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Deze week maak ik weer wat nieuws bekend |
|
quote: Ok, gaaf, hou me op de hoogte! Laat me trouwens ook weten wanneer de vereniging 'Wij Metalheads Staan Samen Sterk!' is opgericht, dan kom ik zeker eens langs. |
|
quote: WHOEHAHA!!! spelfout weggehaald... |
|
quote: Zullen we dan als clublied nemen We will rise van Arch Enemy Of iets van MANOWAR |
|
Niet vergeten om niet-metalheads uit de top te weren, hè? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: dat eerste is +/- ook mijn lijflied signature |
|
quote: en we hebben onze eerste lid binnen |
|
wat een eindeloos gezeik over slechtvalk.. worden jullie er zelf niet een keertje moe van?? |
|
Niet zo ongeduldig, jongen. Hymir komt vast ook nog wel aan de beurt. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Yes, Pablo gaan jullie eigenlijk jullie cd'tje daar presenteren? Of stellen jullie dat nog uit? |
|
quote: owww gelukkig ik schrok al! |
|
quote: durf ik nog niet te zeggen.. |
|
quote: krijg ik een kaart signature |
|
|
|
quote: Nee. Kutgristenen. Je moeder. |
|
De vvk begint te lopen. Dus als je zeker hier bij wilt zijn bestel je kaarten dan via secretaris@metalfronttwente.nl Je ontvangt van mij dan een mail met de betalings gegevens. Na ontvangst betaling zal er een ticket jou kant op gemaild worden. Kosten zijn 10 euro in de vvk. [Dit bericht is gewijzigd door solitude within op 13-02-2010 12:33] |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Silence op 13-02-2010 13:09] |
|
quote: Dan krijg je stiltypen.. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
|
|
Ik heb er al zin in! Je moeder. |
|
De band MYRKVAR is toegevoegd als laatste support. |
|
quote: nice |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |