IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : 3 april Slechtvalk & support @ wijkgebouw de vleugel Nijverdal Vorige pagina
SadistikFuk
Boze Meneer
Usericon van SadistikFuk
Posted 04-04-2010 12:31 by SadistikFuk Wijzig reactieProfiel van SadistikFukQuote dit bericht

Eerste band gemist maar vond de 2e behoorlijk ruk, zonder dat verschrikkelijke keyboard was het waarschijnlijk nog best aan te horen. Slechtvalk kon me ook niet echt boeien.
De bierprijs was wel erg positief

Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 05-04-2010 1:06 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Leuke avond

...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...

herrie
Usericon van herrie
Posted 07-04-2010 11:34 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

quote:
Op 3 April 2010 10:36 schreef Crypt_666 het volgende:
Niets van aantrekken en gewoon je ding blijven doen...sowieso erg tof dat er in dat achter gebleven gebied wat gedaan wordt aan concerten.Zal proberen de volgende keer aanwezig te zijn. Jammer dat ik slechtvalk dit keer moet missen.

achtergesteld gebied? het (noor)oosten van ons land is nog altijd de bakermat van de hedendaagse metalscene! Boerarea FTW!!!

Vonth
Usericon van Vonth
Posted 07-04-2010 12:22 by Vonth Wijzig reactieProfiel van VonthQuote dit bericht

quote:
Op 4 April 2010 12:31 schreef SadistikFuk het volgende:
Eerste band gemist maar vond de 2e behoorlijk ruk, zonder dat verschrikkelijke keyboard was het waarschijnlijk nog best aan te horen. Slechtvalk kon me ook niet echt boeien.
De bierprijs was wel erg positief

het feit dat je de eerste band gemist hebt en 2de band ruk vond, en slechtvalk je niet kon boeien zou ik bijna zeggen dat je daar vrij weinig te zoeken had

herrie
Usericon van herrie
Posted 07-04-2010 13:01 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

De bierprijs was wel erg positief is toch een essentieel voordeel.... oh nee,

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com