|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
quote:Zeg Anton, die vergadering... Hoe laat en waar? Sjirk mailt niet terug |
|
speelschema: * 20.30 - 21.10 Myrkvar * 21.30 - 22.10 Hymir * 22.30 - 23.59 Slechtvalk. |
|
quote: :D Je moeder. |
|
Als je nu niet komt ga ik huilen. Even dat je het weet. |
|
:'D Je moeder. |
|
quote: Slechtvalk wil niet op zondag spelen? |
|
Slechtvalk speelt net zo makkelijk op zondag als op een andere dag [Dit bericht is gewijzigd door Bloeddrinker op 25-03-2010 12:35] |
|
quote: je scheld onbedoeld mij ook uit, maar ik vergeef het je gelijk, je weet niet beter |
|
ligt wat lastig qua vervoer, lijkt me wel gaaf mja |
|
quote: Precies, uiteindelijk ziet iedereen het licht!1 ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: dat gun ik iedereen van harte, maar of dat zo zal wezen dat laat ik liever aan Iemand over die er naar mijn mening meer kijk op heeft xd |
|
|
|
quote: Nee inderdaad. Kutgristenen. Je moeder. |
|
quote: Kan Jezus je neit een lift geven? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Slechtvalk, ik vind het wel een vette band. Jammer dat ik niet kan komen ivm een vrijgezellen feest, maar goed zie ze wel een andere keer dan. Evil Dick |
|
quote: Haha. |
|
Zo, ondanks het geouwehoer in dit topic heb ik er wel zin in. |
|
Niets van aantrekken en gewoon je ding blijven doen...sowieso erg tof dat er in dat achter gebleven gebied wat gedaan wordt aan concerten.Zal proberen de volgende keer aanwezig te zijn. Jammer dat ik slechtvalk dit keer moet missen. Evil Dick |
|
Tof dat je een keertje wilt komen, zullen vast nog wel meer gave concerten georganiseerd worden hier |
|
Ben benieuwd, heb je hier een topic voor geopend? zoja, welk? Dan hou ik dat wel in de gaten. Evil Dick |
|
Sucees vandaag! Geloof dat ik de 14e mei in Nijverdal kom kijken met de (stief)dochter van een bestuurslid |
|
Oh tof Ga je oppas spelen? |
|
quote: Haha ja, gediplomeerd oppas op vrijwillige basis |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |