|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Kon veel erger. Geluid is trouwens aardig voor een filmpje "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
Ik had gedacht dat jij spastische Fuck the Facts-muziek zou maken. Dit stelt me teleur, AG I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: <3 Krijg je met bij bands gaan en niet zelf bands starten Dat laatste moet ik ook weer een keer doen. Even een sludge/grindcore/black/electronic/post-metal/death band in elkaar klussen Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Dit, plus wat is dat toch met Nederland en plain death metal? Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Niks plain death metal: death/thrash/doom Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Geen idee, maar ze lijken niet door te hebben dat ze allemaal hetzelfde klinken. ... zegt de hardcore-fan. [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 16-05-2012 11:28] I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Dat is toch ook de bedoeling? Overdag vrachtwagens laden en 's avonds ook niet nadenken als je met je maten gaat spelen. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Eindelijk is ie dan klaar, het debuutalbum van Adeia is klaar en nu te downloaden op iTunes. Hier alvast 2 voorproefjes: |
|
|
|
Cdtje van Defcon one gescoord in Roermond, erg gaaf schijfje! |
|
Een filmpje gemaakt van ons eerste 'echte' optreden, bij Cafe de Pijp in Enschede: Er zitten een aantal fails in, zoals het switchen van gitaar geluid enzo. |
|
Paar tracks van ons zelf opgenomen demootje. Grungy popmetal, metal-achtige grunge-pop, of poppy metalgrunge, geef het beestje maar een naam. Binnenkort weer eens nieuwe opnames maken, toch niet helemaal tevreden.. Crappy mics, oude vellen op mijn drumkit, noem maar op. Volgende keer beter! Zelf opgenomen, gemixed, etc. voor het totale budget van 12 kratjes bier tijdens de opnames Ohja, orkestje heet Captain Albatross. Captain Albatross - Mr. Frost Captain Albatross - Tank Captain Albatross - Spider Pig Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Tijdens het stonen wil ik wel eens fruity loops aangooien. Eindproduct is verre van perfect doch denk ik dat ik eens wat meer onderzoek moet doen naar het maken van dance; http://soundcloud.com/germaan/geit-horrortron-1 ps. Om te beginnen eens een break maken pps. Er zitten transformers samples in!!!!1! [Dit bericht is gewijzigd door Okkultuz op 07-06-2012 12:25] |
|
quote: de bodemloze put die internet heet. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
http://soundcloud.com/undercurve/have-you-no-home-to-go-to Volgens mij heb ik dit nog niet laten horen, het is mijn nieuwe groep, het heeft niets met metal te maken. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Klinkt zeer okay vent! Vooral MR. Frost deed veel bij me, lekkere Soundgarden-achtige vibe heeft die. Enigzins jammer is dat ik maar 1 gitaar hoor, maar het zal wel komen omdat jullie in 1 take hebben opgenomen! Lekker basgeluid trouwens. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Zeker vette muziek! quote: En dit blijft ook lekker, en volgens mij heb ik dat al duizend keer gezegd! Al gehoord dat Gijs van Solarisis ook dingen in (ongeveer) deze lijn maakt? En ga godverdomme die CHD-plaat eens afmaken! [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 12-06-2012 17:21] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Hey bedankt man! Nee, dat wist ik helemaal niet. Ik ben blij dat Gijs wat muzikaals blijft doen iig, kun je me een link geven oid? (als dat er is). Wat betreft dat andere, daar zijn we sinds april vrijwel nonstop in de vrije uren mee bezig voor zover dat kan. En dan bedoel ik dus opnemen opnemen opnemen. Ik mix alles, ben bij sommige opnames aanwezig en regel het artwork dus ik hoor niet veel andere muziek meer de laatste tijd! Eind augustus moet alles zijn opgenomen en dan hopelijk is in december het gehele album klaar om nog mee te doen voor de jaarlijstjes. [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 12-06-2012 20:22] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Niet mijn eigen band maar wel vrienden. |
|
quote: Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Thanks man! Soundgarden-vibe is een groot compliment 1 Gitaar klopt overigens wel, is een van onze weinige nummers waarbij onze zanger zijn gitaar aan de kant gooit.. wel iets gedubbeld, maar geprobeerd het geheel zo "naturel" mogelijk te laten klinken. Volgende keer toch met clicktrack werken, vond dit kwa mixen een drama. Maargoed, voor een super low-budget demo best aardig gelukt.. Dat Undercurve is overigens gaaf! Beetje Sigur Ros, beetje Anathema, maar wel met een hele andere feel/vibe/... Gave sounds, vette mix.. Hier zou ik wel een plaat van aanschaffen! Solo-project? quote: Thanks! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote:Wat dachten je vrienden: "Laten we eens in een lege fabriekshal gaan staan voor onze clip, dat daar nog niemand eerder op is gekomen!" Hoewel niet mijn smaak, muzikaal wel dik in orde www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
In 2004 heel even mijn band.. Met Devious op Occultfest, opnames komen nu bovendrijven dus.... ( mosterd na de maaltijd..) |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |