![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Seriously? Oh top! Daar gaan wij naar informeren. Dank. ![]() ![]() |
|
@ Bastianus & Ascendant Grotesque thnks.. Overigens is het ook niet 100% mijn stijl hoor.. Ik ben van de oldschool heavy metal ![]() ![]() |
|
http://www.myspace.com/slugstain Twee nieuwe nummers online. Zelf opgenomen in eigen oefenruimte en met verse koebel dit keer; ik zeg het er maar even bij. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
Die koebel had wel net wat duidelijker gemogen van mij. Kan ik aan myspace liggen. ![]() |
|
Volgens mij hoor jij denkbeeldige koebellen!! In het 2e nummer (Parole), bij 0:57 zit ie er toch vrij dik bovenop? ![]() |
|
In principe een dubbele post... Doch passend in dit topic. :p Monism; de nieuwe EP ligt al klaar om geperst te worden, maar we zijn nog druk met bijkomende werkzaamheden wat betreft de hoes e.d. Opgenomen door Fredde (Massive Assault) in zijn Dirty Bird Studio. Gemixt door Tom van Dijk (ex-Dead Head). We zijn zéér te spreken over de krachtige, heldere en vooral agressieve sound die ie heeft gemaakt! Bands met soortgelijke muziek als Monism raad ik ten zeerste aan om hun werk door Tom te laten mixen. Beluister de sample hieronder om te horen wat ik bedoel, enjoy! Ik kijk uit naar reacties. ![]() Kerken zijn prachtige gebouwen, alleen de fundering is altijd rot. ![]() |
|
quote:Ik hoor hem wel hoor. Maar hij zit toch vrij achteraf, misschien mag hij wat helderder. De zang ligt er veel dikker bovenop. ![]() |
|
Helder is ie inderdaad niet; ik vind em (hier) nog steeds vrij luid maar OK. ![]() ![]() |
|
Te luid is ie absoluut niet, je moet hem wel kunnen horen. Het is wel OK zo. Smaken moet je maar denken. ![]() Zang apart opgenomen? Ligt meer op de muziek ipv erin. ![]() |
|
Ja, zang is apart opgenomen. Het stereobeeld is vrij breed, zang zit in het midden, ook daar moet je van houden vrees ik. ![]() ![]() |
|
quote:Klinkt donders goed, zelfs voor een youtubefilmpje. Lekkere muziek ook. Vraag eens aan Tom hoe het met zijn kat is... ![]() Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote:Inderdaad, erg lekker hoor, mis alleen de bas in de mix, maar dat is een euvel die ik vaak tegenkom in dit soort muziek. Wij gaan in maart weer naar Fredde. ![]() Boeiender ![]() |
|
Hey rotor, ben wel benieuwd naar het idee achter de pics op die Rainroom myspace, wat stelt 't voor? Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
quote: ![]() Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Voor zover ik weet zit er geen concreet idee of boodschap achter, je moet het meer zien als een visie van de bedenker (staand, links) of iets dergelijks. Qua vorm ligt de 'retro science fiction' cq. 'alternate history' er dik bovenop natuurlijk. + Thx, bastianus! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door rotor op 03-02-2011 20:18] ![]() |
|
Ok, was benieuwd omdat het zo duidelijk een conflict was op de afbeelding, inclusief symbolische figuren (de geestelijke, bijvoorbeeld). Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
Repetitie opnames met de nieuwe band ( we zoeken nog n drummer ) : . http://www.reverbnation.com/vermindeathmetal . ![]() ![]() |
|
Fokking vet, Ron!! ![]() |
|
heh heh , thanx man ! ![]() ![]() |
|
Hier ook maar eens wat van onze opnametjes neerzetten! Geen metal, meer rock/grunge, oefenruimte-demootje inclusief schoonheidsfoutjes. I present to you: Captain Albatross. Mr. Frost Tank Spider Pig [Dit bericht is gewijzigd door Ethereal op 18-02-2011 9:09] Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
Nieuwe liedjes van Vygotsky staan op www.myspace.com/vygotskyband. Hoor graag wat gefundeerde meningen. Let wel, 't is geen death metal o.i.d. ![]() ![]() |
|
Even tussen de metal, de poprock en de dance nummers door (als geintje op een ander forum waar de discussie opeens over koffie ging haha): Met de lekkerste koffie die je kent...[/ When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
ook maar 'ns wat posten in dit topic. naast m'n black metal project Nibdem ben ik ook met akoestische muziek bezig. en een oudje van Nibdem [Dit bericht is gewijzigd door metalmook op 18-02-2011 21:42] ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |