|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Haha nu ben ik benieuwd |
|
quote: Neuh, 't is nog iets naamloos, maar hoezo bagger? |
|
Midibagger dan. |
|
Ja toegegeven, de midi laat het gewoon niet geweldig klinken, maar dit zijn gewoon wat ideetjes die we op een middag in Guitar Pro hebben verwerkt en ik vond het opzich wel aardig klinken. Denk dat het ook wel het geval zal zijn als we dit eens gaan recorden, niet? |
|
Fans van Progressieve Metal kunnen hier is een keer een kijkje nemen: www.myspace.com/adeia Laat horen hoe gaaf je het vind (of hoe belachelijk slecht misschien)! |
|
quote:Lekker gitaargeluid, algehele productie is (zeker na de myspacecompressie) lekker vol, grunts gaan wel, cleane zang heeft wel een mooie klank, maar zoals vaak in progressief getinte bands wil hij soms te hoog zingen en dan wordt zijn toonvastheid wat geweld aangedaan. Viooltjes kleuren het leuk in. Niet helemaal mijn type muziek, maar het klinkt wel professioneel. Boeiender |
|
Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Dat nummertje mag er wezen hoor Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
dank u Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Klinkt lekker inderdaad, vooral de gitaren zijn erg fijn gemixt. Boeiender |
|
quote: In veel opzichten leuk ik mis alleen een/de lekker riff. Bij Adeia krijg ik halverwege het nummer het gevoel naar gospel rock te luisteren, maar er zitten verder wel veel leuke/goede dingen in. |
|
quote: Je kunt beter es beginnen met wat simpele oefenruimteopnames, dan krijg je tenminste een idee wat wel en niet werkt met jullie speelstijl en sound. Digitale tracks/composities kunnen ook handig zijn, maar echte gitaar is hoe dan ook een vereiste. Wanneer zijn jullie van plan dit op te nemen? |
|
http://www.mediafire.com/?rxlgko9ah2ai2s2 wat (death?)metal geschreven en opgenomen in een 3 verveelde dagen.. alles zelf gedaan maar der zit geen zang overheen, dus als iemand zich geroepen voelt :p gedaan met wat crappy thomann en musicstore huismerk mics een shure sm en logic 8 (die vreemdgenoeg enorm aan het crashen is sinds ik naar snowleopard of hoe het heet heb geupgrade) groetjes <link gefixt...> [Dit bericht is gewijzigd door doktersatan op 11-01-2011 19:30] |
|
Ik vind niks luisterbaars via die link. |
|
ja hij doet het volgens mij nu wel |
|
Is er ook een algemeen topic voor laat je muziek eens horen? In ieder geval, 't is geen band, maar het is eigen muziek dus ik plaats het toch: "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
Haal maar weer weg, alstublieft. Het is kut. |
|
Minimalistische muziek kan leuk zijn maar deze drumcomputer klinkt echt te suf. Ik zou echt streven naar een organischer sound. Maar goed, jij moet het weten, jij bent de artiest. |
|
Twee van mijn 'bands': Simulacra http://myspace.com/simulacravoid (soundscapes/ambient) Weihan: http://myspace.com/weihangalder (neofolk/neclassical/martial/industrial) Dit is mijn band samen met Jurgen van Theudho |
|
Een collage van live en studio foto's, met het titelnummer van onze cd op de achtergrond. Check ook onze MySpace voor live opnames! www.aratron.net www.myspace.com/aratronarising [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 21-01-2011 9:58] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Live met Manny Van Oosten's Infernorama in de Oosterpoort in Grun: voor een ieder die het wil weten en het nog niet wist, ik doe de poging tot zingen. |
|
Niet mijn genre, maar je zingt goed. Mooie heldere stem, het klinkt ook nergens geforceerd ofzo. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
+1 Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Thumbs up voor deze reactie die zeer optijd is... Hoe dan ook, dat is nog een klein probleempje. Aangezien de 2 gitaristen in Roermond wonen en ik in Weert is oefenen best een probleem, ook vanwege het feit dat ik geen eigen vervoer heb en ik niet altijd iemand bereid kan vinden om me naar Echt/Roermond te brengen naar een degelijke oefenruimte. We schrijven nu eerst samen via internet de nummers en dan gaan we ze oefenen. We kennen elkaar al van vorige bands dus ik denk dat het wel gaat lukken. Over een maandje willen we in ieder geval proberen eens een weekendje in de studio van de broer van de gitarist een wat te raggen. [Dit bericht is gewijzigd door ColdheartMinor op 25-01-2011 18:48] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |