|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Dat noem ik nog eens een goed idee gheghehe. www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
Ja, of jullie kunnen gewoon allemaal naar Winschoten komen.... |
|
En eindelijk is de line-up rond. De nieuwe namen zijn: Warmaster & Styxian Industries. Headliner wordt het Franse Nydvind met een eerste en exclusieve NL show. |
|
quote: Ha, benieuwd hoe dit live zal zijn http://www.myspace.com/styxianindustries Komt op die space niet zo geweldig over, maar wel vage herrie die ik interessant vind hehe. Maar die keuze uit Boelies of Vera is nog steeds niet gemaakt, denk dat het toch Vera zal zijn. Church of Misery [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 03-03-2010 21:14] |
|
quote:Oh ja, ik moest nog ff mailen... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Nydvind, Nydvind...dat komt me bekend voor in de zin van: had ik dat niet op een of andere vage sampler staan? Straks eens op speurtocht. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Maar er is een kans dat je die sampler nietvindt. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Het duurde toch zeker 20 tellen... Maar inmiddels heb ik hem al gevonden, ook niet zo moeilijk te missen aangezien het om een dubbel cd in een 7 inch verpakking gaat. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Gaat een mooi feestje worden! |
|
What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Dan ben ik in Vera, geloof ik. |
|
Neen. En geloven doe je maar in een ander tipok. [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 05-03-2010 16:05] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Hmm, an sich wel geïnteresseerd in deze show. Al ideeën hoe laat het begint? Zal die dag wel moeten werken tot een uurtje of 6 en dan ook nog vanuit Apeldoorn moeten treinen. |
|
Een voorlopig tijdschema: 19:30-20:00 Fumes Of Decay - 30 minuten 20:20-21:00 Styxian Industries - 40 minuten 21:20-22:05 Warmaster - 45 minuten 22:25-23:10 Seventh Seal - 45 minuten 23:30-00:30 Nydvind - 60 minuten |
|
Ik denk niet dat de vera veel invloed op de opkomst zal hebben, wellicht van wat bekenden, maar wordt vast weer een ernstig feestje |
|
Flyer erbij... |
|
quote: Jawel. |
|
10 euro entree is wel een beste voor deze sodom! Maar daar laten we ons natuurlijk niet door terughouden |
|
Vanaf maandag kan er weer gereserveerd worden. Dit is zeker aan te bevelen, want het gebeurt slechts zelden dat er aan de kassa nog kaarten te koop zijn. Dat het uitverkoopt, staat vrijwel zeker! |
|
quote: Welke maandag dan? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Door omstandigheden was het reserveringsformulier nog niet open, maar dat is inmiddels veranderd, en vanaf nu kan er worden gereserveerd. |
|
Mijn kaartje alvast gerazerveerd, dus ik ben van de partij www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
Geserveerd! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Gereserveerd! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |