|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Helaas, toch Church of Misery. Volgende keer weer Sodom Metal Night. |
|
Sodom wordt veel vetter |
|
Aankomende zaterdag alweer! De reserveringen gaan goed, dus mocht je nog aarzelen, wacht niet meer te lang! Gaat een mooi feestje worden. |
|
What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Vandaag is de laatste dag dat er kan worden gereserveerd! |
|
Vanavond alweer! Word weer een super feestje! www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
Zo, binnen 15 minuten maar eens die kant op. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Straks ook maar even die kant op samen met mevrouw reaper.. |
|
Was jij niet een jaar of 16? |
|
Horny pieper! De enige echte!! |
|
Regeerfests, altijd leuk! Fumes of Decay: leuk maar die presentatie mag wel wat flitsender. Styxinan Industries: Verrassend leuk. eindelijk eens een industrial/metal band die het gewoon wel begrijpt. Stukken leuker dan die meuk van Deadcell bijvoorbeeld. Goede keuze Erwin! Warmaster: Saaie death meuk. Ok gespeeld maar er zijn zoveel betere bands in het genre. Seventh Seal: toffe band! Super sympathiek en een enorm toffe show. 100% bij vermaakt! Nydvind: Waaardige headliner. Ook zeer sympathiek. Ze hadden er echt zin en kunnen ook nog eens een behoorlijk potje spelen. Hele fijne doordachte folkened black, om het zo maar eens te noemen. De meeste Fransen zijn kut maar Nydvind was ok! En tenslotte was de greycloakenend light attack madness ook weer optima forma. Regeer en mede-organisatie weer bedankt. Altijd een leuk, gezellig en prima verzorgd feestje bij jullie. Ga zo door! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Je hebt je weer goed weten te verstoppen in ieder geval... Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Ik stond de hele tijd net links van het podium, man. Bruce Banner |
|
Wat een té geniale Sodom avond Publiek ging weer eens hard loos, leuke afwisseling in de line-up van goede bands en die Brazilianen hadden de tijd van hun leven en chillen nu op het Oost-Groningse platteland Was echt super, ik ben er nog kapot van! |
|
Een onwijs gezellige Sodom avond De eerste 2 bands waren absoluut niet mijn ding... en nummer 3 (Warmaster) Was voor mij al een heel stuk beter te doen... gewoon lekkere oldschool death/thrash. Seven7'h Seal was echt te gek! Jammer dat ze in het begin zoveel problemen hadden met de solo gitarist die nogal een schel vervelende piep door het publiek liet gaan. Maar wanneer dit verbeterd was kwam het publiek echt goed los en maakte ze er echt en ook echt een lekkere show van! Geweldig sympathieke jongens ook, ik heb nog een hele poos met zanger en drummer gekletst... en na Sodom nog een paar biertjes met de gitarist gedronken! Nydvind was op zoek een waardige headliner, goede muziek, goede zang.... alleen had het voor mij lang niet de sfeer die het zou moeten hebben, op CD klonken ze voor mij een stuk beter. Eén minpuntje waar ik me wel ongelofelijk aan heb geërgerd: Het leek soms wel een kinderfeestje... al die irritante 16 jaar oude emo/gothicjes die alleen maar een giechelen zijn... dom staan te dansen en met elkaar aan het stoeien zijn.... Het trok het niveau echt behoorlijk omlaag in het publiek. Verder heb ik een top avond gehad, en ik wacht vrolijk af tot de volgende Sodom night! |
|
Ach zie het zo; die emo/goths leren daar goede muziek kennen. Iedereen moet ergens beginnen |
|
quote: Bovendien is harry reaper zelf een 16 jarig knulletje dus.. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: juist.... |
|
quote: Vlakbij de lichtman en DJ zeg maar? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Ongeveer 300 km links van het podium.... [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 04-04-2010 18:48] Bruce Banner |
|
Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Excuses voor de afwezigheid; de geplande auto was niet beschikbaar. Trein werd te omslachtig en duur. Next time, Gadget. Bruce Banner |
|
quote: Niet veel ouder.. 18? Wellicht 19? |
|
quote: Bijna... maar iemand's profiel even lezen is wellicht teveel gevraagd? [Dit bericht is gewijzigd door horned_reaper op 04-04-2010 23:56] |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |