|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Dat was me weer eens een vet gezellig feestje zeg! De foto's staan alweer op myspace en hyves. Zal ze ook nog even op photobucket zetten Regeer, dan stuur ik je wel even een link om op de sodom site te zetten www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
Donderdag 16 November 1989.. Durf te wedden dat jij er 5 jaar geleden net zo bij stond tijdens een concert Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote:Tnx! Heb nu eerst naar je Myspace doorgelinkt, maar Photobucket zou wel beter zijn denk ik, ja. Maar was dus inderdaad een geniale fuif weer met een goeie opkomst, zoals gebruikelijk, en een goeie sfeer! Bands en publiek waren meer dan dik tevreden, en dan de organisatie dus ook. Het is eigenlijk nog nooit zo soepel verlopen allemaal, maar dat mag ook wel eens nou Tot de volgende editie maar weer! Eerst op naar Sodom Open Air, zaterdag 26 juni! |
|
quote: Oh toch wel? |
|
quote: Ja daar heb ik het zaterdag even met Kimmy over gehad. Heb toch een photobucket dus ik zal ze zo dadelijk daar wel even gaan uploaden. mail ik je de link daarna wel even door. www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
Voor de mensen die het leuk vinden, hier is een filmpje van het laatste nr van Seventh Seal met de wall of death en alle losgaande Winschotenaren. De grootste Braziliaanse metalsite whiplash.net omschreef de Sodom Metal Nights als traditionele, geweldige Hollandse metalavonden. Altijd mooi als die mensen vanuit Brazilie een verslag maken van een avond waar ze niet bij waren http://www.youtube.com/watch?v=YdWnSKgj5zI |
|
|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina |