|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb me -voor zover ik me kan herinneren- nog nooit schuldig gemaakt aan vandalisme. Daar ben ik ook veel te cool voor. |
|
Ik sloopte vroeger alles wat los en vast zat. spelfout weggehaald... |
|
Zal best, kom nou maar op met die sterke verhalen. |
|
quote: +1 Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Hmm in studiejaren meer suffe slechte grappen uitgehaald .. - Betonnen plantenbak waar we met 6 man aan most sleuren een halve straat verplaatst - Auto's die niet goed op de rem stonden op straat geduwd. Sleupen was het meest eigenlijk, dingen verplaatsen, echt kapot maken deed ik eigenlijk alleen bij mijn eigen fietsen. Best raar om als je 's ochtend naar school loopt omdat je fiets kwijt bent om dan je fiets in een telefooncel gevouwen te zien hangen .. |
|
Hehehe Nee heb nog nooit wat gesloopt. Ja, eens een keer een deur op de Havo iets te hard dicht gegooid waarna er een akelig gekraak klonk en...dat was het. Vandalisme doe ik niet aan. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
- de kamer van een huisgenoot die de telefoonrekening niet betaalde even "heringericht" - over de auto van me pa heen gepist - blok beton op van een viadukt geflikkerd voor een auto - een verlaten huis compleet gesloopt - rotonde in de fik gezet - fietsen in de gracht flikkeren - mijn moeder een kaakslag gegeven toen ze over mijn rapport begon - gaten slaan in de muur, deuren intrappen, de keuken onderpissen bij een bezoekje aan een studentenhuis - mn ex aangevallen, op de grond gesmeten - hele straat alle autospiegels er aftrappen - blok beton bij een chinees naar binnen geflikkerd [Dit bericht is gewijzigd door flebbie op 27-03-2011 4:15] Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
quote: Valt dat nog onder vandalisme? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Tja ik was 14, gebeurde op schoolreisje naar Berlijn, echt een belachelijke actie, geen idee waarom ik het deed, liep gelukkig goed af.. Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Boefje. Wat betreft vandalisme ben ik eigenlijk een heel braaf ventje. Altijd wel resspect weten op te brengen voor spullen van een ander dus geen dingen moedwillig lopen slopen. Als ik dat ook zou flikken weet ik zeker dat mijn ouwe me alle hoeken van de kamer had laten zien. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote: Lees deze nu pas maar zonder de edit was hij aardig :') geweest. :') Je moeder. |
|
Ik kan hier eigenlijk beter niet posten maar goed:') Nu doe ik het al een aantal jaren niet meer, en ben er blij van ook, alles is altijd met een sisser afgelopen. Maar goed een rijtje dan maar - Ik denk wel honderden verkeersborden, vlaggen, barkrukken, bestek, borden gejat of gemold incl. een Ronald McDonald pop. - De ruiten van de chinees in geflikkerd omdat zijn zoon met mijn ex zat te rotzooien. - Vuurwerk in de plee van de Italiaan aangestoken - En schaftkeet tot de grondvesten laten afbranden - Televisies en magnetrons van vier hoog uit de flat gooien, boven op het trottoir en fietsen - Van elf hoog een printer, een lamp, lege flessen bier en eieren naar beneden gegooid, dit in een drukke wijk. - Geen vandalisme maar flessentrekkerij, dat gebeurde wekelijks. - Een stuk of 4 politie auto's beklad met een spuitbus dag erna kwamen ze er mooi langs rijden toen ik op de bus stond te wachten, een auto is toch veel leuker met een pik zwarte smiley op de motorkap Meer kan ik mij zo niet heugen. Against God and Government |
|
haha tijdens FC Zwolle - FC Den Bosch, gasten met een auto combi en maar vuurwerk op ons gooien, vergeten ze dat er aan de andere kant van de auto weg nog zo'n 150 man van ons stonden en het stoplicht op rood stond, met als gevolg 15 auto's volledig de vernieling in, bakstenen, buizen alles vloog door of tegen die auto's aan, achteraf nog gehoord dat er een auto naar Den Bosch is gereden zonder één enkele ruit, en dat was in november Against God and Government |
|
quote:http://www.ggz.nl |
|
quote: Ook wel een mooi lijssie Die Chinezen hebben het maar zwaar te verduren Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Sneue troep in dit topic, zeg. Bruce Banner |
|
quote: +1 Wat mij betreft een slotje. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Wacht nog even, ik vergeet bijna de mooiste. De gemeente was bij een maat van me bezig de straat opnieuw aan te leggen. Elke keer als we dan terug kwamen van het stappen trokken we alle net gelegde klinkers er weer uit, was meestal wel een dik uurtje werk, maar het resultaat mocht er zeker zijn. We lagen echt krom van het lachen, heeft weken geduurd voordat die straat eens af was Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
En dat ze je alsnog maar even de rekening sturen. |
|
quote:Geloof ik dus geen drol van .. een straat leggen ze in een dag ... en dat haal jij er echt niet in 1 uur uit. |
|
quote: Die klinkers lagen er net in en trok je er dus zo 1 voor 1 uit, gaat aardig rap dan hoor, stuk sneller dan het leggen idd Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
...het achterlijke aan dit verhaal (en je andere kutstreken) is dat je zo trots op je daden bent. Bruce Banner |
|
quote: De term passief-agressief krijgt opeens een heel nieuwe dimensie zo. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |