IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Vandalisme Vorige pagina | Volgende pagina
flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 27-03-2011 22:00 by flebbie Wijzig reactieProfiel van flebbieQuote dit berichthttp://www.dopedezign.nl

werd er toch nog iets dik deze week


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 27-03-2011 22:09 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2011 21:04 schreef ElitE het volgende:
Alleen als je de verkeerde vrouwen te pakken hebt.




Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 27-03-2011 22:11 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2011 22:00 schreef flebbie het volgende:
werd er toch nog iets dik deze week

Tsjik nog ge-smst en op komen dagen?


Subtiel kamerolifantje


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 27-03-2011 22:22 by flebbie Wijzig reactieProfiel van flebbieQuote dit berichthttp://www.dopedezign.nl

quote:
Op 27 maart 2011 22:11 schreef stigma het volgende:
Tsjik nog ge-smst en op komen dagen?


wel gesmst, mevrouw was niet van de partij, ziek zei ze


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 27-03-2011 22:39 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2011 22:22 schreef flebbie het volgende:
wel gesmst, mevrouw was niet van de partij, ziek zei ze
Ik zou er ook ziek van worden...


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 27-03-2011 22:41 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2011 22:22 schreef flebbie het volgende:
wel gesmst, mevrouw was niet van de partij, ziek zei ze


[sorry]Stijve nek?[/sorry]


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 27-03-2011 22:43 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2011 10:45 schreef Sonic Titan het volgende:


Fukcing leugens! Welke slaapkamer heeft nou maar drie hoeken?!?


Quis moderabat ipsos moderatores?


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 27-03-2011 22:44 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2011 22:41 schreef Count Steel het volgende:
[sorry]Stijve nek?[/sorry]


Neen, ze voelde zich wat slapjes.

[Godver, kan het niet laten.]


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 27-03-2011 22:44 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Nee hoor, hij klopt.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 27-03-2011 22:45 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2011 22:44 schreef BenKnuckles het volgende:
Neen, ze voelde zich wat slapjes.

[Godver, kan het niet laten.]




Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 27-03-2011 22:45 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2011 22:43 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Fukcing leugens! Welke slaapkamer heeft nou maar drie hoeken?!?
Driehoekige kamers heb ik weleens gezien hoor.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 27-03-2011 22:46 by flebbie Wijzig reactieProfiel van flebbieQuote dit berichthttp://www.dopedezign.nl

weet je als ze me niet moet om die reden prima toch, dan is het een oppervlakkige afgelikte kutsnol die mij niet waard is


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 27-03-2011 22:47 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2011 22:44 schreef Mutilator het volgende:
Nee hoor, hij klopt.

Hoe?
quote:
Op 27 maart 2011 22:45 schreef bastianus het volgende:
Driehoekige kamers heb ik weleens gezien hoor.

Oh kan ook. Maar dan is dat bed wat laag, of hebben ze daar mee lopen slepen


Quis moderabat ipsos moderatores?


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 27-03-2011 22:47 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

@Flebbie: We zitten je te fucken he?!

[Dit bericht is gewijzigd door Count Steel op 27-03-2011 22:47]


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 27-03-2011 22:49 by flebbie Wijzig reactieProfiel van flebbieQuote dit berichthttp://www.dopedezign.nl

quote:
Op 27 maart 2011 22:47 schreef Count Steel het volgende:
@Flebbie: We zitten je te fucken he?!


JA!!!


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 27-03-2011 22:52 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

ok.

Laat haar dan maar lekker het heen en weer krijgen.


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 27-03-2011 22:58 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

Nog nooit bewust iets gesloopt. Andermans eigendommen slopen is immers kansloos.


Life doesn't get much better than this!


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 27-03-2011 22:58 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Volgens mij heb ik weinig vandalisme gedaan, buiten wat studentenbaldadigheid. Ik ben niet cool


Quis moderabat ipsos moderatores?


Nix
Usericon van Nix
Posted 27-03-2011 23:00 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2011 22:58 schreef H-K het volgende:
Nog nooit bewust iets gesloopt. Andermans eigendommen slopen is immers kansloos.




Waar.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 27-03-2011 23:02 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2011 22:45 schreef bastianus het volgende:
Driehoekige kamers heb ik weleens gezien hoor.


Dat moet dan een tweedimensionale kamer geweest zijn (zonder hoogte). Lijkt me niet erg praktisch als slaapkamer.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 27-03-2011 23:06 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2011 22:52 schreef Count Steel het volgende:
Laat haar dan maar lekker het heen en weer krijgen.


Dat dus. Het is pijnlijk natuurlijk, maar laat haar maar voor wat het is in dat geval.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 28-03-2011 6:49 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 27 maart 2011 22:43 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Fukcing leugens! Welke slaapkamer heeft nou maar drie hoeken?!?


Misschien heeft het een paar ronde zijdes en blijkbaar ook op de grond.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 28-03-2011 16:02 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:
Op 27 maart 2011 22:58 schreef H-K het volgende:
Nog nooit bewust iets gesloopt. Andermans eigendommen slopen is immers kansloos.


Tja, als de staat mij wederom bekeurt met a-sociaal hoge bekeuring om zeer lichte vergrijpen is het uiteraard mijn taak om het financieel eventjes gelijk te trekken uiteraard, ik een bekeuring dus de wouten auto een paar ruiten minder.


Against God and Government


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 28-03-2011 16:03 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2011 16:02 schreef Rotzak het volgende:
Tja, als de staat mij wederom bekeurt met a-sociaal hoge bekeuring om zeer lichte vergrijpen is het uiteraard mijn taak om het financieel eventjes gelijk te trekken uiteraard, ik een bekeuring dus de wouten auto een paar ruiten minder.


:')


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 28-03-2011 16:04 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2011 6:49 schreef ElitE het volgende:
Misschien heeft het een paar ronde zijdes en blijkbaar ook op de grond.

Ik denk dat deze kamer vrij bizar geconstrueerd moet zijn om 3 (vrijwel) rechte hoeken te hebben Het kán inderdaad, maar ik zeg toch dat die gast gewoon lui is geweest en de 4e hoek vergeten is. (Laat staan de 5e tot en met 12e hoek).


Quis moderabat ipsos moderatores?


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen