IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Vandalisme Vorige pagina
H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 28-03-2011 23:03 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

quote:
Op 28 maart 2011 16:02 schreef Rotzak het volgende:
Tja, als de staat mij wederom bekeurt met a-sociaal hoge bekeuring om zeer lichte vergrijpen is het uiteraard mijn taak om het financieel eventjes gelijk te trekken uiteraard, ik een bekeuring dus de wouten auto een paar ruiten minder.


Eigenlijk ben je dus een soort verheven kruisvaarder!
Strijdend tegen het onrecht en de tirannie van de verdorven ambtenarij. Ik heb het licht gezien. Ik ga vandaag nog het stadshuis beroven omdat het schorriemorrie van de belastingsdienst maandelijks bijna duizend euro van mijn zuurverdiende centen inpikt!


Life doesn't get much better than this!


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 28-03-2011 23:13 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2011 23:03 schreef H-K het volgende:
Eigenlijk ben je dus een soort verheven kruisvaarder!
Strijdend tegen het onrecht en de tirannie van de verdorven ambtenarij. Ik heb het licht gezien. Ik ga vandaag nog het stadshuis beroven omdat het schorriemorrie van de belastingsdienst maandelijks bijna duizend euro van mijn zuurverdiende centen inpikt!




Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 29-03-2011 0:50 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:
Op 28 maart 2011 23:03 schreef H-K het volgende:
Eigenlijk ben je dus een soort verheven kruisvaarder!
Strijdend tegen het onrecht en de tirannie van de verdorven ambtenarij. Ik heb het licht gezien. Ik ga vandaag nog het stadshuis beroven omdat het schorriemorrie van de belastingsdienst maandelijks bijna duizend euro van mijn zuurverdiende centen inpikt!


Nu kun je wel zo braaf burgerlijk gaan doen, en de lolbroek gaan uithangen, je zult vast een aantal lachers op je hand krijgen hier en dat verbaast mij uiteraard niks, maar als ik tegenwoordig 76 euro moet betalen omdat ik bij het supportershome een biertje sta te drinken, maar niet binnen de omheining sta, snel staan de mannen in het blauw daar stoer te doen in arrestatie pak en ME uitrusting omdat meneer Rotzak een hertog jan drinkt, ze kunnen daar allemaal mijn dikke rug op, als ik dan nog weiger om mijn ID kaart te laten zien komt er nog eens 50 Euro bij op, en als ik dan mijn verhaal ga doen wordt ik afgescheept met de opmerking "Als jij je mond niet houdt kan je een weekendje weg" en dan heb ik het niet over een relax weekend met sauna en modderbad op centre parks met mijn vriendin. En dan heb ik het nog niet eens over de administratie kosten, alsof ik een ticket bestel via live nation. Gelukkig heeft de bromsnor van tegenwoordig een overgewicht waar Jenje u tegen zegt, en hebben zij het verstand van een dop pinda, tja dan is het uiteraard je eigen schuld als je dienstwagen aan het eind van de avond in de gracht drijft.


Against God and Government


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 29-03-2011 0:55 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Misschien moet je vaker een relax weekend met sauna en modderbad op centre parks met jouw vriendin boeken Rotzak.

Overigens is het overgewicht van vooral politievrouwen een zeer actueel punt, kwam afgelopen zaterdag nog een tientonner tegen die een milde conditietest absoluut niet zou doorstaan.


Boeiender


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 29-03-2011 0:59 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:
Op 29 maart 2011 0:55 schreef MR. N het volgende:
Misschien moet je vaker een relax weekend met sauna en modderbad op centre parks met jouw vriendin boeken Rotzak.




Lijkt me een puik idee, helaas moet ik de staat nog betalen


Against God and Government


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 29-03-2011 1:00 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 29 maart 2011 0:59 schreef Rotzak het volgende:
Lijkt me een puik idee, helaas moet ik de staat nog betalen


Vicieuze cirkel alert!

Proost.


Boeiender


WMP
Usericon van WMP
Posted 29-03-2011 1:27 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2011 0:50 schreef Rotzak het volgende:
Gelukkig heeft de bromsnor van tegenwoordig een overgewicht waar Jenje u tegen zegt, en hebben zij het verstand van een dop pinda.


Dat krijg je als je de losers van de maatschappij op de politie-mbo gooit. Een kennis van me die net slim genoeg is om kiezelstenen te kunnen onderscheiden van iets eetbaars, is nota bene aangenomen én geslaagd voor de politie-opleiding. En zo iemand gaat mij dan vertellen wat ik wel en niet mag.
Denk dat de gemiddelde politie-agent, de gemiddelde PVV-stemmer en de gemiddelde rijschoolinstructeur elkaar niet zo veel ontlopen qua intelligentie.


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 29-03-2011 17:44 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Proleten deluxe.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 29-03-2011 17:57 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2011 0:50 schreef Rotzak het volgende:
Nu kun je wel zo braaf burgerlijk gaan doen, en de lolbroek gaan uithangen, je zult vast een aantal lachers op je hand krijgen hier en dat verbaast mij uiteraard niks, maar als ik tegenwoordig 76 euro moet betalen omdat ik bij het supportershome een biertje sta te drinken, maar niet binnen de omheining sta, snel staan de mannen in het blauw daar stoer te doen in arrestatie pak en ME uitrusting omdat meneer Rotzak een hertog jan drinkt, ze kunnen daar allemaal mijn dikke rug op, als ik dan nog weiger om mijn ID kaart te laten zien komt er nog eens 50 Euro bij op, en als ik dan mijn verhaal ga doen wordt ik afgescheept met de opmerking "Als jij je mond niet houdt kan je een weekendje weg" en dan heb ik het niet over een relax weekend met sauna en modderbad op centre parks met mijn vriendin. En dan heb ik het nog niet eens over de administratie kosten, alsof ik een ticket bestel via live nation. Gelukkig heeft de bromsnor van tegenwoordig een overgewicht waar Jenje u tegen zegt, en hebben zij het verstand van een dop pinda, tja dan is het uiteraard je eigen schuld als je dienstwagen aan het eind van de avond in de gracht drijft.




 


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 30-03-2011 0:39 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Drankgebruik in het openbaar is vermoedelijk wel verboden omdat het in de APV staat en ID plicht niet nakomen is gewoon vragen naar de bekende weg.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 30-03-2011 16:36 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:
Op 30 maart 2011 0:39 schreef XXL het volgende:
Drankgebruik in het openbaar is vermoedelijk wel verboden omdat het in de APV staat en ID plicht niet nakomen is gewoon vragen naar de bekende weg.


Dat kan wel zijn, maar dat wil uiteraard niet zeggen dat ik het eens ben met deze wetgeving, ik vind het betuttelend en zorgen voor meer controle over de burger dan nodig is. Dus ja, wie de baal kaatst....


Against God and Government


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 30-03-2011 16:57 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Ik ben het ook niet eens met veel snelheidsbeperkingen.

Houdt dat dan in dat ik maar te pas en te onpas flitspalen naar de vernieling moet helpen?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 30-03-2011 17:03 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 30 maart 2011 16:57 schreef XXL het volgende:
Ik ben het ook niet eens met veel snelheidsbeperkingen.

Houdt dat dan in dat ik maar te pas en te onpas flitspalen naar de vernieling moet helpen?


Dat is gewoon een mentaliteitsprobleem, XXL. Het zou me verbazen als je dat die vent aan het verstand kunt praten.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 30-03-2011 17:14 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:
Op 30 maart 2011 16:57 schreef XXL het volgende:
Ik ben het ook niet eens met veel snelheidsbeperkingen.

Houdt dat dan in dat ik maar te pas en te onpas flitspalen naar de vernieling moet helpen?


Snelheidsbeperkingen zorgen ervoor dat er minder gevaarlijke situaties ontstaan die eventueel kunnen zorgen voor slachtoffers, dat is een ander punt. Ik zie niet de meerwaarde van een identificatie plicht behalve dat men meer controle wil en om nog meer aan de bonnen quota te komen, daarnaast is het zo dat bekeuringen voor bijvoorbeeld drinken op straat van zulke absurde hoge bedragen zijn en dat je ook nog eens opgezadeld wordt met administratie kosten, dit gaat dan ook veel te ver. Nu vind ik dat de "sterke" arm der wet voor 90 procent voor de verkeerde doeleinden worden gebruikt, en dat de politie niet je vriend is, maar vooral een iemand is die vroeger veel gepest is, en nu zijn frustratie en zelfmedelijden afgereageerd op mensen die wel graag plezier willen maken.


Against God and Government


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 30-03-2011 17:15 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:
Op 30 maart 2011 17:03 schreef Onweerwolf het volgende:
Dat is gewoon een mentaliteitsprobleem, XXL. Het zou me verbazen als je dat die vent aan het verstand kunt praten.


Het heeft inderdaad met mijn mentaliteit te maken, uiteraard zie ik dit niet als probleem dat snap je natuurlijk wel


Against God and Government


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 30-03-2011 19:02 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 30 maart 2011 17:14 schreef Rotzak het volgende:
Snelheidsbeperkingen zorgen ervoor dat er minder gevaarlijke situaties ontstaan die eventueel kunnen zorgen voor slachtoffers, dat is een ander punt.


Ai, dan hoop ik dat ze die proef met hogere snelheden maar weer snel terugdraaien.
Beter nog: ik stel dan toch maar snelheidsverlaging voor.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen