|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Tot zaterdag dan maar! Wij komen ook ff langs met de terror-groep! |
|
quote: He bah, net nu ik een hele leuke meid heb.... |
|
quote:ZM-er? FOTO!!! Ik wens iedereen veel plezier met het optreden. Was zelf ook graag gegaan. Nee herstel, ik had ze graag live gezien. |
|
Anderhalf uur gaafheid. Heb er zin in! |
|
quote: Geen zm'er gelukkig! Maar een foto is te zien @ het fototopic! |
|
Ik kom ook wel af! Zeer benieuwd, WITTR nog nooit gezien helaas. |
|
quote: Ik betwijfel ten zeerste dat Wolves anderhalf uur speelt. Tot nu toe hebben ze altijd nog maar een uur als headliner gespeeld. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Nouja kwartiertje voordat ze een toegift spelen dan? Net zoals op Wâldrock: De aanhouder wint. |
|
quote: Als je nou even op de site van Tivoli had gekeken had je kunnen lezen dat Izah support is |
|
quote:In Groningen (Vera) hebben ze toen minimaal 5 kwartier gespeeld, dus waarom zouden ze dan geen 1,5 uur kunnen vullen? |
|
Omdat er technisch gezien om 11 uur een ander iets gaat beginnen in Tivoli de helling. Maar dat terzijde hoop ik dat ze fijn lang spelen! Arg! |
|
@#$%^&*&^%$.Bijna op het verzendknopje geklikt.betalen of niet...zucht wel of niet gaan.../ Ticket rolt net de printer uit. [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 26-05-2010 21:15] =) |
|
ik moet morgen ff kaartje fixxen, maar het is nu wel zeker dat ik ga. weet iemand er na nog wat leuks te doen? stevige dubstep, d&b of electro ergens? Vet dat ze zo lang spelen trouwens! |
|
quote: Vind jij 1 uur lang? Aansluitend om 11 uur is er een reaggae dansavond in De Helling, misschien iets voor aangezien je vraagt of er verder nog wat leuks te doen is? Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Liever na het feest ff bij Boothiil(nooit geweest) of Stairway langs wippen. Of trug naar A'dam,Cave. [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 27-05-2010 13:42] =) |
|
quote: Wat een ruktent is Stairway. Zwaar af te raden. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Ik ben na het concert iig direct richting Almere. Amel, Chris en Ray, ideetje om voor het concert een drankje te doen in het park als het mooi weer is? |
|
quote: Mooi weer? Heb je de weersverwachting gezien? Erg veel kans op regen en best fris. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Kee.ben dr ooit paar x geweest inde begin jaren,toen was het nog weleens gezellig daar. =) |
|
quote: 18/19graden,beetje bewolkt en zonnetje,geen regen. =) |
|
quote: Ooo, is ie weer naar boven bijgesteld? Dat klinkt beter dan wat ik eerder zag.. 15/16 graden 90% kans op regen. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Tja wat is veranderlijker dan het weer? =) |
|
Jouw partners? |
|
quote: oh HA HA. Weet waar je over lult voor je denkt grappig te zijn. En ter informatie,ik heb geen partners. [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 27-05-2010 14:50] =) |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |