|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb erg genoten van Wolves... Izah was ook best gaaf ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ik vond Izah niet saai, leuk bandje met leden die ieder op hun eigen manier opgingen in de muziek. Wolves vond ik erg mooi. Fijn dromerig. Wel een beetje kort helaas. Verder een gezellige avond met bekende en nieuwe gezichten. |
|
Izah was idd best ok. Hun promo van 2 euro was het wel waard. WIITR kon mij pas bij het 4e nummer wat beter boeien omdat de drummer er meer tempo in zette. Het mooie vond ik eraan dat ik het idee kreeg dat ze het natuurgebied waar ze vandaan kwamen 'in de muziek beschreven'. Het optreden duurde met krap een uurtje voor mij precies lang genoeg, aangezien ik bij het laatste nummer mezelf bijna omver ging gapen. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Die vent heeft vanaf de eerste seconde bijna nonstop zitten blasten, waar praat je over man ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Hmmm wat ik bedoel is dat het toen meer pit kreeg, je zag ook opeens veel meer koppies bewegen.. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Izah beviel erg goed. Ik kende de band nog niet maar het was een aangename verassing. Wolves was erg gaaf! Toch wel een aantal keer kippenvel gehad. Wel een aardige zaal trouwens, dat Tivoli. |
|
Aye! Meer metal in Utrecht! |
|
Ik vond Izah juist erg vet! Vond wolves wat tegenvallen, miste echt een bas. Het was wat teveel stofzuig voor mij op deze manier, en WITTR zat al op't randje wat dat betreft. Ze speelden wel erg goed trouwens. Maar Izah vond ik vetter :D |
|
quote:Ik ook wel. De bas bij WitTR heb ik eigenlijk helemaal niet gemist, geluid vond ik ook goed. Misschien had de zang wat zachter gemogen, maar dat vind ik bijna altijd. |
|
quote:Geen seconde gemist eigenlijk. Geluid vond ik ook wel prima, zang wel een beetje hard, wat al eerder gezegd werd. Maar dat vond ik ook niet storend. |
|
quote: Zang zachter? Absoluut niet, waar ik stond was het bijna niet te horen. En die rechter gitaar stond veel te hard. |
|
Gaaf concert weer van WITTR. Hebben ongeveer precies een uur gespeeld. Had nog met de zanger gesproken en zei dat ik ze ook wel eens 5 kwartier had zien spelen. Hij zei dat dat niet kon omdat ze eigenlijk altijd een set van maximaal 65 minuten hadden. Ook was het onzin dat de zaal adverteerde met een set van 1,5 uur. WITRR speelt nooit veel langer dan een uur en dat vond hij ook het beste, zo. Maar met deze band kom je altijd in zo'n waas terecht, dat je de tijd sowieso al vergeet en het allemaal veel korter lijkt. |
|
Als je de introtape er bij telt zou je wel op 5 kwartier kunnen komen. |
|
quote: Dat zei ik ook al ja,als in een trance...erg gaaf. =) |
|
Izah: enorm gaaf. Wolves was ook supervet, geniale avond. Alleen die vent in dat Satyricon shirt die bij de bar stond, die kerel rook naar een combinatie van zweet van 6 dagen en dooie hond GA JE DOUCHEN VUILE VETZAK! |
|
Weet iemand misschien welke nummers Wolves in the Throne Room gespeeld heeft? |
|
Jij kende Wolves in the Throne Room nog niet, Helvete? |
|
Jawel, het is een van mijn favoriete bands, maar ik weet het niet helemaal meer en ik let er nooit op welke titel bij welk nummer hoort. De albums kan ik allemaal wel dromen. [Dit bericht is gewijzigd door Helvete op 31-05-2010 1:48] |
|
Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Maar was een puik showje, Izah gemist omdat ik eerst op een 1 of ander crusten festival was (Counter Culture oid). Was wel komisch. Kwam binnen toen Wolves echt nét begonnen was en had wat moeite om erin te komen maar toch erg vet showtje ondanks dat het geluid niet helemaal optimaal was en het naar mijn idee ietswat kort was. Hoogtepunt uiteraard Vastness & Sorrow |
|
http://www.setlist.fm/setlists/wolves-in-the-throne-room-53d6f7e1.html Setlist van de vorige Wolves shows, bijna iedere keer anders maar volgens mij was dit hem? 1. Wanderer Above the Sea of Fog 2. Face In A Night Time Mirror- Part 1 3. Vastness and Sorrow 4. I Will Lay Down My Bones Among the Rocks and Roots |
|
Dacht ik ook ja (of Face in a Nighttime Mirror II) en volgens mij ook nog Dea Artio. |
|
quote: Laatste nummer was Crystal Ammunition van Black Cascade. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Ik vond Wolves in the Throne Room geweldig; echt een heel sfeervol, meeslepend concert. Het voorprogramma was een beetje in de stijl van Cult of Luna etc.; het klonk af en toe veel belovend, maar was dan steeds toch niet memorabel genoeg. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |