|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Even normaal doen tegen NotYourBitch. |
|
quote: Yes quote: Bier drinken kan altijd ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Behalve als het op is. |
|
...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
|........O...O |.............. |........|...| |\.......|...| |\\......|...| ------...|.../ ------...|../. ..........--.. Lijstje ? - HKLPF [Dit bericht is gewijzigd door KHPLF op 27-05-2010 22:41] |
|
quote: Goh, ik word niet uitgenodigd? |
|
Kom je ook Ziona? |
|
Nu hoef ik niet meer. |
|
Dan niet joh! |
|
Dan knuffelen we wel bij Wolves, Ziona |
|
Lijstje ? - HKLPF - Helvete - Metalhead22 - Silence - R. - Burzum - Ancient Times - Ziona - Ingrimd - ColdheartMinor - kwelgeest - Regeer - El Chulo - Terzij de Horde - Dirge for november - Svartekunst - Brent_ Denk ik. |
|
=) |
|
Wel aanwezig dus? |
|
.Hopelijk ben ik zaterdag aan de betere hand.Hoest nu mog me longer eruit en snuit me neus schraal. Maar kaartje in tha pocket. =) |
|
Beterschap dan. |
|
=) |
|
quote: Dat zijn er veel, gezellig. Alleen gaat Kwelgeest naar het andere concert dacht ik. |
|
Vreemd optreden gisteren, er was constant gezeik met het geluid waardoor Nathan een paar keer naar de geluidsman toe liep en uiteindelijk met "Good evening" boos wegliep. Daarna kwam hij nog wel terug maar ik had het idee dat ze uiteindelijk eerder gestopt waren. (dat weet ik niet zeker, geen idee hoelaat ze begonnen met spelen) |
|
quote: Ik ben Daphne ook vergeten te vermelden . Maar.. nee, jij bent niet uitgenodigd (puh). |
|
quote:Indd, ik ben vanaaf samen met Nimbus, waar ook de machtige Valfar ronddwaalt, naar Helmond. Moet jullie maar een andere keer in Utrecht vervelen. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Helmond? Fakk, had ik dát maar eerder geweten. |
|
Kaartjes zijn volgens mij nog verkrijgbaar. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Jezellig! |
|
*print kaartje uit voor morgen* We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |