IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : De behoefte om regelmatig alleen te zijn Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 31-08-2002 18:54 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

hebben jullie dat ook? Ik MOET iedere dag minstens een of twee uur op mezelf zijn. Dan wil ik niemand zien. Zelfs niet de mensen waar ik zielsveel van hou. Ik heb dat al heel mijn leven. gelukkig vind mijn vriendin het niet erg en gunt ze mij mijn tijd op mijn kamertje (met veel comics, muziek en internet). Maar als ik die niet zou hebben zou ik gaan wandelen of zo.


pale enchantress
staying alive
Usericon van pale enchantress
Posted 31-08-2002 19:04 by pale enchantress Wijzig reactieProfiel van pale enchantressQuote dit bericht

Ja , dat heb ik ook.
Ik zou gek worden als ik 24u/24u mensen zou zien.
En is de mens wel een groepsdier?
Vele soorten dieren leven solitair en ontmoeten elkaar alleen om te paren


true disco chick


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 31-08-2002 19:17 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 31 augustus 2002 19:04 schreef pale enchantress het volgende:
Ja , dat heb ik ook.
Ik zou gek worden als ik 24u/24u mensen zou zien.
En is de mens wel een groepsdier?
Vele soorten dieren leven solitair en ontmoeten elkaar alleen om te paren


Ik weet niet wat de mens van nature was. Ik denk kleine groepjes. maar ik ken best wel veel mensen die het geweldig vinden om altijd bij anderen te zijn en lekker veel op visite gaan . ik moet er niet aan denken


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 31-08-2002 19:20 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

Ik heb dit ook ja. Als er bijvoorbeeld mensen blijven slapen ben ik altijd blij als ze weer weg zijn de volgende morgen, het liefst zo snel mogelijk. Dit heb ik niet als het mijn vriend betreft trouwens...best vreemd.


I spy with my little and verrry evil eye.....


Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 31-08-2002 19:24 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

Geen last van.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 31-08-2002 19:25 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 31 augustus 2002 19:24 schreef Frietbal het volgende:
Geen last van.



frietbal, jij bent toch niet sociaal of zo he?


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 31-08-2002 19:26 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Ik wil wel af en toe alleen zijn, maar ik krijg daar nooit de kans voor... zelfs als ik even alleen op mn kamer zit word ik om de paar minuten lastig gevallen door mijn familie die weer wat beginnen te zeiken of zo


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 31-08-2002 19:31 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 31 augustus 2002 19:26 schreef Misanthrope het volgende:
Ik wil wel af en toe alleen zijn, maar ik krijg daar nooit de kans voor... zelfs als ik even alleen op mn kamer zit word ik om de paar minuten lastig gevallen door mijn familie die weer wat beginnen te zeiken of zo


heel vervelend! ik zou daar echt niet tegen kunnen.


gummibeer
Sommige mensen praten maar zeggen niks
Usericon van gummibeer
Posted 31-08-2002 19:31 by gummibeer Wijzig reactieProfiel van gummibeerQuote dit bericht

Alleen zijn is true.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 31-08-2002 19:33 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

2 uur maar? Ik kom thuis van mijn werk, ik eet met mijn ouders en doe de afwas en daarna zit ik op mijn kamer voor de rest van de avond. Ik haat die drukte en dat gestress om me heen.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 31-08-2002 19:36 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 31 augustus 2002 19:33 schreef XnegativeX het volgende:
2 uur maar? Ik kom thuis van mijn werk, ik eet met mijn ouders en doe de afwas en daarna zit ik op mijn kamer voor de rest van de avond. Ik haat die drukte en dat gestress om me heen.


minstens twee uur. maar ik woon niet meer bij mijnouders en heb een goede relatie. dat scheelt toch wel.ik kon trouwens met mijn ouders ook wel goed overweg. maar met een vriendin is het toch net weer wat anders. maar ook in deze relatie moet ik regelmatig effe op mijn zelf.


pale enchantress
staying alive
Usericon van pale enchantress
Posted 31-08-2002 19:41 by pale enchantress Wijzig reactieProfiel van pale enchantressQuote dit bericht

Heel de tijd op mijn kamer zou ik ook niet lang aan kunnen,meestal ga ik gewoon wat wandelen of zo,...(heerlijk zo'n eenzame boswandeling)


true disco chick


nightshadow
Usericon van nightshadow
Posted 31-08-2002 19:45 by nightshadow Wijzig reactieProfiel van nightshadowQuote dit bericht

Ik zit ook vaak om mijn kamer muziek te luisteren of achter de computer.

Als ik de hele dag op school heb gezeten, en ik kom thuis, heb ik niet meer de behoefte om nog meer mensen te zien.


dead greets me warm, now I will just say goodbye


Witchking
Usericon van Witchking
Posted 31-08-2002 19:50 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

Ik doe precies hetzelfde nightshadow.
Maar in het weekend wil ik liefst weg naar buiten, uit gaan concerten bezoeken enz..

[Dit bericht is gewijzigd door Witchking op 31-08-2002 19:52]


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 31-08-2002 19:57 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

heheh als ik sochtens thuis kom van me werk slaap de halve wereld nog, dus genoeg rust dan alleen zijn is heerlijk op zn tijd


My madness, my sadness


darkforrest
www.sephyros.nl
Usericon van darkforrest
Posted 31-08-2002 19:59 by darkforrest Wijzig reactieProfiel van darkforrestQuote dit berichthttp://   www.sephyros/nl

nee, eigenlijks niet nee



Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 31-08-2002 20:39 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

ik heb alleen zijn ook heel erg nodig. Suus gaat meestal 's avonds paard rijden ... dan heb ik een paar uurtjes voor mezelf. Heel fijn .


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 31-08-2002 20:42 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Ik heb dringend de behoefte alleen te zijn. Ik ben zit [schat ik] zo'n 15 uur per dag.


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 31-08-2002 20:43 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Heb ik ook, kamer, internet en muziek.
Wandeling door het bos is ook heerlijk..


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 31-08-2002 21:34 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Heerlijk, in mijn kamer, lekkere muziek, goed boek, sigaartje, glas drinken en genieten van de rust!


soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 31-08-2002 21:36 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

kan leuk zijn, ff kleine dingetjes voor je zelf doen, maar niet te veel, anders wordt ik gek.


Enigma
Usericon van Enigma
Posted 31-08-2002 21:44 by Enigma Wijzig reactieProfiel van EnigmaQuote dit bericht

Als ik thuis kom van school zit ik bijna alleen maar in mijn kamer. Houd er echt niet van veel mensen om je heen, maar op school moet ik er toch 7 uur lang aan geloven, dat is al erg genoeg.


joeri
Usericon van joeri
Posted 31-08-2002 21:45 by joeri Wijzig reactieProfiel van joeriQuote dit bericht

quote:
Op 31 augustus 2002 21:44 schreef Enigma het volgende:
Als ik thuis kom van school zit ik bijna alleen maar in mijn kamer. Houd er echt niet van veel mensen om je heen, maar op school moet ik er toch 7 uur lang aan geloven, dat is al erg genoeg.


dat heb ik ook, op school heb je nooit rust, altijd de mensen die om je heen hangen, vreselijk


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 31-08-2002 21:52 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Altijd alleen achter den peecee


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Voice_of_thunder
Usericon van Voice_of_thunder
Posted 31-08-2002 22:10 by Voice_of_thunder Wijzig reactieProfiel van Voice_of_thunderQuote dit bericht

ik vind het heerlijk om alleen te zijn, en aangezien me ouders altijd weg zijn en nooit thuis is dat heerlijk, maar als ze thuis zijn dan roepen ze om de 5 minuten ...


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 31-08-2002 22:19 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Ik heb mn dagelijkse dosis associaliteit ook wel nodig ja... anders word ik vrij agressief en vervelend.


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen