|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
alleen in de ochtend moet ik echt alleen zijn anders krijg ik ruzie |
|
Tuurlijk, de meeste mensen zijn dan ook onvoorstelbaar idioot. Tum podem extulit horridulum... |
|
Ik heb geen vrienden en niemand wil bij mij zijn, dus ik heb hier geen last van... |
|
Ik vind dit heerlijk relaxt. 's nachts een beetje op zm zitten, msn, icq enzo Lekker rustig om me heen! |
|
Jup jup. Helemaal mee eens. |
|
Ik masturbeer dan weer het liefst en plain publique, alleen ben ik er nogal te preuts voor *Ahum* Ik ben echt een nachtmens; enorme rust en helemaal tot jezelf; dan schrijf ik ook het best mijn schoolwerk; in het licht van de dag wordt het leven veel oppervlakkiger en minder geïnspireerd en meer voorgeprogrammeerd; heeft ook z'n charme, maar de voorkeur ligt dus bij mijn eigen ding. Verder gewoon gezelschap en allenigheid afwisselen via go with the flow; gaat prima; vermaak me altijd. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Dan ben je toch niet 'alleen', als je aan't zm-en bent? Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Ik vind de laatste tijd vooral troost bij mijn muziek,als ik ff alleen wil zijn-ze zet me echt aan het dromen,iets waar ik zo goed in ben. Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
's ochtends wil ik het eerste uurtje dat ik wakker ben graag voor mezelf hebben. (dit komt eigenlijk door mijn ochtendhumeur) Verder vind ik het heerlijk om alleen te zijn, ik heb jarenlang op mezelf gewoond en nooit geen last gehad van eenzaamheid. Nu ik samenwoon zorg ik er ook wel voor dat ik mijn eigen tijd krijg. the only pleasure is pain |
|
quote: Heel normaal hoor! Als ik de levens van sommige mensen bekijk denk ik dat ze niet helemaal sporen. 24 uur per dag mensen om je heen en niet zonder ze kunnen. Zijn ook meestal [naar mijn mening en ervaring dan] individuen met een zwak zelfbeeld. Die mensen kiezen niet voor sociaal contact; ze ervaren het als een must. Ik ben altijd een einselgangertje gewees. Ken niet beter. |
|
Smorgens een kwartiertje alleen kan geen kwaad inderdaad Ik, Wil Schuurman |
|
Ben vorig weekend alleen naar Zweden en terug geweest met de auto, best een flinke reis, zo'n anderhalve/twee dagen daar, helemaal alleen. Damn dat heerst! Ben naar een natuurgebied geweest, heb er zeven uur lang in m'n eentje rondgelopen en dat is zo lekker... kon me niets schelen dat het hoosde. De hele dag maar drie keer iemand tegen gekomen! Wat kom je dan tot rust zeg. Echt te gek. |
|
quote: Hehe, ff op-en-neer naar Zweden . Beetje op je eentje zijn zo nu en dan heerscht zeker wel. |
|
ik wil alleen alleen zijn als ik aandacht wil 11.45: restate my assumptions |
|
Gewoon ff jezelf zijn, doen waar j zin in hebt zonder dat iemand daar commentaar op heeft. Geen geziek van anderen! Gewoon ff nix. Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Heerlijk om even een uurtje of 2 je af te zonderen met een goed boek, lekker muziekje. gewoon even nix alleen maar rust A dead body, a severed limb, an oozing pustule,a sunken socket, it's all just for the shock value. |
|
Ik heb het in ieder geval ook nodig, het is een drang om regelmatig afgezonderd te zijn! Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
ik hou er niet van om alleen te zijn. ik hou van mensen en vooral van kletsen.. de enige plek waar ik alleen wil zijn is op de wc. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Ok, maar ik heb niet direct mensen om me heen. Ook lekker vind ik om heerlijk op de bank te hangen met een boek, of gewoon dutten met een muziekje erbij |
|
Erg irritant is het gevoel dat als je alleen bent, dat je mensne om je heen wilt hebben, maar als je dan mensne om je heen hebt, dat je alleen wilt zijn. Altijd willen zijn waar je niet bent. |
|
Een keer of twee per week een uurtje echt alleen zijn, al dan niet mediteren, is voor mij onmisbaar. Voorts heb ik iedere 14 dagen een roostervrij dag, lekker de hele dag het huis voor mijzelf terwijl mijn ega aan het werk is, heerlijk. Samen zijn is fijn, maar af en toe alleen zijn is nix mis mee. P. Wie men liefheeft kastijdt men! |
|
Ik heb regelmatig de behoefte om alleen te zijn, die tijd heb ik nodig om gitaar te oefenen.. Tegenwoordig toch minimaal 2 uur per dag.. |
|
[quote]Op 31 augustus 2002 19:04 schreef pale enchantress het volgende: Ik zou gek worden als ik 24u/24u mensen zou zien. Ik zou gek worden als ik 24u/24u GEEN mensen zou zien !!! Ik kán gewoon niet alleen zijn, er moeten steeds mensen rondom mij zijn, ookal zwijgen die of kunnen ze niet zwijgen, gewoon hun aanwezigheid telt. Een mens is niet gemaakt om op zichzelf te leven... Eva werd geschapen omdat Adam de muren (in die tijd nog rotsen en lianen enzo) begon op te lopen van verveling ! bite me |
|
quote:Dat is een nieuwe! |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |