IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : De behoefte om regelmatig alleen te zijn Vorige pagina | Volgende pagina
PsYcHo
Cowboy From Glasgow
Usericon van PsYcHo
Posted 02-09-2002 18:15 by PsYcHo Wijzig reactieProfiel van PsYcHoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/foryoursins

alleen in de ochtend moet ik echt alleen zijn anders krijg ik ruzie



Nihil
Casus belli
Usericon van Nihil
Posted 06-09-2002 14:21 by Nihil Wijzig reactieProfiel van NihilQuote dit bericht

Tuurlijk, de meeste mensen zijn dan ook onvoorstelbaar idioot.


Tum podem extulit horridulum...


AzazelPerditor
Usericon van AzazelPerditor
Posted 06-09-2002 15:34 by AzazelPerditor Wijzig reactieProfiel van AzazelPerditorQuote dit berichthttp://oblivion.lunamorena.net/Perditor

Ik heb geen vrienden en niemand wil bij mij zijn, dus ik heb hier geen last van...


Jade
Usericon van Jade
Posted 07-09-2002 2:37 by Jade Wijzig reactieProfiel van JadeQuote dit bericht

Niet zozeer elke dag maar wel bijv. een dag per week of bijv. twee dagdelen verspreid over de week (alhoewel het niet zo planmatig gebeurt).

Meestal lees ik dan, teken, schrijf, zing, d., mediteer, luister muziek, overdenk de gebeurtenissen van die week.

Maar ik kan bijv. ook heel goed tot rust komen door een van mijn lievelingsfilms te kijken, een goed gesprek met mijn pa te hebben (die ongeveer dezelfde humor en filosofie heeft als ik, alhoewel wat conservatiever en minder morbide ) of bij mijn beste vriend te zijn.


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 07-09-2002 3:36 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

Ik vind dit heerlijk relaxt. 's nachts een beetje op zm zitten, msn, icq enzo

Lekker rustig om me heen!


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 07-09-2002 3:37 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Jup jup. Helemaal mee eens.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 07-09-2002 4:41 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Ik masturbeer dan weer het liefst en plain publique, alleen ben ik er nogal te preuts
voor

*Ahum*

Ik ben echt een nachtmens; enorme rust en helemaal tot jezelf; dan schrijf ik ook het best mijn schoolwerk; in het licht van de dag wordt het leven veel oppervlakkiger en minder geïnspireerd en meer voorgeprogrammeerd; heeft ook z'n charme, maar de voorkeur ligt dus bij mijn eigen ding. Verder gewoon gezelschap en allenigheid afwisselen via go with the flow; gaat prima; vermaak me altijd.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 07-09-2002 14:38 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 7 september 2002 3:36 schreef Shredhead het volgende:
Ik vind dit heerlijk relaxt. 's nachts een beetje op zm zitten, msn, icq enzo

Lekker rustig om me heen!

Dan ben je toch niet 'alleen', als je aan't zm-en bent?


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 07-09-2002 20:59 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Ik vind de laatste tijd vooral troost bij mijn muziek,als ik ff alleen wil zijn-ze zet me echt aan het dromen,iets waar ik zo goed in ben.


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 07-09-2002 21:02 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

's ochtends wil ik het eerste uurtje dat ik wakker ben graag voor mezelf hebben. (dit komt eigenlijk door mijn ochtendhumeur)

Verder vind ik het heerlijk om alleen te zijn, ik heb jarenlang op mezelf gewoond en nooit geen last gehad van eenzaamheid. Nu ik samenwoon zorg ik er ook wel voor dat ik mijn eigen tijd krijg.


the only pleasure is pain


Argentumfeles
Usericon van Argentumfeles
Posted 09-09-2002 20:59 by Argentumfeles Wijzig reactieProfiel van ArgentumfelesQuote dit bericht

quote:
Op 31 augustus 2002 18:54 schreef attila_de_hun het volgende:
hebben jullie dat ook? Ik MOET iedere dag minstens een of twee uur op mezelf zijn. Dan wil ik niemand zien. Zelfs niet de mensen waar ik zielsveel van hou. Ik heb dat al heel mijn leven. gelukkig vind mijn vriendin het niet erg en gunt ze mij mijn tijd op mijn kamertje (met veel comics, muziek en internet). Maar als ik die niet zou hebben zou ik gaan wandelen of zo.


Heel normaal hoor! Als ik de levens van sommige mensen bekijk denk ik dat ze niet helemaal sporen. 24 uur per dag mensen om je heen en niet zonder ze kunnen. Zijn ook meestal [naar mijn mening en ervaring dan] individuen met een zwak zelfbeeld. Die mensen kiezen niet voor sociaal contact; ze ervaren het als een must. Ik ben altijd een einselgangertje gewees. Ken niet beter.



Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 09-09-2002 21:09 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Smorgens een kwartiertje alleen kan geen kwaad inderdaad


Ik, Wil Schuurman


elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 09-09-2002 21:14 by elessar Wijzig reactieProfiel van elessarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

Ben vorig weekend alleen naar Zweden en terug geweest met de auto, best een flinke reis, zo'n anderhalve/twee dagen daar, helemaal alleen. Damn dat heerst! Ben naar een natuurgebied geweest, heb er zeven uur lang in m'n eentje rondgelopen en dat is zo lekker... kon me niets schelen dat het hoosde. De hele dag maar drie keer iemand tegen gekomen! Wat kom je dan tot rust zeg. Echt te gek.



Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 09-09-2002 21:19 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 9 september 2002 21:14 schreef elessar het volgende:
Ben vorig weekend alleen naar Zweden en terug geweest met de auto, best een flinke reis, zo'n anderhalve/twee dagen daar, helemaal alleen. Damn dat heerst! Ben naar een natuurgebied geweest, heb er zeven uur lang in m'n eentje rondgelopen en dat is zo lekker... kon me niets schelen dat het hoosde. De hele dag maar drie keer iemand tegen gekomen! Wat kom je dan tot rust zeg. Echt te gek.

Hehe, ff op-en-neer naar Zweden . Beetje op je eentje zijn zo nu en dan heerscht zeker wel.


Styhn
Usericon van Styhn
Posted 09-09-2002 21:38 by Styhn Wijzig reactieProfiel van StyhnQuote dit berichthttp://n/a

ik wil alleen alleen zijn als ik aandacht wil


11.45: restate my assumptions


Possessedpacman
Signum cornu
Usericon van Possessedpacman
Posted 09-09-2002 22:08 by Possessedpacman Wijzig reactieProfiel van PossessedpacmanQuote dit berichthttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

Gewoon ff jezelf zijn, doen waar j zin in hebt zonder dat iemand daar commentaar op heeft.
Geen geziek van anderen! Gewoon ff nix.


Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site


Dryadd
Usericon van Dryadd
Posted 10-09-2002 12:38 by Dryadd Wijzig reactieProfiel van DryaddQuote dit bericht

Heerlijk om even een uurtje of 2 je af te zonderen met een goed boek, lekker muziekje.
gewoon even nix alleen maar rust


A dead body, a severed limb, an oozing pustule,a sunken socket, it's all just for the shock value.


Mortanius
Dark Lord
Usericon van Mortanius
Posted 11-09-2002 13:32 by Mortanius Wijzig reactieProfiel van MortaniusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/thearchest

Ik heb het in ieder geval ook nodig, het is een drang om regelmatig afgezonderd te zijn!


Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive!


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 11-09-2002 13:35 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

ik hou er niet van om alleen te zijn. ik hou van mensen en vooral van kletsen.. de enige plek waar ik alleen wil zijn is op de wc.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 11-09-2002 13:40 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2002 14:38 schreef mislyd het volgende:
Dan ben je toch niet 'alleen', als je aan't zm-en bent?


Ok, maar ik heb niet direct mensen om me heen. Ook lekker vind ik om heerlijk op de bank te hangen met een boek, of gewoon dutten met een muziekje erbij


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-09-2002 13:43 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Erg irritant is het gevoel dat als je alleen bent, dat je mensne om je heen wilt hebben, maar als je dan mensne om je heen hebt, dat je alleen wilt zijn.

Altijd willen zijn waar je niet bent.


Pagan
De zweep erover!
Usericon van Pagan
Posted 11-09-2002 14:29 by Pagan Wijzig reactieProfiel van PaganQuote dit bericht

Een keer of twee per week een uurtje echt alleen zijn, al dan niet mediteren, is voor mij onmisbaar. Voorts heb ik iedere 14 dagen een roostervrij dag, lekker de hele dag het huis voor mijzelf terwijl mijn ega aan het werk is, heerlijk. Samen zijn is fijn, maar af en toe alleen zijn is nix mis mee.

P.


Wie men liefheeft kastijdt men!


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 11-09-2002 14:31 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Ik heb regelmatig de behoefte om alleen te zijn, die tijd heb ik nodig om gitaar te oefenen.. Tegenwoordig toch minimaal 2 uur per dag..


Mary
Usericon van Mary
Posted 15-09-2002 17:53 by Mary Wijzig reactieProfiel van MaryQuote dit bericht

[quote]Op 31 augustus 2002 19:04 schreef pale enchantress het volgende:
Ik zou gek worden als ik 24u/24u mensen zou zien.


Ik zou gek worden als ik 24u/24u GEEN mensen zou zien !!! Ik kán gewoon niet alleen zijn, er moeten steeds mensen rondom mij zijn, ookal zwijgen die of kunnen ze niet zwijgen, gewoon hun aanwezigheid telt. Een mens is niet gemaakt om op zichzelf te leven... Eva werd geschapen omdat Adam de muren (in die tijd nog rotsen en lianen enzo) begon op te lopen van verveling !


bite me


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 15-09-2002 17:57 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2002 17:53 schreef Mary het volgende:
Op 31 augustus 2002 19:04 schreef pale enchantress het volgende:
Eva werd geschapen omdat Adam de muren (in die tijd nog rotsen en lianen enzo) begon op te lopen van verveling !
Dat is een nieuwe!


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen