IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : De behoefte om regelmatig alleen te zijn Vorige pagina | Volgende pagina
Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 31-08-2002 22:22 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

quote:
Op 31 augustus 2002 22:19 schreef Asherah het volgende:
Ik heb mn dagelijkse dosis associaliteit ook wel nodig ja... anders word ik vrij agressief en vervelend.


dat lijkt mij onmogelijk


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 31-08-2002 22:23 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht


Hoezo?


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 31-08-2002 22:24 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Kan me niezo voorstellen


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Nix
Usericon van Nix
Posted 31-08-2002 22:25 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Ik vind het best gezellig om het mensen samen te zijn die ik mag. Maar ik wil wel graag een paar uur alleen zijn ja. ..


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Nix
Usericon van Nix
Posted 31-08-2002 22:27 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Ik ben dus net op survival geweest, en daar zat je dus 3 dagen bij elkaar.. ik was blij dat ik thuis was


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 31-08-2002 22:35 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 31 augustus 2002 19:31 schreef attila_de_hun het volgende:
heel vervelend! ik zou daar echt niet tegen kunnen.


Ik dus ook niet...


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 31-08-2002 22:42 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

Ik ben ook heel vaak alleen.
Heb er echt geen enkel probleem mee, vind het super relaxed en heb het ook nodig.
Ben deze vakantie 2,5 week samen geweest met m'n vriendin.
Toen had ik ook regelmatig zoiets van damn laat me ff alleen boek lezen of rond lopen ofzo.

alleen zijn is goed voor een mens, gezelschapshoer zijn is niet goed, dan komt je geest nooit tot rust.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 01-09-2002 0:45 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Tja, wees alleen, maar masturbeer met mate

Nee, OK, natuurlijk is alleen zijn af en toe nodig. Al vind ik gelijkgestemd gezelschap ook erg fijn, er gaat niks boven even een plaatje draaien en in je eentje je eigen ding doen. Ik vind daar niets raars aan, sterker nog, ik denk dat bijna iedereen dat heeft.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 01-09-2002 1:07 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Oh, hoe herkenbaar... Ook ik heb best een paar uur per dag op mezelf nodig. Even achter de PC of lezen of gewoon op de bank hangen met een niet echt boeiende film die zich afspeelt terwijl mijn gedachten elders zijn. Even uit de drukte. Gelukkig heb ik een vriendin die dit volkomen begrijpt en niet aan m'n harses komt zeiken als ik daar even geen behoefte aan heb.
Rust heerst, met mate.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 01-09-2002 1:10 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

quote:
Op 1 september 2002 1:07 schreef Greycloak het volgende:
Rust heerst, met mate.

nuff said.


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 01-09-2002 1:48 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

Ik heb zeker en vast de behoefte om vaak helemaal alleen te zijn. Ik zou gek worden als ik altijd mensen om me heen had, maar ik kan ook goed samen alleen zijn.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 01-09-2002 3:40 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 31 augustus 2002 18:54 schreef attila_de_hun het volgende:
hebben jullie dat ook? Ik MOET iedere dag minstens een of twee uur op mezelf zijn. Dan wil ik niemand zien. Zelfs niet de mensen waar ik zielsveel van hou. Ik heb dat al heel mijn leven. gelukkig vind mijn vriendin het niet erg en gunt ze mij mijn tijd op mijn kamertje (met veel comics, muziek en internet). Maar als ik die niet zou hebben zou ik gaan wandelen of zo.

Dat heb ik ook al zo lang ik me kan herinneren! Daarom ben ik festivals na 2 dagen ook al zo strontzat.
Mensen kijken er ook altijd zo raar van op als je zegt dat je per dag minstens 3 uur in je eentje muziek moet gaan luisteren...
Maar gelukkig ben ik niet de enige.


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 01-09-2002 9:39 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

Iedereen heeft wel eens de behoefte om alleen te zijn denk ik zo.

Zelf heb ik daar de laatste tijd wel vaker behoefte aan.


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 01-09-2002 11:53 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Ik ben vaak alleen (overdag) heerlijk! Lekker m'n eigen dingetjes enzoIk denk dat je me kan afvoeren als ik 24/7 mensen om me heen moet hebben.


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


LordJohn_2
You can run but you can't hide...
Usericon van LordJohn_2
Posted 01-09-2002 12:14 by LordJohn_2 Wijzig reactieProfiel van LordJohn_2Quote dit bericht

Ik hou ook niet zo van veel mensen, het liefste ben ik gewoon in mezelf en dat kan ik dan uren volhouden


Sticking feathers up your butt doesn't make you a chicken


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 01-09-2002 12:25 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 1 september 2002 3:40 schreef McDoom het volgende:
Dat heb ik ook al zo lang ik me kan herinneren! Daarom ben ik festivals na 2 dagen ook al zo strontzat.
Mensen kijken er ook altijd zo raar van op als je zegt dat je per dag minstens 3 uur in je eentje muziek moet gaan luisteren...
Maar gelukkig ben ik niet de enige.


Die behoefte heb ik dus ook, alleen heb ik daar niet de kans voor... ik heb altijd mensen om me heen, zelfs als ik ff alleen op mn kamer wil zitten komen er nog mensen binnenwandelen enz....


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 01-09-2002 12:38 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

Hmmz ik kan best mensen om me heen hebben, en kan ook goed alleen zijn, zolang ik dat maar een beetje kan afwisselen en ik me nog gewoon van al die drukte en stress niets aan kan blijven trekken vind ik het wel goed. Maja ouders zijn soms wel irritant als je alleen wil zijn...gelukkig zit er een stevig slot op mijn slaapkamer deur



TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 01-09-2002 13:52 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Ik heb de computer nu in de woonkamer staan, dus internetten tijdens dat "alleen zijn" kan ik niet meer.

Gelukkig heb ik op mijn eigen kamer twee gitaren, een cd-collectie en een stel boeken, en op mijn kamer word ik echt niet snel gestoord (brave huisgenoten ).


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 01-09-2002 14:24 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 1 september 2002 3:40 schreef McDoom het volgende:
Dat heb ik ook al zo lang ik me kan herinneren! Daarom ben ik festivals na 2 dagen ook al zo strontzat.



Ik al na een dag. Ik ga ook nooit naar de stad of supermarkten als het er druk is. dan krijg ik gegarandeerd ruzie. Ik heb gewoon wat tegen grote hoeveelheden mensen bij elkaar (als het eenlange tijd duurt). iedereen loopt me maar in de weg. Ik zal wel asociaal zijn.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 01-09-2002 14:26 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Hmm, ik had toch laatst een positieve ervaring in een veel te drukke supermarkt. Een of andere vrouw van 44 legde een sixpack 'Het Kanon' (van dat veel te sterke bier) in d'r wagentje en een kerel vroeg aan haar van 'zoo, slaap je moeilijk?' en zei: 'nou als ik dit drink niet' (ze vond hem een eikel) en toen vroeg ze aan mij of Kanon lekker was, nou en toen ontspon zich een conversatie over lekker & vies bier, uitgaan, jongeren en Sex Pistols-concerten.



Laat niemand beweren dat metalheads er afschrikwekkend uitzien (ik had een "Coming Soon To A Church Near You" shirt van Burzum aan), of was het mijn overweldigende charisma? Op die manier wil ik best naar de supermarkt, gelukkig zit niet iedereen compleet afgestompt in z'n eigen wereldje.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 01-09-2002 14:41 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 1 september 2002 14:26 schreef Dwaallicht het volgende:
Hmm, ik had toch laatst een positieve ervaring in een veel te drukke supermarkt. Een of andere vrouw van 44 legde een sixpack 'Het Kanon' (van dat veel te sterke bier) in d'r wagentje en een kerel vroeg aan haar van 'zoo, slaap je moeilijk?' en zei: 'nou als ik dit drink niet' (ze vond hem een eikel) en toen vroeg ze aan mij of Kanon lekker was, nou en toen ontspon zich een conversatie over lekker & vies bier, uitgaan, jongeren en Sex Pistols-concerten.



Laat niemand beweren dat metalheads er afschrikwekkend uitzien (ik had een "Coming Soon To A Church Near You" shirt van Burzum aan), of was het mijn overweldigende charisma? Op die manier wil ik best naar de supermarkt, gelukkig zit niet iedereen compleet afgestompt in z'n eigen wereldje.


hehe, Ik kom altijd van die oude vrouwtjes tegen die uitgebreid midden in de gang de laatste roddels met elkaar staan uit te wisselen. (en hierbij het gangpad uiteraard volledig blokkeren). maar ik zal jou tactieken over gaan nemen. en niet meer een keiharde trap tegen hun wagentje aangeven.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 01-09-2002 19:32]


Myth of Fury
Usericon van Myth of Fury
Posted 01-09-2002 19:16 by Myth of Fury Wijzig reactieProfiel van Myth of FuryQuote dit berichthttp://www.facebook.com/pages/Born-Of-Flames/585496181490059

*LOL*

Ja, regelmatig enkele uren alleen heb ik ook wel nodig.



Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 02-09-2002 16:17 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

quote:
Op 31 augustus 2002 18:54 schreef attila_de_hun het volgende:
hebben jullie dat ook? Ik MOET iedere dag minstens een of twee uur op mezelf zijn. Dan wil ik niemand zien. Zelfs niet de mensen waar ik zielsveel van hou. Ik heb dat al heel mijn leven. gelukkig vind mijn vriendin het niet erg en gunt ze mij mijn tijd op mijn kamertje (met veel comics, muziek en internet). Maar als ik die niet zou hebben zou ik gaan wandelen of zo.




Dit heb ik al jaren

Ik kan me goed voor stellen hoe jij je voelt


Wiegen Meister !


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 02-09-2002 17:43 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

als ik slaap ben ik alleen , dat is voor mij genoeg, tis niet zo dat ik iedereen de kamer uitschop of naar boven ga omdat ik alleen wil zijn, beetje doelloos vind ik dat

[Dit bericht is gewijzigd door Infaustus op 02-09-2002 17:44]


No meat is sweater


antimetal
Flame your moderators!
Usericon van antimetal
Posted 02-09-2002 18:11 by antimetal Wijzig reactieProfiel van antimetalQuote dit berichthttp://www.anyplace.nl

ik ben eigenlijk bij voorkeur alleen.

tenzij ik niet alleen ben...


why would you listen to me?


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen