|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja , dat heb ik ook. Ik zou gek worden als ik 24u/24u mensen zou zien. En is de mens wel een groepsdier? Vele soorten dieren leven solitair en ontmoeten elkaar alleen om te paren true disco chick |
|
quote: Ik weet niet wat de mens van nature was. Ik denk kleine groepjes. maar ik ken best wel veel mensen die het geweldig vinden om altijd bij anderen te zijn en lekker veel op visite gaan . ik moet er niet aan denken |
|
Ik heb dit ook ja. Als er bijvoorbeeld mensen blijven slapen ben ik altijd blij als ze weer weg zijn de volgende morgen, het liefst zo snel mogelijk. Dit heb ik niet als het mijn vriend betreft trouwens...best vreemd. I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Geen last van. |
|
quote: frietbal, jij bent toch niet sociaal of zo he? |
|
Ik wil wel af en toe alleen zijn, maar ik krijg daar nooit de kans voor... zelfs als ik even alleen op mn kamer zit word ik om de paar minuten lastig gevallen door mijn familie die weer wat beginnen te zeiken of zo Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: heel vervelend! ik zou daar echt niet tegen kunnen. |
|
Alleen zijn is true. |
|
2 uur maar? Ik kom thuis van mijn werk, ik eet met mijn ouders en doe de afwas en daarna zit ik op mijn kamer voor de rest van de avond. Ik haat die drukte en dat gestress om me heen. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: minstens twee uur. maar ik woon niet meer bij mijnouders en heb een goede relatie. dat scheelt toch wel.ik kon trouwens met mijn ouders ook wel goed overweg. maar met een vriendin is het toch net weer wat anders. maar ook in deze relatie moet ik regelmatig effe op mijn zelf. |
|
Heel de tijd op mijn kamer zou ik ook niet lang aan kunnen,meestal ga ik gewoon wat wandelen of zo,...(heerlijk zo'n eenzame boswandeling) true disco chick |
|
Ik zit ook vaak om mijn kamer muziek te luisteren of achter de computer. Als ik de hele dag op school heb gezeten, en ik kom thuis, heb ik niet meer de behoefte om nog meer mensen te zien. dead greets me warm, now I will just say goodbye |
|
Ik doe precies hetzelfde nightshadow. Maar in het weekend wil ik liefst weg naar buiten, uit gaan concerten bezoeken enz.. [Dit bericht is gewijzigd door Witchking op 31-08-2002 19:52] |
|
heheh als ik sochtens thuis kom van me werk slaap de halve wereld nog, dus genoeg rust dan alleen zijn is heerlijk op zn tijd My madness, my sadness |
|
nee, eigenlijks niet nee |
|
ik heb alleen zijn ook heel erg nodig. Suus gaat meestal 's avonds paard rijden ... dan heb ik een paar uurtjes voor mezelf. Heel fijn . |
|
Ik heb dringend de behoefte alleen te zijn. Ik ben zit [schat ik] zo'n 15 uur per dag. |
|
Heb ik ook, kamer, internet en muziek. Wandeling door het bos is ook heerlijk.. |
|
Heerlijk, in mijn kamer, lekkere muziek, goed boek, sigaartje, glas drinken en genieten van de rust! |
|
kan leuk zijn, ff kleine dingetjes voor je zelf doen, maar niet te veel, anders wordt ik gek. |
|
Als ik thuis kom van school zit ik bijna alleen maar in mijn kamer. Houd er echt niet van veel mensen om je heen, maar op school moet ik er toch 7 uur lang aan geloven, dat is al erg genoeg. |
|
quote: dat heb ik ook, op school heb je nooit rust, altijd de mensen die om je heen hangen, vreselijk |
|
Altijd alleen achter den peecee Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
ik vind het heerlijk om alleen te zijn, en aangezien me ouders altijd weg zijn en nooit thuis is dat heerlijk, maar als ze thuis zijn dan roepen ze om de 5 minuten ... |
|
Ik heb mn dagelijkse dosis associaliteit ook wel nodig ja... anders word ik vrij agressief en vervelend. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Volgende pagina |