![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
kent iemand deze band? ik heb alleen "hate" van hun en ik vind ze zeer stoer klinken, maar hebben ze nog meer uitgebracht? ![]() |
|
Hahahahahahahahahahahahahaha dat is pas een kutband, hahahaha!!!!!!! DAT ZIJN PAS EEN STEL LOSERS HEY, haha,wat een clowns..hahahah!! ![]() |
|
Nee, maar serieus, ik heb die website es gechecked. Op die oudere bandfoto's staan ze met negermutsen en soulfytruien en corpse paint op de foto.... ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote: negermutsen??? mutsen gemaakt van negers??? ![]() ![]() |
|
Thats the dope, dog! ![]() Ik ken het niet, en ik wil het volgens mij ook niet kennen ![]() ![]() |
|
Bekijk voor de gein hun guestbook even en kijk eens wat een stel kleuters het zijn....hahahah http://www.wfb.nl.nu ![]() Die 'Martor' en 'Graftak' spelen zelf in die band en de meeste berichten in hun guestbook komt van hunzelf. ![]() Kijk en vermaak je kostelijk ! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Koffies Kip op 31-08-2002 19:10] ![]() |
|
Ik ken ze niet, en ik wil ze ook niet kennen. dead greets me warm, now I will just say goodbye ![]() |
|
inderdaad leuk schoolbandje ![]() Je moeder. ![]() |
|
Het zijn idd asseaters. Toch heb ik hun CD Gedoopt & Verdoemd en moet konkluderen dat het nergens naar klinkt. ![]() |
|
Hoe gaat die pleuris banner van die site weg? Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) ![]() |
|
Had er ook al problemen mee! ![]() ![]() |
|
Wrath From Below is kansloos, meer woorden maak ik er niet aan vuil. ![]() |
|
ik heb alleen het nummer 'hate' en dat is goed aan te horen. Om met een soufly trui op de foto te gaan als blackmetal-bandlid is iig niet slim maar de muziek kan ik waarderen.. voor de mensen die ze niet willen kennen omdat anderen zeggen dat ze kansloos zijn, download voor ge oordeelt.. ![]() We shall enslave the weak, crush our enemies, stand shoulder to shoulder, hand in hand. And be as one together until the end of days! I love you Erik! (Warrior_of_Odin) ![]() |
|
geniaal uitmunted kut Ik, Wil Schuurman ![]() |
|
Die naam ook.... ![]() Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) ![]() |
|
Hebben mij ooit gemaild voro links-trade, heb ik blindelings gedaan mss toch beetr es ogen open doen Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk ![]() |
|
Ze zien er uit als cliniclowns. En ze stralen gewoon iets lachwekkends uit, heel vreemd. Naja, de muziek klinkt dus nergens naar. ![]() |
|
Ik zie maar 1 foto op die site, waar kan ik die andere zien? Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) ![]() |
|
quote:Hun CU2 stond ooit vol met foto's. ![]() |
|
Hier nog een foto van deze kwaadaardige band. Inderdaad, corpse paint is zo angstaanjagend en kwaadaardig... ![]() ![]() http://www.geocities.com/infestwebzine/e_wrathfrombelow.htm Dolf Brouwers - another dead hero ![]() |
|
quote: Hahahaha! Interview via MSN. ![]() |
|
Hoe tr00. hahaha Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) ![]() |
|
Graftak Rosanne? Zit er een dame in de band? Dolf Brouwers - another dead hero ![]() |
|
1 grote grap: Like some other black metal bands, do you like to portrait yourselves on the snow/forests? How are the dutch woods/winters? Graftak Rosanne : Well the Dutch winters are very fuckin cold and mostly theres snow....and yes its cool to portrait yourself in front off a snowed forest but every body has done it so...but maybe well do it one time with some cool corpsepaint! Maybe cool for some promoshots! [Dit bericht is gewijzigd door ArieDeKnaller op 01-09-2002 13:38] Dolf Brouwers - another dead hero ![]() |
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |