|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
kent iemand deze band? ik heb alleen "hate" van hun en ik vind ze zeer stoer klinken, maar hebben ze nog meer uitgebracht? |
|
Hahahahahahahahahahahahahaha dat is pas een kutband, hahahaha!!!!!!! DAT ZIJN PAS EEN STEL LOSERS HEY, haha,wat een clowns..hahahah!! |
|
Nee, maar serieus, ik heb die website es gechecked. Op die oudere bandfoto's staan ze met negermutsen en soulfytruien en corpse paint op de foto.... |
|
|
|
quote: negermutsen??? mutsen gemaakt van negers??? |
|
Thats the dope, dog! Ik ken het niet, en ik wil het volgens mij ook niet kennen . |
|
Bekijk voor de gein hun guestbook even en kijk eens wat een stel kleuters het zijn....hahahah http://www.wfb.nl.nu Die 'Martor' en 'Graftak' spelen zelf in die band en de meeste berichten in hun guestbook komt van hunzelf. Kijk en vermaak je kostelijk ! [Dit bericht is gewijzigd door Koffies Kip op 31-08-2002 19:10] |
|
Ik ken ze niet, en ik wil ze ook niet kennen. dead greets me warm, now I will just say goodbye |
|
inderdaad leuk schoolbandje Je moeder. |
|
Het zijn idd asseaters. Toch heb ik hun CD Gedoopt & Verdoemd en moet konkluderen dat het nergens naar klinkt. |
|
Hoe gaat die pleuris banner van die site weg? Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
Had er ook al problemen mee! |
|
Wrath From Below is kansloos, meer woorden maak ik er niet aan vuil. |
|
ik heb alleen het nummer 'hate' en dat is goed aan te horen. Om met een soufly trui op de foto te gaan als blackmetal-bandlid is iig niet slim maar de muziek kan ik waarderen.. voor de mensen die ze niet willen kennen omdat anderen zeggen dat ze kansloos zijn, download voor ge oordeelt.. We shall enslave the weak, crush our enemies, stand shoulder to shoulder, hand in hand. And be as one together until the end of days! I love you Erik! (Warrior_of_Odin) |
|
geniaal uitmunted kut Ik, Wil Schuurman |
|
Die naam ook.... Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
Hebben mij ooit gemaild voro links-trade, heb ik blindelings gedaan mss toch beetr es ogen open doen Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Ze zien er uit als cliniclowns. En ze stralen gewoon iets lachwekkends uit, heel vreemd. Naja, de muziek klinkt dus nergens naar. |
|
Ik zie maar 1 foto op die site, waar kan ik die andere zien? Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote:Hun CU2 stond ooit vol met foto's. |
|
Hier nog een foto van deze kwaadaardige band. Inderdaad, corpse paint is zo angstaanjagend en kwaadaardig... http://www.geocities.com/infestwebzine/e_wrathfrombelow.htm Dolf Brouwers - another dead hero |
|
quote: Hahahaha! Interview via MSN. |
|
Hoe tr00. hahaha Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
Graftak Rosanne? Zit er een dame in de band? Dolf Brouwers - another dead hero |
|
1 grote grap: Like some other black metal bands, do you like to portrait yourselves on the snow/forests? How are the dutch woods/winters? Graftak Rosanne : Well the Dutch winters are very fuckin cold and mostly theres snow....and yes its cool to portrait yourself in front off a snowed forest but every body has done it so...but maybe well do it one time with some cool corpsepaint! Maybe cool for some promoshots! [Dit bericht is gewijzigd door ArieDeKnaller op 01-09-2002 13:38] Dolf Brouwers - another dead hero |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |