|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
Eigenlijk moet iemand ze mailen met de boodschap dat ze een eigen topik op ZM hebben. Kunnen leuke diskussies uit voortkomen. |
|
quote: Doe jij het maar, het is jouw idee... (want ik durf niet) Dolf Brouwers - another dead hero |
|
quote: nee raafzwart is lekker |
|
Die zit. |
|
quote:Denk je? Die gasten zien er allemaal nog jong uit, ik dacht dat schaambaard zo rond de 25 was. |
|
quote: Tja, Onstervelijk (immortal) is wat. en zo kunnen we nog uuuuuuren doorgaan. Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote: en je logo zuigt |
|
quote: gedaan en weer gewist quote: hij zat toch in letsel? Je moeder. |
|
quote: En jij zuigt. letterlijk er figuurlijk. Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote: ik moet je teleur stellen, sorry, ik heb hier niks mee te maken. |
|
quote: what else is new? |
|
kut-puber-blackmetal-kinderen ULGH! |
|
quote: hmm die -= =- dingetjes zijn wel popi he.. |
|
Jij begint verdomme |
|
Geniaal dit forum! Ik, Wil Schuurman |
|
En tja, ik haat mensen die alles te serieus nemen |
|
Hahahaha... Ik vind ze echt gaaf. Zulke gasten houden de lol/humor er tenminste een beetje in! |
|
quote:Ow, misverstand. Na ja, toch jammer . |
|
Hell yeah!!! |
|
Hey komop! Zoveel Untrue Black metal bands zijn er ook weer niet in Nederland, we doen ons best... En wij staen niet eens op den eerste plaats hahaha! Maareh zeg nou zelf...corpsepaint en een bril! Daar gaat t toch allemael om! Ja dat men de muziek niet goed vind is een ander verhaal...daar doen we ons best nog voor...maarja...den tijd zal t leren http://www.scrotum.tk Überhammer |
|
quote: hehe, inderdaad. jammer. maar hoe kom je erbij dat ik fotos gepost zou hebben, dit heb ik volgens mij nooit gekunt hehe. |
|
quote:Weet ik niet kerel, zal wel een glitch in m'n geheugen zijn... |
|
ik ken graftak van een keer ontmoet, wat een stakker, maar verder laat ik me er nie over uit |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |