|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Hehe, ZM Cagefight! |
|
En waar moet ik jou dan van kennen? http://www.scrotum.tk Überhammer |
|
Hey, The Third Antichrist? Dan heb je nog een tijd op Marius z'n MB rondgedwaald als ik het goed heb. |
|
hmmmm,ik snap niet wat iedereen hiernou loopt te zeiken. zo slecht is dit helemaal niet! Botulistum en zo wordt altijd helemaal het einde gevonden, maar dit zou kut zijn. ik vin dit toch veel beter dan botulistum.... en dan foto's ach jah het is idd niet zo slim om met soulfly t-shirts aan in een BM band te spelen (kan de foto's overgens niet vinden), maar goed boeie als de muziek maar leuk is |
|
Ik zou niet weten wat een MARIUS MB is....dus misschien wat nadere uitleg? http://www.scrotum.tk Überhammer |
|
JHAHAHAA HIJ IS ER!!!!!!!!!!!!!! Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote: Als je geen verschil tussen war en corpse paint ziet, doe het dan ook niet op. Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote:Enlighten us, please.... |
|
quote: Huh ik bekeek deze fotos 2 sec geleden nog, heeft die "vrat fan bello" ze weg gehaalt ofzo Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote: Arg, om een lang verhaal kort te maken, vindt jij immortal er "corpse" paint uitzien. Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote:Maak je er maar makkelijk van af ja (vind jij Immortal er oorlogszuchtig ('war') uitzien). Corpsepaint is corpsepaint. Dat de een of andere halve zool ooit een keer het woord 'war paint' heeft laten vallen is zijn probleem. Pfff.... alsof er een bepaalde categorie zou bestaan in het opdoen van schmink voordat je het podium opgaat. |
|
Ik weet er ook niet alles van, alleen warpaint werdt toch vroeger in noorwegen gebruikt, tijdens oorlog. Als het goed is kreeg je het alleen als je ge'eert was ofzo. En corpsepaint is gewoon een beetje als een lijk eruitzien Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote:Wat is het noorse woord voor warpaint?? Nee, sorry, maar hier kan ik niet zoveel mee; waar heb je dat gelezen? Bij mijn weten ging de germaanse 'jeugd' tijdens de nieuwjaarsviering in het Noorden altijd een hele hoop lawaai maken, als je je dan op 's nachts op straat bevond had je een probleem, dan liepen de monsters en trollen nl. vrij rond. Dit 'heidenlarm' werd dus gemaakt door de jongelui (het was een vrijbrief om rotzooi te trappen uiteraard) verkleed als tuig en ook met schmink op. (anderen hier weten er meer van dan ik...) in sommige opzichten is black metal een weerklank van dat 'heidenlarm' en is de paint een echo van de verkleedpartijen. Er als een demon uitzien en zeer veel lawaai maken dus. Van warpaint heb ik eigenlijk nooit gehoord totdat mensen als jij de term lieten vallen. |
|
Warpaint is toch dat blauwe spul uit Braveheart? |
|
quote:Dat is toch Kelt-paint? |
|
Nee, dat is hollypaint . |
|
Iemand had mij wel een keer verteld dat de noorse bezerkers vroeger war paint ophadden wat een soort drugs was zodat ze geen pijn konden voelen. de Bezerkers waren strijders in den wolven velletjes en enz.. |
|
Meneer Heospooros ofzo...heeft wel ne beetje gelijk. Ze noemen dat soort paint ook wel warpaint inderdaad maarja ik ga hier niet irritant lopen doen. Als ik t over corpsepaint heb dan weet iedereen wel wat ik bedoel dus vandaar den term... En waar t nou allemaal precies vandaan komt...ik ben maar untrue ik weet t niet! http://www.scrotum.tk Überhammer |
|
Gewoon te laf om je lelijke hasses te laten zien! |
|
Zou dat t zijn? Doe mij nog maar een biertje! http://www.scrotum.tk Überhammer |
|
quote: Kijk .. hier ging je de fout in ... |
|
Mr heosphoros... hmz klinkt wel goed... Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote: Je kan niet linken van geocities!!! Ha graftak trouwens, beetje jammer dat je band zo afgezeken word (ik heb het niet geluisterd maar Hanna vond het wel ok) Valt me trouwens op dat sommige mensen hier zo op dat soulfly shirt lopen te zeiken 1 jaar geleden nog die hard nu metal fan waren... Owjah ik ben trouwens Erik, vriend van Hanna |
|
vergeet de neger mutsen niet! Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |