|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: het hoeft ook geen direct contact met het slachtoffer te zijn, maar ze kunnen zich wel nuttig maken ivm de slachtofferhulp, lijkt mij. |
|
quote: het rechtsysteem in niet altijd even rechtvaardig idd, maar dat houd in dat we zwaarde gevangenis straffen moeten uitdelen, niet dat wemensen moeten gaan verminken of vermoorden. Maar idd een kerel die z'n poten niet thuis houdt mag van mij best 25 jaar steentjes bikken in een groeve ofzo. |
|
Ik vraag me af wat de motivatie was van die onmensen om verkrachting als straf te gebruiken. In het algemeen, maar ook in deze situatie. Dan vraag ik mij af wat het meisje te wachten staat. Nog meer vernedering omdat ze zgn. de dood van die mannen op haar geweten heeft? (Althans, ik verwacht dat moslimmannen het er die draai aan gaan geven.) Over straffen in het algemeen: kruimeldiefjes in een strafkamp opsluiten. Met commando's mee laten draaien. Discipline en respect voor de medemens bijbrengen. Grote criminelen in het drugscircuit mogen de echte gevangenis in en psychopaten die moorden en verkrachten levenslang in de inrichting. Die grijze massa is stuk, en ze zijn een gevaar voor de samenleving. |
|
Langzaam castreren zeg ik, en verplicht ze om dat bij elkaar te doen...en laat ze leven..een beetje...zo'n jaartje ofzo en dan PANG!!!! ja hier kan ik echt geen greintje respect voor opbrengen. verkrachting is zowat het laagste wat iemand kan doen. [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 03-09-2002 21:48] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: hoe doe je dat eigenlijk? dat is toch een werkje van een paar seconden? |
|
[Heosphoros krijgt bij deze een waarschuwing] [Dit bericht is gemodereerd door Fire op 03-09-2002 22:07] Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
kereltje, ik geloof niet dat iedereen hier op zit te wachten, maak er dan een link van! |
|
domme hoer.. maak er een link van bluh te laat.. it's so fucking typical.. [Dit bericht is gewijzigd door ZwaarMetaal op 03-09-2002 22:07] |
|
oe fire to the rescue Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote: Wat ben jij een mietje zeg, JE BENT TOCH EEN BARBAAR! toon je MANNENLIJKHEID! Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote: wow geen taalfouten! |
|
quote: Met een bot mes of nee, gewoon hard aan sleuren.... ....afbijten.......etc.... I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote:Geen gezeik panda ... volgende keer heb je een time-ban van 2 weken aan je broek. |
|
Jullie praten wel over wat je wel niet zou doen met een terrorist (ballen afsnijden, vel er afscheuren, onthoofden) maar als er 1 plaatje komt, dan is het meteen huilen met jullie...... [Dit bericht is gewijzigd door elmar op 03-09-2002 22:13] |
|
M...Ma...MAar paul?!?! Het is een metal forum, wees nou eens eerlijk. Dan is een beetje goor toch niet zo heel schokkend Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
Ga ergens anders puberen .. |
|
quote: een metal forum staat niet gelijk aan rotten.com |
|
quote: (nooit en te nimmer zal ik beul worden). |
|
quote: En wederom staat jenje weer onder Heosphoros! |
|
quote: Ik stelde ook voor dat die zieligaards verplicht zouden worden om da t met elkaar te doen,...maar ja,..hoe zet je iemand daartoe aan zonder zware drugs???? I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Ik moet toch wel bekennen dat ik ZEER blij ben dat ik dat plaatje niet heb gezien. En ik ben echt niet superfijngevoelig ofzo.als ik zulke zooi wil zien ga ik wel naar Rotten ofzo. |
|
En wat wil elmar hier mee zeggen ? |
|
quote: In de regels staat duidelijk vermeld dat dit soort afbeeldingen alleen als link mogen worden vermeld. Ergens over praten is iets anders dan iets laten zien. the only pleasure is pain |
|
dat je altijd onder Heosphoros staat, dat je ALTIJD er op in moet gaan, dat je er altijd het eerste bijbent om een weerwoord te geven....net alsof je er op wacht ofzo.... |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |