IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Doodvonnis om groepsverkrachting Vorige pagina | Volgende pagina
helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 02-09-2002 16:43 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 2 september 2002 16:39 schreef SQT het volgende:
Mij lijkt een taakstraf met slachtoffers van hun misdaad erbij dan beter, omdat ze anders echt niks te doen hebben.
En hoe denk je dat het getraumatiseerde slachtoffer het vindt om dag in, dag uit geconfronteerd te worden met de dader(s)?

En tja.. zoals je zegt zullen er ongetwijfeld op deze manier een aantal gevangen zelfmoord plegen. Klinkt hard, maar so be it. Bovendien is het nooit een prettige manier om te gaan als je het zonder hulp of hulpmiddelen moet doen, dus dat geeft een goed afschrikbeeld.


I'm not being rude. You're just insignificant.


SQT
Usericon van SQT
Posted 02-09-2002 16:48 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Op 2 september 2002 16:43 schreef helmet het volgende:
En hoe denk je dat het getraumatiseerde slachtoffer het vindt om dag in, dag uit geconfronteerd te worden met de dader(s)?


het hoeft ook geen direct contact met het slachtoffer te zijn, maar ze kunnen zich wel nuttig maken ivm de slachtofferhulp, lijkt mij.


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 02-09-2002 19:04 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 2 september 2002 16:28 schreef Jenje het volgende:
Stel je nou eens voor.
Jij bent de man/vrouw van een slachtoffer van bijvoorbeeld mishandeling.

Je partner is nu misschien zelfs gehandicapt, alleen omdat een paar knapen de handjes niet thuis konden houden.

En dan krijgen dat soort eikels 3 jaar gevangenisstraf, waarvan ze er maar 1 of 2 daadwerkelijk zitten!

Dan begint het bij mij van binnen al te koken hoor. Want zodra jij één van die gasten eens flink in elkaar timmert, dan kun jij de bak in. Alleen omdat justitie zijn werk niet doet!


het rechtsysteem in niet altijd even rechtvaardig idd, maar dat houd in dat we zwaarde gevangenis straffen moeten uitdelen, niet dat wemensen moeten gaan verminken of vermoorden.

Maar idd een kerel die z'n poten niet thuis houdt mag van mij best 25 jaar steentjes bikken in een groeve ofzo.


Killing Zoe
Legale Strijker
Usericon van Killing Zoe
Posted 03-09-2002 21:04 by Killing Zoe Wijzig reactieProfiel van Killing ZoeQuote dit berichthttp://www.hermanfolk.nl

Ik vraag me af wat de motivatie was van die onmensen om verkrachting als straf te gebruiken. In het algemeen, maar ook in deze situatie.

Dan vraag ik mij af wat het meisje te wachten staat. Nog meer vernedering omdat ze zgn. de dood van die mannen op haar geweten heeft? (Althans, ik verwacht dat moslimmannen het er die draai aan gaan geven.)

Over straffen in het algemeen: kruimeldiefjes in een strafkamp opsluiten. Met commando's mee laten draaien. Discipline en respect voor de medemens bijbrengen. Grote criminelen in het drugscircuit mogen de echte gevangenis in en psychopaten die moorden en verkrachten levenslang in de inrichting. Die grijze massa is stuk, en ze zijn een gevaar voor de samenleving.


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 03-09-2002 21:48 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Langzaam castreren zeg ik, en verplicht ze om dat bij elkaar te doen...en laat ze leven..een beetje...zo'n jaartje ofzo en dan PANG!!!! ja hier kan ik echt geen greintje respect voor opbrengen.
verkrachting is zowat het laagste wat iemand kan doen.

[Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 03-09-2002 21:48]


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 03-09-2002 22:00 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 3 september 2002 21:48 schreef Gunman het volgende:
Langzaam castreren


hoe doe je dat eigenlijk? dat is toch een werkje van een paar seconden?


Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 03-09-2002 22:04 by Heosphoros Profiel van HeosphorosQuote dit bericht

[Heosphoros krijgt bij deze een waarschuwing]

[Dit bericht is gemodereerd door Fire op 03-09-2002 22:07]


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 03-09-2002 22:06 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

kereltje, ik geloof niet dat iedereen hier op zit te wachten, maak er dan een link van!


ZwaarMetaal
.357
Usericon van ZwaarMetaal
Posted 03-09-2002 22:06 by ZwaarMetaal Wijzig reactieProfiel van ZwaarMetaalQuote dit berichthttp://www.kommando.nl

domme hoer.. maak er een link van

bluh te laat..


it's so fucking typical..

[Dit bericht is gewijzigd door ZwaarMetaal op 03-09-2002 22:07]



Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 03-09-2002 22:08 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

oe fire to the rescue


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 03-09-2002 22:09 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

quote:
Op 3 september 2002 22:06 schreef -=ZwaarMetaal=- het volgende:
domme hoer.. maak er een link van

bluh te laat..


it's so fucking typical..


Wat ben jij een mietje zeg, JE BENT TOCH EEN BARBAAR! toon je MANNENLIJKHEID!


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


ZwaarMetaal
.357
Usericon van ZwaarMetaal
Posted 03-09-2002 22:09 by ZwaarMetaal Wijzig reactieProfiel van ZwaarMetaalQuote dit berichthttp://www.kommando.nl

quote:
Op 3 september 2002 22:08 schreef Heosphoros het volgende:
oe fire to the rescue


wow geen taalfouten!



Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 03-09-2002 22:09 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 3 september 2002 22:00 schreef attila_de_hun het volgende:
hoe doe je dat eigenlijk? dat is toch een werkje van een paar seconden?

Met een bot mes of nee, gewoon hard aan sleuren.... ....afbijten.......etc....


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 03-09-2002 22:11 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

quote:
Op 3 september 2002 22:08 schreef Heosphoros het volgende:
oe fire to the rescue
Geen gezeik panda ... volgende keer heb je een time-ban van 2 weken aan je broek.


elmar
kutbak
Usericon van elmar
Posted 03-09-2002 22:12 by elmar Wijzig reactieProfiel van elmarQuote dit bericht

Jullie praten wel over wat je wel niet zou doen met een terrorist (ballen afsnijden, vel er afscheuren, onthoofden)
maar als er 1 plaatje komt, dan is het meteen huilen met jullie......

[Dit bericht is gewijzigd door elmar op 03-09-2002 22:13]


Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 03-09-2002 22:12 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

M...Ma...MAar paul?!?!

Het is een metal forum, wees nou eens eerlijk. Dan is een beetje goor toch niet zo heel schokkend


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-09-2002 22:13 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ga ergens anders puberen ..


ZwaarMetaal
.357
Usericon van ZwaarMetaal
Posted 03-09-2002 22:13 by ZwaarMetaal Wijzig reactieProfiel van ZwaarMetaalQuote dit berichthttp://www.kommando.nl

quote:
Op 3 september 2002 22:12 schreef Heosphoros het volgende:
M...Ma...MAar paul?!?!

Het is een metal forum, wees nou eens eerlijk. Dan is een beetje goor toch niet zo heel schokkend


een metal forum staat niet gelijk aan rotten.com



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 03-09-2002 22:13 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 3 september 2002 22:09 schreef Gunman het volgende:
Met een bot mes of nee, gewoon hard aan sleuren.... ....afbijten.......etc....


(nooit en te nimmer zal ik beul worden).


elmar
kutbak
Usericon van elmar
Posted 03-09-2002 22:14 by elmar Wijzig reactieProfiel van elmarQuote dit bericht

quote:
Op 3 september 2002 22:13 schreef Jenje het volgende:
Ga ergens anders puberen ..


En wederom staat jenje weer onder Heosphoros!


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 03-09-2002 22:15 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 3 september 2002 22:13 schreef attila_de_hun het volgende:
(nooit en te nimmer zal ik beul worden).

Ik stelde ook voor dat die zieligaards verplicht zouden worden om da t met elkaar te doen,...maar ja,..hoe zet je iemand daartoe aan zonder zware drugs????


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 03-09-2002 22:15 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 3 september 2002 22:12 schreef elmar het volgende:
Jullie praaten wel over wat je wel niet zou doen met een terrorist (ballen afsnijden, vel er afscheuren, onthoofden)
maar als er 1 plaatje komt, dan is het meteen huilen met jullie......


Ik moet toch wel bekennen dat ik ZEER blij ben dat ik dat plaatje niet heb gezien. En ik ben echt niet superfijngevoelig ofzo.als ik zulke zooi wil zien ga ik wel naar Rotten ofzo.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-09-2002 22:15 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

En wat wil elmar hier mee zeggen ?


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 03-09-2002 22:16 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

quote:
Op 3 september 2002 22:12 schreef elmar het volgende:
Jullie praten wel over wat je wel niet zou doen met een terrorist (ballen afsnijden, vel er afscheuren, onthoofden)
maar als er 1 plaatje komt, dan is het meteen huilen met jullie......


In de regels staat duidelijk vermeld dat dit soort afbeeldingen alleen als link mogen worden vermeld. Ergens over praten is iets anders dan iets laten zien.


the only pleasure is pain


elmar
kutbak
Usericon van elmar
Posted 03-09-2002 22:17 by elmar Wijzig reactieProfiel van elmarQuote dit bericht

dat je altijd onder Heosphoros staat, dat je ALTIJD er op in moet gaan, dat je er altijd het eerste bijbent om een weerwoord te geven....net alsof je er op wacht ofzo....


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen