|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja vind ik leuk. |
|
Ach el, die oude rukker moet ook wat doen om de dag vol te krijgen Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
Ja .. ik ga altijd bij de kleuterschool staan om jullie af te zeiken .... |
|
hehehehe, dit is lollig, dit is al de 5de post van jenje die onder heosphoros staat.. |
|
quote: hey hey! niet alleen jenje! ik ook wel eens |
|
quote: Wat ben jij een held zeg, phieuwwww. ik sta echt onder de indruk van je diepgaande reactie! wow Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
Je herkent ze? Dat je deze keer normaal nederlands typt mag al uniek genoemd worden. |
|
quote: Maar dat is iets anders, als je zegt van OH IK ZOU WEL EEN KIND ZIJN PIEMELTJE WILLEN ZIEN....en ik plaats een foto bijv, dat het dan meteen weer erg is..... |
|
hm zullen we weer ontopic gaan |
|
ACH LAAT MAAR [Dit bericht is gewijzigd door elmar op 03-09-2002 22:24] |
|
quote: goed idee. ontopic dan maar weer. the only pleasure is pain |
|
Ja maar nu is dit topic ook groepsverkracht |
|
Maar wat een lol! |
|
Leuk..weer een serieus topic naar de klote geholpen..bedankt kleuters Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
SCHIEDAM - Zes jongens uit Rotterdam zijn dinsdag aangehouden, nadat ze in een Schiedams zwembad een meisje hadden aangerand en vervolgens twee personeelsleden sloegen en trapten die tussenbeiden wilden komen. Volgens de politie kreeg een vrouwelijk personeelslid een klap in haar gezicht. Haar mannelijke collega werd in zijn kruis getrapt. De aangehouden jongens variëren in de leeftijd van veertien tot zestien jaar. Dit is dan nog net geen verkrachting.Maar het is zo triest.Wat bezielt mensenin godsnaam iemand te verkrachten?Wat is de lol ervan? Kids van 14...nice world.. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Bah .. Dit soort gasten moet toch elke kans op een normaal leven ontnomen worden Heropvoedingscamp, en ouders ook. Die ouders moeten ook meteen gecastreerd/gesteriliseerd worden. een nieuwe straf in Nederland moet zijn dat ouders die blijkbaar niet adequaat kinderen kunnen opvoeden diet ook niet meer mogen doen. |
|
Mee eens! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Ik word er echt ziek van af en ote als ik zie hoe mensne met hun kinderen omgaan zo van, kinderen heel leuk, maar nu effe niet .. Als je kinderen neemt dien je daar continue op te letten, niet alleen als je zin hebt. |
|
quote: Dat ben ik wel met je eens jah, maar wat je daarvoor voor stelde om ouders die dat niet doen te laten castreren gaat ook weer erg ver hoor, het is nog altijd zo dat ouders niet 100% verantwoordelijk zijn als zo'n meisje zoals in schiedam wordt aan gerand, dan is het toch zoon die over de schreef gaat niet pa... |
|
quote:In principe ben je als ouder toch ook tot op het 21ste levensjaar van je kind financieel verantwoordelijk? Waarom dan niet (in mindere mate) ook verantwoordelijk voor de rest? Natuurlijk is het het kind zelf wat de overtreding begaat, maar (zeker op jonge leeftijd) dat is dan toch aan omstandigheden rond de opvoeding te wijten? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Ik neem toch aan dat Pa de opvoeding (samen met ma) doet. Je bent als ouder VOLLEDIG en ALTIJD verantwoordelijk voor wat jouw kind doet. En als jouw kind op zo'n jonge leeftijd dus iets zo vreselijks doet, dan is er in de opvoeding iets fundamenteels mis, DUS moeten de ouders gestraft worden! en HARD. |
|
quote: Gedeeltelijk wel ja, maar ik kan me zo voorstellen dat je als ouder heel goed je best heb gedaan om je kind op te voeden, en dat je kind toch over de schreef gaat, dan vind ik het niet fair dat de ouders gestraft worden. Of je zou dus moeten gaan controleren hoe ouders hun kinderen opvoeden, en tsja dat idee steekt me toch een beetje. |
|
quote:Tja, ik denk dat een onderzoek (de ellende is alleen dat dat dus in ons land weer jaren en jaren in beslag neemt) per incident op z'n plaats is. Als het bijvoorbeeld de slechte invloeden van vrienden zijn en niet de schuld van de ouders is het wellicht beter om de schuld (in nog mindere mate uiteraard) bij de ouders van die vrienden te leggen, want dan hebben die gefaald in de opvoeding en de ellende voortgebracht. quote:Ja, dat is weer te Orwelliaans natuurlijk. Dat is ook weer niet de bedoeling. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: 18 jaar als ze werken bij studerende kids 21 jaar Let´s bring back the METAL |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |