|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
ik heb laatst mijn 100 e packet certificaat mogen uitprinten |
|
I have been added to the team Zwaremetalen.com. |
|
@ B6R6A6M en Claw... Welkom guys!! |
|
Hij loopt hier toch al een flink tijdje op screensavermode. Zit ergens in de 60 units ofzo. |
|
S.E.T.I.? Nee, ik vond die nieuwe Kovenant cd niet zo boeiend... Zenial |
|
En waar kan ik dat programma downen?? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: http://setiathome.ssl.berkeley.edu/stats/team/team_149741.html via het ZM-team naar de homepage door op het grote plaatje bovenaan te klikken Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Is gelukt, ik ben nu ook lid. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Wat is het doel eigenlijk van zo'n dingen? Gewoon je computer zo lang mogelijk aan laten staan om zoveel mogelijk "units te crunchen" zodat je er meer hebt dan je teamgenoten...? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Neen eikol, het ontdekken van buitenaards leven natuurlijk. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Pfff net alsof dat die dingen uit gaan zenden die wij op kunnen vangen... dat ga je zo toch nooit ontdekken hoor Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: met zo'n instelling niet nee Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
@ Slechtheid De zin of onzin hiervan is iets dat elk persoon voor zichzelf moet uitmaken vinnik. Mijn compu staat sowieso 24/7 aan en de CPU dan idle laten staan vind ik gewoon klote. Dan maar "iets" laten doen IMO. @ Claw Inderdaad, de S@h site kampt vaak met slow-downs en zelfs storingen i.v.m. de zeer grote hoeveelheid traffic die ze dagelijks te verwerken hebben. |
|
Volgens mij gaat er hier iets niet goed? Hij ging downloaden en nu staat ie al een tijd op 290K en voor de rest doet het ding niks? |
|
Als 'ie langer dan 2 min. zo staat moet je 'm gewoon afbreken en opnieuw runnen. Kan gebeuren....hun servers kreunen onder de load van zoveel users. Soms krijg ik dagenlang de mededeling:"Cannot connect to server. Will retry in one hour." [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 11-02-2003 0:09] |
|
Heb ik weer. *LOL* Had ik dat maar meteen gedaan. |
|
Can't connect to server... |
|
Na een halve dag is het eindelijk gelukt. En nu wil ik graag uitleg over die -verbose option in versie 3.03. Daar heb ik op de site niks over kunnen vinden. [3e edit]Ik snap al hoe het bedoeld werd[/3e edit] [Dit bericht is gewijzigd door McDoom op 11-02-2003 15:08] |
|
Is er een verschil in grootte van data units; want ik zag iemand van het ZM-team met een averga CPU time per data unit van 5hr 30 min ofzo. En ik ben nu al 12hr 12 min bezig met een data unit en hij is op 58% En je gaat me niet vertellen dat zijn computer gewoon 4x zo snel is Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Ik had ergens gelezen dat er verschil in zit. Moet ook wel want ik ga 12 uur over zo'n ding doen en heb maar een PIII-800. [Dit bericht is gewijzigd door McDoom op 11-02-2003 15:46] |
|
quote: Inderdaad hoor! (Waarschijnlijk was ik dat) Ruim 7,6x zo snel als voorheen want mijn eerdere computer was een Pentium 200MHz. Elke WU erbij gaan er wat secondes van mijn avg. tijd eraf. Het is een asymptoot-grafiek als je de avg. tijd afzet tegen de afgemaakte WU's. Ergens op de site zeggen ze in een FAQ dat de WU's idd in grootte verschillen. Niet veel hoor. |
|
nou mijn gemiddelde ligt ook behoorlijk hoger, maar het maakt verschil wat je naast je seti draait. |
|
quote: Ik gebruik Seti-Hide nu. |
|
De 3.03 tekst-versie draait stukken sneller dan de 3.07 grafische-versie. Verder zijn ze allebei precies hetzelfde. |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |