IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : SETI@home team-ZM misschien interesse? Is zo aangemaakt... Vorige pagina | Volgende pagina
Fire
Usericon van Fire
Posted 16-08-2003 14:04 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

ja



Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 16-08-2003 14:09 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Die server is meestal overbezet geloof ik.


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 16-08-2003 14:10 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

hmm, neemt dus cpu cycles in als ik bezig ben. Nee dank je, net als Sleuter Decrypter projecten e.d.


"This one is older than shit, heavier than time!"


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 16-08-2003 15:22 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Je merkt er geen zak van hoor...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


azazelsat
Usericon van azazelsat
Posted 18-08-2003 1:49 by azazelsat Wijzig reactieProfiel van azazelsatQuote dit berichthttp://splatteredtothewall.tk

Ik zit nu ook bij het zm setigroepje.

Mijn avg is nu 5 hr 35 min 21.4 sec. Ik draai nu nog de grafische versie, scheelt het erg veel om de console versie te installeren?


Bite my Shiny Metal Ass


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 13-11-2003 16:17 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

net gejoind

en ik herhaal de vraag van azazelsat hierboven


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 13-11-2003 16:18 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

Consoleversie is een stuk sneller... hoewel je je met zulke tijden nergens druk om hoeft te maken geloof ik


I'm not being rude. You're just insignificant.


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 13-11-2003 16:32 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

Ik heb het na al het gekloot met formats en nieuwe pc's nooit meer geinstalleerd.
Misschien weer eens gaan doen binnenkort.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 13-11-2003 16:54 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Ik zit de laatste maanden gemiddeld op dik 20 uur per WU...Lang leve mijn slome Celeron!!!


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Brujeria
spreek uit: Bruheria
Usericon van Brujeria
Posted 13-11-2003 17:04 by Brujeria Wijzig reactieProfiel van BrujeriaQuote dit bericht

ook maar ff gejoint


respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft...


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 13-11-2003 23:58 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Zozo...zomaar 3 newbees binnen 1 dag...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 14-11-2003 2:00 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

4hr 13 min 48.7 sec processortijd kostte het eerst pakketje


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 14-11-2003 2:01 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Wow...dan heb je mij zo te pakken...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 14-11-2003 2:03 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

quote:
Op 14 november 2003 2:00 schreef ZelThoR het volgende:
4hr 13 min 48.7 sec processortijd kostte het eerst pakketje

Dan heb je of dik mazzel met een erg klein pakketje of een vet relaxte processor...

ik denk het eerste


this user is dead


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 14-11-2003 2:39 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht



Athlon XP 2600+ redelijk relaxte processor dus


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 14-11-2003 2:52 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

Dat is netjes ja ... maar Pentium owned natuurlijk


this user is dead


JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 14-11-2003 2:54 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2003 16:18 schreef helmet het volgende:
Consoleversie is een stuk sneller... hoewel je je met zulke tijden nergens druk om hoeft te maken geloof ik


Nee meneer helmet, of er nou een TextUI of een GUI aan hangt ... dat maakt geen ene drol uit... misschien een pietsje als je de hele tijd de grafiek fullscreen laat renderen.


this user is dead


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 14-11-2003 3:27 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Nou; ik snap het ook niet hoor maar tsjek dis aut:
Linux (1533MHz) heeft alleen CLI: WU binnen 4 uurtjes klaar.
Win98 (1667MHz) heeft GUI, altijd iconified: WU duurt soms wel 18 uur.

Go figure...


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 14-11-2003 11:22 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 14 november 2003 3:27 schreef MBMarduk het volgende:
Nou; ik snap het ook niet hoor maar tsjek dis aut:
Linux (1533MHz) heeft alleen CLI: WU binnen 4 uurtjes klaar.
Win98 (1667MHz) heeft GUI, altijd iconified: WU duurt soms wel 18 uur.

Go figure...

tsja windows

kun je nagaan, ik draai XP maareh, waar is de console versie voor windows te vinden? wat van die site word ik een beetje iebelig

[pats mode]die site is wel sloom trouwens met updaten. ik heb nu 3 WU's achter de rug in 12 uur en 8 minuten [/pats mode]

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 14-11-2003 11:23]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 14-11-2003 11:27 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

de link staat ergens in dit topic...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 14-11-2003 11:31 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 14 november 2003 2:54 schreef JFrost het volgende:
Nee meneer helmet, of er nou een TextUI of een GUI aan hangt ... dat maakt geen ene drol uit... misschien een pietsje als je de hele tijd de grafiek fullscreen laat renderen.
Tja, ik heb het ook niet bedacht, maar de textversie voor Windows is altijd sneller geweest dan de grafische versie, of je 'm nou fullscreen (nog trager!) draait of als icoon in de systray. Lees de fora er maar op na.


I'm not being rude. You're just insignificant.


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 14-11-2003 11:35 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

klopt...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 14-11-2003 11:45 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 14 november 2003 11:27 schreef Voice Of Doom het volgende:
de link staat ergens in dit topic...



Ik heb de link gevonden, dat was voor 3.03, maar nu ook via de site die voor 3.08, alleen kan ik die niet downloaden Alleen is het niet bekend of het met XP werkt, al zeggen ze wel dat het voor 95/98/2000/NT werkt, dus ik kan altijd nog compatibiliteitsmodus (hu?) aanzetten.

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 14-11-2003 11:46]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 14-11-2003 11:47 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 14 november 2003 11:45 schreef ZelThoR het volgende:


Ik heb de link gevonden, dat was voor 3.03, maar nu ook via de site Alleen is het niet bekend of het met XP werkt, al zeggen ze wel dat het voor 95/98/2000/NT werkt, dus ik kan altijd nog compatibiliteitsmodus (hu?) aanzetten.
Het werkt hoor...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 15-11-2003 15:14 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 14 november 2003 11:47 schreef Voice Of Doom het volgende:
Het werkt hoor...

OK. Ik kon em trouwens wel gewoon downloaden, alleen m'n firewall stond iets te fanatiek, d'oh


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen