|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Dan heb je dus geen versie 3.03? |
|
3.07 maakt dat uit dan? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Ja! Dat staat zelfs in dit topic. |
|
|
|
quote: WTF, een dosvenstertje? ik wil het als screensaver kunnen gebruiken. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: dan start het automatisch op als ik niks doe, ik moet niet hebben dat het loopt als ik zit te gamen. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Lijkt me duidelijk dat jij de 3.07 versie draait ofniet? |
|
Zou die 3.03 versie trouwens invloed hebben op het spelen van games? Volgens mij steekt dat programma zeer goed in elkaar. Mijn voormalige dnetc-client had wel effect op mijn wimamp en DVD-prog. Maar met Seti 3.03 heb ik helemaal nergens last van. Mijn systeem wordt zelfs niet eens langzamer.... Dat was met die koe wel het geval. |
|
Het verschil zit 'm in je besturingssysteem (OS) ZELF! WinNT, Win2k en WinXP zijn bijna 1 pot nat wat de kernel betreft (de "hart" van de OS). Win9x en Me zijn weer op DOS geschoeid. NT had altijd al een ingebouwd proces-prioriteiten-systeem. DOS (en dus de rest) niet. Het S@h programma zelf is eigenlijk gemaakt voor NT omdat NT S@h een laag prioriteit geeft; het draait de rest van de tasks EERST en pas als 1 van ze de processor niet nodig heeft geeft NT S@h een beetje processortijd. S@h draait ook op 9x/ME maar ik weet niet hoe goed proces-prioriteit-multi-tasken daarop werkt. Kwestie van aanvoelen denk ik. Probeer te spelen met S@h aan en kijk zelf effe of je er iets van merkt. |
|
Ik heb ook ME(voor het geval XP gek gaat doen hahaha) naast mijn XP draaien. Ik zal het daar maar niet eens op proberen. Geheid dat de boel vastloopt. |
|
Ze hadden dat programma in JAVA moeten schrijven, hehe Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Neej, lekker in ASM |
|
quote: is dat geen Script-taal? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Zijn B6R6A6M en Rasputin_tmm er al mee gekapt ofzo? [Dit bericht is gewijzigd door McDoom op 20-02-2003 18:57] |
|
Avere CPU time per workunit: McDoom: 10 hr 19 min 18.0 sec Claw: 9 hr 35 min 14.3 sec Ik ga je inhalen doomy Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Oh. |
|
Ever the cool dude Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Scripttaal? Assembly: quote: |
|
quote: hehe whoeps ... ik las ASP denk ik ... ik heb zelf wat geprogrammeerd in ASM Dat is eeuhm ja ... best vervelend Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Even opletten mensen... er zit een buffer overflow in alle versies voor 3.08. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Right on cue, helmet! Ik zag het bericht op Slashdot staan maar had 0,0 zin om dit thread te gaan opduiken. Trouwens, ik baal als een stekken dat er geen 3.08-commandline meer is |
|
quote:Nee, ook leuk... bij Debian hebben ze 3.08 nog niet gepackaged Net een mailtje naar de security lijst gestuurd, dus het zal zo wel gebeuren, maar toch wel traag. Als die jokers van SETI nou gewoon de source eens vrijgaven... I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Neenee, dan zie je dat het gewoon een metertje is met pause(100000) er tussen Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
3.08 is lllaaaanngggzzzaaaammm |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |