|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik het het dan ook alleen over Alestorm en niet over "piratenzooi." [Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 10-08-2010 10:34] http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
True! Boeiender |
|
quote: En dit muziekje dan over de 'Cruiseship Terror' clip van 'buckle heen plakken XD Black seeds of bunny! |
|
quote: Nee ik verzin het uit me duim dat ik ze grappig vind. Heb het ook niet over hun live kwaliteiten gehad ofwel soms? =) |
|
quote: Ik heb de meeste bands al gezein vorig jaar en afgelopen jaar.en oh jee nog 34 bands erbij. Je kan de helft niet eens zien omdat je moet kiezen tussen de zalen,enz. Vergelijk EMM met een gemiddelde festival wat je ervoor krijgt. Dat is wat ik eigenlijk bedoel. [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 10-08-2010 12:29] =) |
|
quote: Hmmm punt, maar ik ben allang blij als ik die 5 zie, en dat moet toch te doen zijn lijkt me. Bovendien had ik het daar vorig jaar gigantisch naar mijn zin, dus waarom niet Black seeds of bunny! |
|
Folk is mijn muziek niet, maar ik kan het feestje dat sommige bands bouwen op en voor het podium wel waarderen. Vindt hier nou niemand Swashbuckle een slechte kloon van Macabre? Echt, verschrikkelijke band... "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
quote: quote: Leuk feestje is leuk, maar ik ga in eerste instantie naar een concert voor de muziek, niet voor geestige capriolen. Als je als band niet in staat bent live muziek te maken zie ik het nut van optreden niet in. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Ach ik heb me vorig jaar ook zeker vermaakt met een zeer dikke line-up wat voor mij dan wel de centen waard was voor 1 dag. [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 10-08-2010 13:36] =) |
|
Het is misschien dan een tikje vrolijk en sommige bands treden op met een dikke knipoog, maar het is vaak erg gezellig en het publiek is enorm enthousiast. En ach, ik ben er wederom bij. Leuk feestje altijd. |
|
quote: Al is het maar om volledig zinloos Slayer door de hele tent te schreeuwen Black seeds of bunny! |
|
quote: Tja, daar maak ik mezelf ook wel eens schuldig aan. |
|
Nekschot! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Op Graspop riep ik SLAYER en toen kwamen ze nog ook |
|
Nekschot en op je lijk pissen.... Slayer is nml. de meest overgewaardeerde band uit het metaluniversum. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Klopt, het aantal écht goede nummers van Slayer is op één hand te tellen. Maar dat maakt het niet minder leuk om te schreeuwen, zeker niet als je dat doet terwijl je een emo kutjoch tackelt Black seeds of bunny! |
|
quote: Ja, zo hoort het. Emo's bashen! |
|
quote: Tsja, als je naar Fortarock komt voor BfmV, met je skinnies en chuckies, zwart haar met blonde emo lok en bandana (en natuurlijk de zwart-wit geblokte riem tot op de knieen), dan VRAAG je dr gewoon om! Black seeds of bunny! |
|
Beide sneu en nekschot! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Fijn he, zo'n zwart / wit wereld... En jij ziet er zeker uit als zo'n afgeneukte zaadtank metalhoer? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: EN jij hebt je nooit helemaal "metal" gekleed naar shows of toen je er net in rolde? Beetje sneue reactie dit, om het zachtjes uit te drukken. |
|
Blijkbaar kunnen we hier dus niet tegen grapjes -_-' Black seeds of bunny! |
|
Wat zijn chuckies? Ik kan het niet echt vinden met google. |
|
quote: Nou als je serieus dat soort dingen doet ben je gewoon een trieste mongool. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |