IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Heidenfest 2010: Ensiferum, Equilibrium, Swashbuckle en Heidevolk. Vorige pagina | Volgende pagina
MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 10-08-2010 14:43 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 10 augustus 2010 14:40 schreef bokaj het volgende:
Wat zijn chuckies? Ik kan het niet echt vinden met google.

Volgens mij All-Stars. En die heb ik ook. En ik heb ook heeeeeeeeeel vroegâh skinny jeans gehad, dat was vet thrash metal namelijk.

Boeiender

Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 10-08-2010 14:45 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

quote:
Op 10 augustus 2010 14:43 schreef Staalman het volgende:
Nou als je serieus dat soort dingen doet ben je gewoon een trieste mongool.

Ja tuurlijk, want ik sla iedere debiel die ik tegen kom die het niet met me eens is helemaal in mekaar

Black seeds of bunny!

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 10-08-2010 14:50 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Jij loopt mensen pootje te haken omdat ze er anders uitzien... ik niet.

"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"

bokaj
Usericon van bokaj
Posted 10-08-2010 14:51 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 10 augustus 2010 14:43 schreef MR. N het volgende:
Volgens mij All-Stars. En die heb ik ook. En ik heb ook heeeeeeeeeel vroegâh skinny jeans gehad, dat was vet thrash metal namelijk.
Toen was dat nog een strakke spiekerboks.

Eindelijk een chuckie :

quote:
The Chuck Taylor All Star shoe has developed a number of nicknames over the years, such as: "Cons", "Connies", "Convics", "Convos", "Verses", "Chuckers", "Chucks", "Converse", "Chuckies", "Chuckie Ts", or "Chucker Boots" or "Chuck Taylors" for the higher styles. For decades the Chuck Taylor All Star basketball shoe only came in black, with a white variant released in 1947. Under pressure from basketball teams Converse decided in 1966 to manufacture other colors. Different materials also began to be used, starting in the 1970s, including leather, suede and vinyl, and even hemp, rather than just canvas. Besides high-tops, low-cuts and later knee-high versions were produced. After Converse was bought by Nike, operations were moved from the United States to overseas, although the design has had few alterations. The fabric is no longer 2-ply cotton canvas but 1-ply "textile" and many wearers have noticed different patterns of wear. Types include neon, clear plastic, words, etc. and remains popular for children and adults all over. Today, even in countries in the East like in India, they are a common choice for all children from above Std. VII. Several colours don the market and even Chinese companies manufacture such shoes
Die heb ik ook, voortaan maar goed uitkijken op festivals.

[Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 10-08-2010 14:57]

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 10-08-2010 14:53 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 10 augustus 2010 14:50 schreef Staalman het volgende:

Allemaal onzekerheid. Jezelf vergroten door anderen te kleineren. Doen alleen zwakkere persoonlijkheden. Vermoedelijk omdat ze zelf ook gepest zijn.

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 10-08-2010 14:57 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

quote:
Op 10 augustus 2010 14:50 schreef Staalman het volgende:

Oh lekker nou worden er ook nog woorden in mn mond gelegd. Ik heb 1 keer mn lijf tegen iemand aangegooid, hij zag me aankomen en er was verder niks aan de hand. Dat ik er dan een grapje van maak wil nog niet zeggen dat ik een of ander kutwijf ben die iedereen pootje haakt en dan ook nog een trap nageeft. Maar blijkbaar is humor hier een uitgestorven iets.

Oh overigens maakt mij dat ook niet tot uitgeneukte zaadslet, dankjewel...

Black seeds of bunny!

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-08-2010 14:59 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Je neukt er ook nog op los, tering, jeugd van tegenwoordig.

Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 10-08-2010 15:01 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

quote:
Op 10 augustus 2010 14:59 schreef Jenje het volgende:
Je neukt er ook nog op los, tering, jeugd van tegenwoordig.

Ja hè, waar gaat het heen.

Black seeds of bunny!

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 10-08-2010 15:02 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik gok naar de abortuskliniek, samen met je emo-vriendje.

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 10-08-2010 15:05 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 10 augustus 2010 14:22 schreef Nyghtslave het volgende:
Klopt, het aantal écht goede nummers van Slayer is op één hand te tellen. Maar dat maakt het niet minder leuk om te schreeuwen, zeker niet als je dat doet terwijl je een emo kutjoch tackelt

quote:
Op 10 augustus 2010 14:25 schreef Nyghtslave het volgende:
Tsja, als je naar Fortarock komt voor BfmV, met je skinnies en chuckies, zwart haar met blonde emo lok en bandana (en natuurlijk de zwart-wit geblokte riem tot op de knieen), dan VRAAG je dr gewoon om!

quote:
Op 10 augustus 2010 14:57 schreef Nyghtslave het volgende:
Oh lekker nou worden er ook nog woorden in mn mond gelegd. Ik heb 1 keer mn lijf tegen iemand aangegooid, hij zag me aankomen en er was verder niks aan de hand. Dat ik er dan een grapje van maak wil nog niet zeggen dat ik een of ander kutwijf ben die iedereen pootje haakt en dan ook nog een trap nageeft. Maar blijkbaar is humor hier een uitgestorven iets.

Oh overigens maakt mij dat ook niet tot uitgeneukte zaadslet, dankjewel...

Misschien moet je dan gewoon minder true doen.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 10-08-2010 15:09 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Kom Staalman, toen jij 18 en sufgeneukt was, was je ook zo

Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 10-08-2010 15:09 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

Jezus tering ik zal er de volgende keer aan denken vooral geen grapjes/sarcastische opmerkingen te maken, die zijn blijkbaar te lastig hier

Black seeds of bunny!

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 10-08-2010 15:10 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 10 augustus 2010 15:09 schreef Jenje het volgende:
Kom Staalman, toen jij 18 en sufgeneukt was, was je ook zo

Oke, maar jij wilde gewoon steeds weer opnieuw aan mijn zaadstaaf geregen worden... en dan boos worden omdat ik me sufgeneukt voelde.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 10-08-2010 15:12 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 10 augustus 2010 15:09 schreef Nyghtslave het volgende:
Jezus tering ik zal er de volgende keer aan denken vooral geen grapjes/sarcastische opmerkingen te maken, die zijn blijkbaar te lastig hier
Ik vermoed dat jij toch een gradatie aan sacrasme mist

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 10-08-2010 15:12 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 10 augustus 2010 15:09 schreef Nyghtslave het volgende:

Gaaf zoals je alles in jouw voordeel probeert te verdraaien of het op gebrek van humor bij de ander gooit.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 10-08-2010 15:13 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Dat is vrouwelijk Staal, dat hoort bij die soort zo.

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 10-08-2010 15:15 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Oke dan, ik gooide het altijd op borderline... Weer wat geleerd, thanks Jan.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 10-08-2010 15:16 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Gewoon berg drank in drukken tot ze out gaan

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 10-08-2010 15:17 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Tsja, als je zo naar ZM komt dan VRAAG je dr gewoon om!

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 10-08-2010 15:18 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Heidenfest gaat het hier over.

quote:
Op 9 augustus 2010 8:35 schreef Ralph het volgende:
Wat denk je zelf?

Ik denk dat ik daar niet bij ga zijn.

Kan iemand trouwens uitleggen waarom Heidevolk zo populair lijkt te zijn?

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 10-08-2010 15:18 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

@Juustem

@Muti: omdat ze live best een leuk feestje neer zetten. Is smaakkwestie.

[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 10-08-2010 15:20]

Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 10-08-2010 15:19 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

quote:
Op 10 augustus 2010 15:12 schreef Staalman het volgende:
Gaaf zoals je alles in jouw voordeel probeert te verdraaien of het op gebrek van humor bij de ander gooit.

Luister ik geef toe dat ik helemaal niks met emo's heb, maar dat moeten ze zelf weten. Ik mag dan wel vinden dat ze er niet uitzien en de muziek niks vinden, maar ik sla geen mensen in mekaar, ik haak ze geen pootje en scheld ze niet uit. Ik mag daar het mijne van denken, maar ik zal ze er niet op aanvallen. En ja, ik kan soms redelijk lomp uit de hoek komen. Maar als ik dan zeg dat ik iedereen die het niet met me eens is op zn gezicht timmer, met een rolleyes dr achter, is het dan teveel verwacht dat mensen zich realiseren dat ik dat sarcastisch bedoel?

En zelfs al was ik serieus, wat geeft jou dan het recht om mij dan weer op een nogal persoonlijke manier aan te vallen? Als je met je vinger wijst wijzen er drie terug weet je...

Terug on-topic edit: Heidevolk trekt me ook niet zo, wel grappig, maar kvind ze niet super ofzo. Doe mij maar Arkona ^^

[Dit bericht is gewijzigd door Nyghtslave op 10-08-2010 15:20]

Black seeds of bunny!

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 10-08-2010 15:22 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Waar zijn die rolleyes dan in jouw post?

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 10-08-2010 15:22 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Op Occultfest zal het Gouden Gebit uitgereikt worden aan NIghtteefje

Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 10-08-2010 15:23 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

quote:
Op 10 augustus 2010 14:45 schreef Nyghtslave het volgende:
Ja tuurlijk, want ik sla iedere debiel die ik tegen kom die het niet met me eens is helemaal in mekaar

Daar dus

Black seeds of bunny!

Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com