|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Sure Black seeds of bunny! |
|
quote: Zzzzzzzzoooeeeeffffff, er is weer beet. kom er maar in, Schaep! She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Gaat lekker hier. Oh wacht: ^^ (dat was nog even zoeken naar dakjes, die gebruik je toch niet dagelijks ) [Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 10-08-2010 17:07] http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
*pakt bakje popcorn en bij* =) |
|
Volgende offtopic posts/ persoonlijke uitlokkerij gaat gepoetst worden. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Schaep komt hier niet, dus: Even normaal doen tegen Nyghtslave!! OT.. Ik ga niet |
|
Gaat hier nog iemand heen? Ik hoorde dat in Duitsland de tribute band nog niet zo populair is... De mensen gaan massaal weg onder de afsluiter. Jammer. "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
Ik ga met een groepje gezellige lui. Ben ook niet zo van dat huppel-metal,zie wel hoe lang ik het volhou.. =) |
|
quote: Misschien omdat ze de trein moeten halen? |
|
Denk dat in Duitsland het voorprogramma ook veel bekender is en die jeugd daar kent Bathory natuurlijk ook niet |
|
kutaffiche, dus afwezig Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLĂINTE |
|
Aanwezig. Vriend van me moet optreden. Invaller bij Heidevolk. Dus hem even supporten. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Na Ensiferum ben ik ook weer weg. Die tribute-dingetje interesseert me niet. |
|
Twilight of the Gods is voor mij juist de reden om te komen. Bathory man. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote:+1 Dat is juist de enige band die deze on-originele, afgezaagde line-up nog interessant maakt. Die andere bands zie je al zoveel overal... |
|
Heeft iemand die coverband al gezien dan? Misschien is het ontzettend kut |
|
Ik ga zo maar eens hier heen. Even wat mensen oppikken en dan naar Utrecht. Vriend van ons moet optreden. Maar even aanmoedigen. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Word over een uurtje opgehaald, en dan lekker naar Utrecht! Yay ^^ Black seeds of bunny! |
|
^^ Bruce Banner |
|
quote: Wil je wat zeggen schat? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Over 45 minuutjes maar eens de bus naar Eindhoven pakken, en daar de trein richting Utrecht. Heb er zin an! |
|
Nog twee weekjes wachten hier, maar begin behoorlijk zin te krijgen in de Bathory tribute Faustian Spirit of the Earth |
|
Voor de liefhebbers die vandaag weer terugkomen en nog met een Heidens gevoel zitten: 22 oktober staat Heidevolk met Grimm en Mondvolland in de Dynamo... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: Vet, ben ik wel bij denk ik. Grimm zit zonder zanger, dus ze moeten binnen een maand een nieuwe zanger vinden, veel repeteren etc. Pfft, ben benieuwd of dit gaat lukken. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |