|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: zal wel goedkomen dusch! Bierello's alom. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
En jullie weten het, gratis entree als je een betontegel meeneemt! Allemaal doen dus! |
|
|
|
Aanwezig: Karnivoor MMayo Te gek! |
|
Aanwazig: Karnivoor MMayo Onweerwolf Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Oh en.. |
|
quote: Die lui speelden op die laatste avond-editie ook als vervangers. Erg apart, maar wel boeiend. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
mag je ook gratis naar binnen met een grindtegel? of met een aantal normale straatstenen? die heb ik namelijk nog genoeg Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Gratis entree en goedkoop bier....dat klinkt niet verkeerd, dus wellicht aanwezig www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
quote: Ghehe altijd vage, aparte dingetjes op betontegel. Hou ik wel van. |
|
- Karnivoor - MMayo - Onweerwolf - Greycloak What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
- Karnivoor - MMayo - Onweerwolf - Greycloak - Nakooma www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
Dit komt ook in de buurt, met dezelfde ingredienten van Betontegel, maar iets internationaler. Bewust geen betontegel genoemd, maar dat werkt dus niet...: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3380660 Volgende week donderdag! ubergekte |
|
party hard IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
line up compleet... word leuk avondje met veel herrie. |
|
Geen Herman Knottnerus? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Als het een mooi exemplaar is dan moet dat wel lukken, ja! - Karnivoor - MMayo - Onweerwolf - Greycloak - Nakooma - Skullfuck - Peinzend - B6R6A6M [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 05-04-2010 22:10] |
|
**PERSBERICHT** Zondagmiddag 25 april is het weer tijd voor Betontegel Experimental Festival! In het leven geroepen om iedereen bekend te maken met de raarste zolderkamerpraktijken, om de thuisknutselaars een podium te bieden en om gewoon een collectie rare muziek ten gehore te brengen. Om 15.00 gaat de deur open, terwijl DJ O.O.E. ons haarfijn uitlegt wat noise is. • Kunstenaar Jeran neemt de aftrap op het podium, geen onbekende in Groningen (o.a. HERAS, Swansdown, Death of Dawn, Model Depose). In het platformtheater trakteert hij ons op een stevige portie drones. • Resident Obsolete Office Equipment is speciaal voor Betontegel weer druk aan het knutselen gegaan. Geen enkel optreden is hetzelfde, maar altijd goed! • Uit Spanje komt Reznik, maar uit de Spaanse bio kan ik weinig opmaken. Instrumental Mental noemen ze het, het klinkt als minimalistische sludge, met een punk attitude en een black atmosfeer. • Mbd.system uit Groningen maakt al jaren experimentele soundscapes, film- en theatermuziek. Dan weer heel toegankelijk en stiekem zelfs dansbaar, dan weer compleet over de top en vaag. • Uit Grindhoven komt LSD Mossel, het over-de-top kinderproject van Rudy en Roel Mossel. Gewapend met kinderdrumstel, gitaar, mondharmonica en blokfluit, Toys-are-Crust! Nu met een heuse goochelshow! • Elektriciteit is onze hobby laat ons kennis maken met swinging funky noise. Tijd om te dansen! Geluidskunstenaars pur sang. • Na het magische optreden van Norss vs Kristus Kut op Betontegel 1 heeft Norss drastisch het roer omgegooid. Hier is ULV! ULV gaat verder waar Norss opgehouden is, headphonedrones. We zijn erg blij dat hij weer van de party is, nu met een compleet vernieuwde set. • Afsluiter is BASSOOKAH, met een geslaagde mix van drum ’n bass en grindcore. Voorheen de Zeeuwe Meisjes Molestors is BASSOOKAH klaar om de Nederlandse podia onveilig te maken. Dat word feest! Special guest van vanavond is Harm Wierda, muzikant bij o.a. Planet Orange en zeer verdienstelijk toetsenist. Voor Betontegel vangt Harm de stiltes tussen de optredens op met improvisaties op toetsen, psychedelische orgel drones. Tevens zal er de gehele dag een expositie zijn van de Groningse kunstenares Gerry Mellema, die haar eigen geflipte, speelse wereld creëert o.a. door alledaagse voorwerpen tot kunst te vervormen. Als klapper is er van 16.00 tot 17.00 piekuur bij de bar. Kortom weer een druk programma, maar zoals altijd gratis! Betontegel Experimental Festival Platformtheater, Boterdiep 46 Aanvang 15.00, Entree gratis |
|
Iemand enig idee hoe laat al deze pret is afgelopen eigenlijk? Je moeder. |
|
volgens het schema om 23.00 Er schijnt ook eterij binnen aanwezig te zijn. |
|
|
|
|
|
Hoe lang moet je al drugs gebruiken om dit op den duur te kunnen waarderen? |
|
ik ben wat dat betreft al heel lang het spoor bijster. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |