|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Uhm, herformulering: het event gaat toch niet uitverkopen, hoop ik? [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 13-04-2010 21:32] Je moeder. |
|
quote: Nee hoor! Dat zou hoogst verbazingwekkend zijn. Met name gezien het feit dat de entree gratis is. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
|
|
quote: Oeps. Maar ik doel in dat geval op belachelijk druk zijn hehe. Je moeder. |
|
Vorige keer waren er een mannetje of 130. schat ik zo, op hoogtepunt. Dat zal nu ook niet anders zijn. Maar platformtheater is groot genoeg voor 450 man.. tis wel experimenteel natuurlijk, en dat is vaak niet mainstream |
|
quote: Tis er niet Poepfront druk hoor, helemaal niet eigenlijk. |
|
Voor Jaap maken we wel plaats. |
|
Mooi. En ik pas overal wel tussen. Zin an! [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 18-04-2010 22:53] Je moeder. |
|
het is elke editie leuker aan het worden, imho. NU nog een keer Lasse Marhaug of Hijokaidan weten te strikken. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Had net even wat Hijokaidan opgezet, harde shit. |
|
harde bazen zijn het. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Moeilijk hard, ik probeer het nog wel eens als ik er wat meer voor in de bui ben. Zin in Betontegel! |
|
quote: µµ0000000000000000¶çø¶¶¶ø¶´çíóúúíóúíóíóççø¶öøöóöíí‘’¾‘’½¾‘ü¾¼½þ½®¼½€¤ð©ðð߼餤³å䀤³å€¤€¼½¾¾‘’¥¥××¥¥×¥×¥×‘’í‘ú®þéßüéåþ¼³åßéðóíóó’¥×××××¥¥¥¥¥ IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Brighter Death Now en jullie zullen allemaal tot heldenstatus worden verheven. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: |
|
quote: word aan gewerkt. quote: yuuuuuuuuuuuuuuuu IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: |
|
quote: IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Hoe laat is het piekuur? [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 18-04-2010 23:40] |
|
quote: daar komt peinzend wel op terug. Ik kreeg laatst een compliment van iemand die er de vorige keer ook was. "Hij maakt muziek die niemand leuk vind" Dat doet mij deugd. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Haha, Goed man! En sowieso beter dan muziek waar iedereen onverschillig over is. |
|
quote: hahahahahahahahahahahahaha genieaal! |
|
hoe laat was het nog maar piekuur?? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
van 17.00 tot 18.00! En volgende keer betontegel komt Yacht spelen!!! hahaha |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |