Yup! Gave dag weer, vooral heel wazig allemaal maar wat dat betreft weer 100% voldaan aan de verwachting.
Even de acts in het kort:
OOE Dj set -> leuke binnenkomer, fijne mix van allerlei stijlen en ik geloof dat DJ Black Jew het wel naar zijn zin had.
Jeran -> verrassend goed, fijne subtiele ambient, met tribal er doorheen. Wat mij betreft meteen al een hoogtepunt
Obsolete Office Equipment -> elke keer weer anders, deze keer haast wat ingetogen. Wellicht ook, of misschien met name, te wijten aan de techniek. daardoor had het echter wel een harmonieuze sound en dat verwacht je niet. Verder altijd moeilijk om hier wat van te zeggen maar ik heb me zeker weer vermaakt met de huisband.
Reznik -> Uit Spanje, drummer en gitariste en het klonk behoorlijk vet. Lekkere bak herrie die af en toe aardig aan het dronen was. Deed me bijna denken aan een snelle variant van Earth. Tof!
mbd.system -> laptopnoise, begon vrij sterk met veel geruis en gesuis maar later werd het wat minimalistischer en vooral ritmischer en dat vond ik iets minder.
LSD Mossel -> Ehm, tja.. minimal black/grind op kinderdrumstel + gitaar afgewisseld met goocheltruukjes en bizarre aankleding. Wel heel erg vermakelijk. Drumsteltrashing aan het einde was een hoogtepunt natuurlijk.
Elektriciteit is onze hobby -> Bizar! Zit je op de grond midden in de zaal naar een groot doek te kijken waarachter drie man aan het pielen zijn met van alles en nog wat, maar waarvan je dus niks kunt zien, komen ze 1x achter het doek vandaan de zaal in om....een dansje te maken met ondergetekende.
Heel vaag!
ULV -> Absoluut hoogtepunt. Hele mooie dark ambient die echt precies goed uitgevoerd werd. Duurde helaas te kort want ik had er nog wel een uur naar kunnen kijken en luisteren. ULV is da man!
BASSOOKAH ->
Special Guest Harm Wierda -> Ook dit was zeer goed te doen, met name de 3e en laatste act. Fijne relaxmuziek.
Gerry Mellema -> Voor de aankleding, ik kon dit keer zelf niet heel veel met de kunstwerken maar ik vind het iig wel tof dat dit ook onderdeel van Betontegel is.
Organisatie wederom bedankt voor een toffe dag, ik hoop op een vervolg en dan ben ik er ongetwijfeld weer bij.
Tenslotte: pizza's eten terwijl je naar noise luistert en kijkt is een geniale combinatie. Wereld idee!!!
Nu gaar!