|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Quote van de week dit. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Waarom is dit zo belangrijk voor je? Graag even verantwoording afleggen tegenover Ozzworks. ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: aan [Dit bericht is gewijzigd door Onweerwolf op 09-08-2016 20:56] Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: via Imgflip Meme Generator When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Ben je weer loops, gristenhondje? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Je bent je eigengemaakte 'meme' van zonet aan het imiteren? Dealer met vakantie? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
When your people matter, menstrual health matters |
|
En toen hielden Onweerwolf en Fusion weer even op! De vraag van faalhaas is overigens volkomen legitiem. Destijds leek het er inderdaad op dat we live konden gaan met de nieuwe frontpage, maar toen zijn er weer een aantal technische dingen in de weg gaan zitten. Wat dat betreft zit het steeds net tegen. Dat gezegd hebbende, het ziet er naar uit dat die site er toch echt aan zit te komen. De problemen met het overzetten van de database lijken verholpen te zijn en de meest recente artikelen gemigreerd. Ik durf geen releasedatum te noemen, want die hebben we inderdaad steeds gemist. Ga er van uit dat we zo snel mogelijk live gaan. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Ok thanx voor de update. Weet je toevallig ook of site en forum een responsive design krijgen, oftewel mobielvriendelijker worden gemaakt? ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: De site wordt volledig mobiel responsief. Ziet er in de testsite al mooi uit. Forum komt wellicht daarna nog, maar dat hangt een beetje van de financiën af. Het heeft niet de hoogste prioriteit, maar zou toch mooi uniform zijn. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Wat is er niet mobielvriendelijk aan dan? VIESPEUK!!! |
|
quote: Voor het forum zou ik wel willen helpen met het front end werk. ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Piepkleine knopjes. Ongewild op de frontpage komen enzo. [Dit bericht is gewijzigd door faalhaas op 09-08-2016 23:35] ... hoe de hazen lopen ... |
|
Die maak ik groter, door op m'n telefoon... Nou, dat. Ik heb veel meer last bij "moderne" mobiele pagina's. Maar dat kan aan mij liggen, hehe. edit. swaar Maar dat heb ik dus met meer... Nou, dat. [Dit bericht is gewijzigd door De Vieze Man op 09-08-2016 23:38] VIESPEUK!!! |
|
quote:maar honderd keer beter dan veel andere sites waar je overprikkeld raakt en alsnog naar de verkeerde knoppen geleid wordt. Of van die trage laad en verspring websites(zoals fok). ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Juistem. VIESPEUK!!! |
|
Ik vind het forum prima zoals het is met uitzondering van deze volstrekt onbegrijpelijke kut icoontjes. De fp lees ik net als andere mensen maar 2,3 keer per jaar dus hoe die er uit ziet boeit niet. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Dat is idd ook vet irritant. Maar het feit dat sommige sites nog slechter zijn neemt niet weg dat er nog een slag te maken valt. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Ja maar zie je ook de historische waarde van deze site. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Ja tuurlijk. De kneuterigheid is haast een stukje folklore aan het worden. Iets in mij zegt dat we dat moeten koesteren. Maar mocht er besloten worden de boel aan te pakken dan wil ik best helpen. Mijn idee is dan ook om in dat geval zoveel mogelijk elementen te behouden, zodat de look en feel toch ongeveer hetzelfde blijft. Maargoed is ook iets dat we eerst kunnen polsen onder de gebruikers of ze daar wat voor voelen. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Maar dan niet met een poll maar een lijstje! Overigens is het misschien goed om eerst contact op te nemen met Unesco. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Wat moet jij zo vaak op de FP, Mafkees? Dingen over metal lezen doe wel gewoon hier . Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door EINDBAAS op 05-10-2016 16:01] ...niets is wat het lijkt... |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |