|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
signature |
|
quote: beter! mijn favoriete belg komt ook! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
heb je ook een favorietste? signature |
|
quote: ik zelf denk ik maar ja ik ben geen belg hea!? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
blijven oefenen ! signature |
|
zal ik doen!! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
post line-up Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
signature |
|
Als het aan mij ligt dus aanwezig! |
|
ben wel benieuwd wat chris cunningham daar gaat uitvoeren Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: PLUZ WAN quote: YUUUUUUUUUUUUUUUUU IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
duzz? Zwarte jood? en een festihut? |
|
quote: lijkt mij een strak plan. Morgen met zn allen overleggen lijkt me goed idee. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
hoelaat is de vergadering Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Het is zeker! |
|
wel het festival waar ik dit jaar het liefst heen wil. Vorig jaar was de line up echt super. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Doen, dan drinken we samen een biertje, als Brammen onder elkaar! |
|
quote: Live Rubber Johnny doen! |
|
Ik ga sowieso weer, 4e jaar op rij Top festival! |
|
Wil er ook nog een keer naar toe. Helaas werken de centen momenteel niet mee dus misschien volgend jaar dan. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
quote: Ik ga deze week denkik maar een kaartje kopen ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Gaaf! Even nummers uitwisselen, dan kunnen we eindelijk een biertje drinken. <333 Edit: Mijn ticket is binnen! [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 03-06-2010 13:28] |
|
En nog twee! Gewoon bij Plato te koop, Skullfuck! |
|
Heb geen tent kunnen vinden dus maar dekzeil en een touw gekocht, heb er zin in ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |