|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
Wie, wie en wie? |
|
Drie enorm poppy huppelpunkbands. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Aanwezig. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Misschien wel aanwezig, destijds nog eens bekijken. Ben geen groot deathcore fan, maar Carnifex trek ik nog wel goed (dat eerste album dan, verder nog niets van geluisterd). |
|
Luister dan Suffokate eens, dat is pas bruut! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Godtakke weer helemaal aan de andere kant van de planeet... Maar wel aanwezig wezen! Por Vida |
|
Zo dat gaat er flink op ja, ik mag het wel. Waarschijnlijk wel aanwezig lijkt me . Die oren van die zanger (denk ik) van Suffokate zijn wel belachelijk zeg Met dat Veil of Maya kan ik dan weer helemaal geen drol. [Dit bericht is gewijzigd door verstikking op 18-03-2010 0:31] |
|
Hehe, idd man. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Zal wel waden door de scenes zijn, of valt dat tegenwoordig mee bij dit soort feestjes? [Dit bericht is gewijzigd door verstikking op 18-03-2010 0:35] |
|
Bij gebrek aan een microfoon standaard komen ze denk ik wel van pas? [Dit bericht is gewijzigd door pitboss op 18-03-2010 0:40] Por Vida |
|
quote: ? |
|
Je bent zelf een gegrek. En ja verstikking, veel clowntjes. Een soort kloonshow haha! Maar OH wat wordt dit een vet feestje! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Haha, fijn. Toch zo'n 2 jaar geleden dat ik de laatste keer bij een deathcore show was ongeveer, dus ik ben benieuwd . |
|
Iedereen houdt daar wel z'n shirt aan [/te makkelijk] Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Met het licht uit zie je ze niet Por Vida |
|
Dat doet me dan weer denken aan Graspop [/offtipoc] Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Daar zag ik drie dagen niets, licht uit of aan, dat maakte geen barst uit Por Vida |
|
quote: Ghehe, dan is het zomer dus draag ik toch een wifebeater oid . En de meeste van die deathcore kiddo's zijn toch scharminkeltjes met XL shirts aan meen ik, dus dan is het ook weer zoiets om shirt uit te doen. [Dit bericht is gewijzigd door verstikking op 18-03-2010 0:50] |
|
Gaaf, mooie invulling voor de maandagavond |
|
|
|
quote: |
|
|
|
*KICK* |
|
Oh ja 7 juni is alweer dichtbij, heb hier stiekem toch wel veel zin in . En in Doornroosje zijn de bands altijd op tijd afgelopen zodat ik om 00.10 de trein op station Heyendaal kan hebben . |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |