IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : FortaRock: Carnifex + Veil Of Maya + Suffokate - Doornroosje - 7 juni Vorige pagina
verstikking
Usericon van verstikking
Posted 08-06-2010 14:49 by verstikking Wijzig reactieProfiel van verstikkingQuote dit berichthttp://www.facebook.com/thedevilsthirdband

Jep, dezelfde.

[Dit bericht is gewijzigd door verstikking op 08-06-2010 14:53]

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 09-06-2010 20:24 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Suffokate gemist door de KUT NS. 1x per jaar met de trein en dan 2 uur er over doen van Amsterdam naar Roffa. Oh wat was ik gefuckt, tyfuszooi!!

Veil Of Maya: Goede show, al leken de heren wat versuft (pretpeukjes ja?)

Carnifex: Op zich hard, leek toch wat routinewerk.

+Verstikking ontmoet.
+Biertjes
+foute shirts gescoord
+de hoepels van de zanger van Suffokate. We hadden zeer goede ontvangst daar binnen hehe.

-bijna op m'n bek over het bloed van Frans
-Suffokate gemist
-NS incl. zaadtreinen!!!

Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 09-06-2010 21:20 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 8 juni 2010 14:25 schreef verstikking het volgende:
Heb me goed vermaakt. Mijn neus heeft kennisgemaakt met iemand's voet tijdens Carnifex, dus die maar 4 nummers gezien en daarna lekker op een stoel mijn neus koelen.

Godver, sneu

@ Count: jammer man, het openbaar vervoer zuigt echt op zo'n momenten...

I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 09-06-2010 21:23 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Och man, heb me in lange tijd niet ze opgefokt gevoeld, tering!

Die zanger vertelde me nog wel dat ze waarschijnlijk aan 't begin van 2011 weer een Europees tourtje hebben. Halen we dan de schade in

Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 09-06-2010 21:28 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Die mogen wel nog wel eens langs Gent komen, dan kan ik ze ook eens zien. Toch wel een van de vetste (bestaande ) deathcorebands.

Just like the rest, you live by words that mean nothing, values no one needs.

I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew

pitboss
Ouwe pijp
Usericon van pitboss
Posted 09-06-2010 23:34 by pitboss Wijzig reactieProfiel van pitbossQuote dit bericht

Stuur ze na Gent dan effe door naar Mokum. Dat scheelt een stadsgenoot van mij hartkloppingen en zware frustraties...

Por Vida

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 09-06-2010 23:53 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2010 23:34 schreef pitboss het volgende:
Stuur ze na Gent dan effe door naar Mokum. Dat scheelt een stadsgenoot van mij hartkloppingen en zware frustraties...

verstikking
Usericon van verstikking
Posted 10-06-2010 16:17 by verstikking Wijzig reactieProfiel van verstikkingQuote dit berichthttp://www.facebook.com/thedevilsthirdband

quote:
Op 9 juni 2010 20:24 schreef Count Steel het volgende:
Suffokate gemist door de KUT NS. 1x per jaar met de trein en dan 2 uur er over doen van Amsterdam naar Roffa. Oh wat was ik gefuckt, tyfuszooi!!

Veil Of Maya: Goede show, al leken de heren wat versuft (pretpeukjes ja?)

Carnifex: Op zich hard, leek toch wat routinewerk.

+Verstikking ontmoet.
+Biertjes
+foute shirts gescoord
+de hoepels van de zanger van Suffokate. We hadden zeer goede ontvangst daar binnen hehe.

-bijna op m'n bek over het bloed van Frans
-Suffokate gemist
-NS incl. zaadtreinen!!!

Gezellig om je even gesproken te hebben.

Over mijn bloed gegleden ja, er kwam ook wel een hoop uit .

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com