|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Helaas niet aanwezig, aangezien Megadeth dan ook is. |
|
Nee, Megadeth heeft toch voorrang |
|
quote: Ik wil ook.Nog ruimte voor een klein vrouwtje inde auto?Kofferbak is ook goed. 3 gave bands voor een nog gaver prijsje!! =) |
|
Maandag alweer. Zin in! |
|
|
|
Morgenavond. Hopen dat er een beetje veel mensen komen kijken op maandagavond |
|
Deze show is verplaatst naar Merleyn in de stad. Jammer dat er kennelijk niet zoveel interesse is, maar het wordt vast gaaf! |
|
Naja er zijn vandaag nogal wat shows natuurlijk |
|
idd, er is wat concurrentie her en der... Aftrap vanavond is om 20.30 met Suffokate, Carnifex rond 22.00 |
|
quote: Komt beter tot zijn recht daar ook denk ik. In zo'n kleine zaal. Zin in. |
|
Hmm, hoeveel kaarten zijn er verkocht dan? Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
1 |
|
Hehe, sowieso 3 dan Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
wordt gezellig druk! |
|
Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
|
|
Zal goddomme bloedheet worden, SHIRT UIT Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Ow.maar helaas op 2uur slaap kan ik niet nog een 3e dag/avond feesten. =) |
|
Ik baal ook als een stier dat ik verstek moet laten gaan. Ik ben heerlijk tot 22:45 an die arbeit... Por Vida |
|
en zo was het toch nog uitverkocht... Bandjes hadden wel net iets teveel van pret sigaret genoten om superstrak te klinken...dat krijg je met excl. NL gigs. |
|
Maar alsnog wel van genoten? Por Vida |
|
zeker wel, alleen Veil Of Maya wel erg kort helaas. Was toch de band voor mij. |
|
Heb me goed vermaakt. Mijn neus heeft kennisgemaakt met iemand's voet tijdens Carnifex, dus die maar 4 nummers gezien en daarna lekker op een stoel mijn neus koelen. Armzwaaien deluxe daaro. Suffokate vond ik gaaf, goed kunnen lachen om de dansers daar ook. Vooral een of andere dikzak die een radslag probeerde, maar toen op zijn gat viel . Veil of Maya is niet mijn ding en de gitaren zaten wel erg laag in de mix. |
|
quote: Is daar deze foto van? If so: Kolere Por Vida |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |