IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : FortaRock: Carnifex + Veil Of Maya + Suffokate - Doornroosje - 7 juni Vorige pagina | Volgende pagina
Orklord
Usericon van Orklord
Posted 25-05-2010 10:46 by Orklord Wijzig reactieProfiel van OrklordQuote dit bericht

Helaas niet aanwezig, aangezien Megadeth dan ook is.

verstikking
Usericon van verstikking
Posted 25-05-2010 10:47 by verstikking Wijzig reactieProfiel van verstikkingQuote dit berichthttp://www.facebook.com/thedevilsthirdband

quote:
Op 25 mei 2010 10:46 schreef Orklord het volgende:
Helaas niet aanwezig, aangezien Megadeth dan ook is.

Ik was helaas te laat met Megadeth kaartjes. Ruilen ?

Orklord
Usericon van Orklord
Posted 25-05-2010 10:50 by Orklord Wijzig reactieProfiel van OrklordQuote dit bericht

Nee, Megadeth heeft toch voorrang

NotYourBitch
Usericon van NotYourBitch
Posted 25-05-2010 12:53 by NotYourBitch Wijzig reactieProfiel van NotYourBitchQuote dit bericht

quote:
Op 17 maart 2010 23:30 schreef Count Steel het volgende:

Aanwezig.

Ik wil ook.Nog ruimte voor een klein vrouwtje inde auto?Kofferbak is ook goed.
3 gave bands voor een nog gaver prijsje!!

=)

Meridian
Usericon van Meridian
Posted 02-06-2010 17:40 by Meridian Wijzig reactieProfiel van MeridianQuote dit bericht

Maandag alweer. Zin in!

verstikking
Usericon van verstikking
Posted 03-06-2010 19:25 by verstikking Wijzig reactieProfiel van verstikkingQuote dit berichthttp://www.facebook.com/thedevilsthirdband

Meridian
Usericon van Meridian
Posted 06-06-2010 20:58 by Meridian Wijzig reactieProfiel van MeridianQuote dit bericht

Morgenavond. Hopen dat er een beetje veel mensen komen kijken op maandagavond

Meridian
Usericon van Meridian
Posted 07-06-2010 11:49 by Meridian Wijzig reactieProfiel van MeridianQuote dit bericht

Deze show is verplaatst naar Merleyn in de stad. Jammer dat er kennelijk niet zoveel interesse is, maar het wordt vast gaaf!

Orklord
Usericon van Orklord
Posted 07-06-2010 11:54 by Orklord Wijzig reactieProfiel van OrklordQuote dit bericht

Naja er zijn vandaag nogal wat shows natuurlijk

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 07-06-2010 12:11 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

idd, er is wat concurrentie her en der...

Aftrap vanavond is om 20.30 met Suffokate, Carnifex rond 22.00

verstikking
Usericon van verstikking
Posted 07-06-2010 15:23 by verstikking Wijzig reactieProfiel van verstikkingQuote dit berichthttp://www.facebook.com/thedevilsthirdband

quote:
Op 7 juni 2010 11:49 schreef Meridian het volgende:
Deze show is verplaatst naar Merleyn in de stad. Jammer dat er kennelijk niet zoveel interesse is, maar het wordt vast gaaf!

Komt beter tot zijn recht daar ook denk ik. In zo'n kleine zaal. Zin in.

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 07-06-2010 15:55 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Hmm, hoeveel kaarten zijn er verkocht dan?

Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.

Spirit In Black
Posted 07-06-2010 15:56 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

1

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 07-06-2010 16:02 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Hehe, sowieso 3 dan

Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.

Spirit In Black
Posted 07-06-2010 16:03 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

wordt gezellig druk!

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 07-06-2010 16:04 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

verstikking
Usericon van verstikking
Posted 07-06-2010 16:06 by verstikking Wijzig reactieProfiel van verstikkingQuote dit berichthttp://www.facebook.com/thedevilsthirdband

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 07-06-2010 16:07 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Zal goddomme bloedheet worden, SHIRT UIT

NotYourBitch
Usericon van NotYourBitch
Posted 07-06-2010 16:11 by NotYourBitch Wijzig reactieProfiel van NotYourBitchQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2010 11:49 schreef Meridian het volgende:

Ow.maar helaas op 2uur slaap kan ik niet nog een 3e dag/avond feesten.

=)

pitboss
Ouwe pijp
Usericon van pitboss
Posted 07-06-2010 16:28 by pitboss Wijzig reactieProfiel van pitbossQuote dit bericht

Ik baal ook als een stier dat ik verstek moet laten gaan. Ik ben heerlijk tot 22:45 an die arbeit...

Por Vida

Spirit In Black
Posted 08-06-2010 11:02 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

en zo was het toch nog uitverkocht...

Bandjes hadden wel net iets teveel van pret sigaret genoten om superstrak te klinken...dat krijg je met excl. NL gigs.

pitboss
Ouwe pijp
Usericon van pitboss
Posted 08-06-2010 11:30 by pitboss Wijzig reactieProfiel van pitbossQuote dit bericht

Maar alsnog wel van genoten?

Por Vida

Spirit In Black
Posted 08-06-2010 11:36 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

zeker wel, alleen Veil Of Maya wel erg kort helaas. Was toch de band voor mij.

verstikking
Usericon van verstikking
Posted 08-06-2010 14:25 by verstikking Wijzig reactieProfiel van verstikkingQuote dit berichthttp://www.facebook.com/thedevilsthirdband

Heb me goed vermaakt. Mijn neus heeft kennisgemaakt met iemand's voet tijdens Carnifex, dus die maar 4 nummers gezien en daarna lekker op een stoel mijn neus koelen.

Armzwaaien deluxe daaro. Suffokate vond ik gaaf, goed kunnen lachen om de dansers daar ook. Vooral een of andere dikzak die een radslag probeerde, maar toen op zijn gat viel .

Veil of Maya is niet mijn ding en de gitaren zaten wel erg laag in de mix.

pitboss
Ouwe pijp
Usericon van pitboss
Posted 08-06-2010 14:36 by pitboss Wijzig reactieProfiel van pitbossQuote dit bericht

quote:
Op 8 juni 2010 10:00 schreef verstikking het volgende:
Maar mijn tan is écht .

Gisteren bij een showtje een voet tegen m'n harses (én voor OWW, hemd aangelaten ), flink gezwollen neus nu nog aan over gehouden. Goeie avond verder.

Is daar deze foto van? If so: Kolere

Por Vida

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com