|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Aanwezig Never have so many sacrificed so much for so few |
|
De 'hier'-knop doet het niet. |
|
HIER ook niet. =) |
|
Hier dus: http://www.baroeg.nl/voorverkoop.htm |
|
Enorm gaaf ja, maar volgens mij kom ik die dag terug van vakantie (nog niet geboekt hoor), of ik ben net precies op tijd terug (moet nog even kijken), maar zal wel balen zijn als ik dit moet missen. |
|
Op mijn verjaardag! |
|
En 2 dagen vóór mijn verjaardag! |
|
83 dagen na mijn verjaardag Never have so many sacrificed so much for so few |
|
Alvast gefeliciteerd! [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 21-03-2010 3:46] |
|
bedankt Never have so many sacrificed so much for so few |
|
Jammer genoeg in Baroeg, maar ja, eindelijk Devourment een keertje live zien |
|
quote: Brent_ heeft die tekst van onze website geknipt en niet de link meegenomen. Inderdaad hier: www.baroeg.nl/voorverkoop.htm |
|
Complete line-up: Zondag 22 Augustus Assault of the Carnivores Tour 2010 Devourment (US brutal death) Monstrosity (US death) Cerebral Bore (UK brutal death) Bleed From Within (UK deathcore) Supreme Pain (NL brutal death with Sinister member) Be'lakor (AU melodic death) Voorverkoop € 14,00. Entree € 16,00. Zaal open 15.00 uur. |
|
VET! Monstrosity! |
|
quote:Zeg dat wel! Hier wel naartoe, tenzij dat het nog ergens anders komt. |
|
Yes, Monstrosity! Daar zit ik al een paar jaar op te wachten eigenlijk. |
|
+1 En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Hmmm, nieuwere werk van monstrosity eigenlijk nooit gecheckt maar ik was altijd erg gecharmeerd van Dark Purity. Wellicht dat ik hier kom kijken. |
|
|
|
aanwezig |
|
quote: Zeker weten. =) |
|
Van de site: Monstrosity + Bel'akor hebben hun hele tour afgezegd. Vervangers worden z.s.m. geboekt. Jammer! |
|
he balen... |
|
Houwitser is aan de line-up toegevoegd! |
|
Serial Butcher (BE brutal death) ook toegevoegd! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Volgende pagina |