|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Cool, ken beide bands niet maar ik ga het checken. Is de lineup nu rond? |
|
quote: Ja leuk Houwitser maar toch.. =) |
|
Monstrosity speelt in Europa uiteindelijk alleen op Brutal Assault en Party San. De rest van de geplande tour gaat helaas niet door, weinig aan te doen dus. Gelukkig staan er alsnog 5 goede bands! |
|
Wie zaagt er nu over Monstrosity als Devourment komt? I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
En anders kun je altijd nog naar MACABRE in 013 die dag ;-) |
|
Zeg... blijf jij eens in je eigen topic! ;-) In Baroeg komt dit: Assault of the Carnivores Tour 2010 Devourment (US brutal death) Cerebral Bore (UK brutal death) Houwitser (NL brutal death) Supreme Pain (NL brutal death with Sinister member) Serial Butcher (BE brutal death) |
|
Fucking there!!!! More Evil0r Than Skelet0r |
|
Goeie line up hoor :D Zeker aanwezig. |
|
Aanstaande zondag! Hier nog maar eens de flyer: [Dit bericht is gewijzigd door Leon op 16-08-2010 22:29] |
|
Zeker bij ^^ Ik sta achter de bar dan, behalve tijdens Devourment. Kom gerust even hoi zeggen, want ik herken niemand in mijn chaotische buien Het doet maar even pijn! |
|
Devourment heerschte al de pan uit op PS!!En gelukkig ook Montrosity gezien.wat een tering gave show. =) |
|
ik heb ook tickets, ben er dus zeker bij. fucking veel zin in |
|
DEVOURMENT!!! |
|
Mokerharde show! www.myspace.com/devourment www.myspace.com/cerebralbore2 www.myspace.com/houwitser www.myspace.com/supremepainofficial www.myspace.com/serialbutcherdeathmetal |
|
quote: Ja dat van jou wil ik wel eens zien *camera alvast instelt* [Dit bericht is gewijzigd door Jezebel op 20-08-2010 23:32] |
|
*legt kaartje op bureau* Pitten dus op de dag van de rust. |
|
quote: +1, heel erg +1 Bijna! Het doet maar even pijn! |
|
Misschien ga ik morgen ook maar hierheen, lijkt me toch wel hard. Zal het uitverkopen? |
|
Nee hoor, er zijn gewoon nog kaarten aan de deur. |
|
Zin in! |
|
quote: Vroeger had je echt een paar euro voordeel een kaartje in de voorverkoop te kopen.Nu ben je maar 13cent goedkoper uit dan aan de deur. Maar ja ondanks me verdomde kiespijn en antibiotica-kuurtje(wat nou beter geen alcohol) hebik er wel zin in!! =) |
|
quote: Zelf weten. Bruce Banner |
|
Matig drinken mag. =) |
|
Gewoon eindelijk weer eens verdomde veel zin in een concert. Devourment, rest van de line-up vind ik regelrechte bagger. Maar na 2 keer geannuleerd te zijn geweest lijkt het er toch echt op dat we ze morgen gaan zien. Tot morgen allemaal |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |