|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Dat weet toch iedereen? Evil Dick |
|
quote: Nou ik ben net als Remi... =) |
|
Niet zeiken, rammen! |
|
Met geld? Da's niet zo handig man! Evil Dick |
|
quote: jij ook al? wil je echt niet samen remieën? |
|
Mooie en harde show! |
|
Echt wel! Evil Dick |
|
Zo, was goed gaar want kwam meteen door uit Pukkelpop met de trein hier heen :p Maar Devourment was echt gruwelijk, eerste keer dat ik ze zag. Super goed geluid en de band speelde alles strak weg. Maar wat was de opkomst slecht zeg? Zeker voor zo'n band van dit kaliber en dan ook nog eerste NL show! Dacht dat er wel wat meer man op af zou komen. Desondanks zeer geslaagd. |
|
Misschien heeft dat te maken met t feit dat macabre in tilburg speelde .... Evil Dick |
|
quote: Ach, vandaar die grote tassen |
|
Heeft er vooral mee te maken dat de PR van Baroeg te wensen overlaat. Devourment heerste en overwon. Zelden zo'n extreem groot verschil gezien tussen kwaliteit van het voorprogramma en de headliner. Eerste 5 bands waren echt heel zwak en ook gelijk vergeten na het eerste nummer van Devourment. Opkomst viel me ook echt tegen. Het geluid was tijdens Devourment wel echt heel sterk. Topper om je bekendste nummer gewoon lekker zonder te melden midden in je set te gooien, dat zie je niet vaak. Kortom gezellige Baroeg dag gehad, veel bekenden gesproken en 1 van de beste optredens die ik in jaren heb gezien. |
|
misschien zijn de meeste metalheads na alle (carnavaleske) festivals 't wel een keer beu? en rotterdam ligt nou niet bepaald centraal, zoals zwolle dat wel ligt... |
|
DAMN!! ik heb wat gemist zo te horen ik stond echt opt punt om die kant op te crossen, maar de centjes lieten het niet toe... BALEN BALEN BALEN!!! maar goed, volgende x beter zuwwe maar zeggen... Your mother ate my dog! |
|
ze hadden de Macabre show en devourment show moeten combineren, dan was het een geslaagde dag voor iedereen. heb ze beide de dag ervoor op het Mean festival nabij luik gezien. het geluid was daar bagger maar ondanks dat een super festivalletje. |
|
quote: Er waren 'maar' 4 supportbands in plaats van 5. Ze waren alle 4 goed, maar Devourment was inderdaad nog een heel stuk beter. quote: +1, in ieder geval het beste death metal concert van de afgelopen jaren. |
|
+1 Sluit me bij Leon aan... Brutal Death Metal |
|
Helaas gemist, ik was te gaar van de nachtelijke busrit uit Oostenrijk. |
|
Ik vond het een vette avond Ondanks dat het mijn muziek niet echt is, zat er wel een goede sfeer in de lucht. Leuk publiek Ik ben wel even nieuwsgierig, wie zijn er nou geweest? Ik stond een tijdje bij de entree, en daarna achter de bar en ik heb alleen NYB herkend en gesproken Het doet maar even pijn! |
|
ik was degene met het overhemd en de witte cap op met de prachtige mooie roze HDF flyers. Ik wist de weg gewoon echt niet meer daar joh, na de verbouwing niet meer geweest.. |
|
quote: Yeah, mij...volgende keer wel het bandje iets minder strak om de pols graag,haha! In het echt ben je trouwens knapper dan op je foto's. Evil Dick |
|
quote:alsof er zoveel veranderd is... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Ik weet niet of jij dat was maar een dame bij de entree begon vragen te stellen over mijn Pig Destroyer shirt, haha! |
|
quote: Dank je quote: Dat was ik dan inderdaad, hoiii Het doet maar even pijn! |
|
quote: Waterdicht bewijs. Hallo mental. Bruce Banner |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |