|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: P.s. de halve finale nog gezien gisteren? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Gemeen hoor! @ Schaep: bedankt voor je adviezen! Ik zal ze uitzoeken. [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 20-03-2010 14:24] |
|
Dit vind ik nu echt een leuke dame voor kort haar: Mooi koppie hoor. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: quote: Neerlands Hoop man, jij weet die dingen toch wel! Binnenkort ook maar weer eens naar de kapper. |
|
mijn tante kan goed knippen dus ik liet het altijd door haar doen. nu heb ik geen kapper meer nodig de eerst komende tijd want ik laat het weer groeien. ik be3gin grijs te worden maar dat vind ik niet zo erg. geen zin om te verven te veel moeite.,\\ ik haat gewone kappers eigenlijk best wel. van die kut vragen over wat werk je doet en of je nog op vakantie gaat IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote:Doe het in laagjes, Schaep. |
|
@ BJ: Ga je nog op vakantie dit jaar trouwens? [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 20-03-2010 14:30] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Al jaren. |
|
quote: Oh ja, dat soort fijne gesprekken. Vorig jaar ging ik eens met mijn huisgenootje naar een andere kapper. Zij werd al geknipt en 'mijn kapster zou zo komen'. Ik voelde de grond tillen en toen stond er een meisje van zo 'n 130 kg achter mij. Dat was schrikken. Die wilde ook vanalles weten. Meestal heb ik dan wel een stom lulverhaal paraat. Meestal woon ik dan in een dorpje bij mijn ouders (Baflo, Jipsingboermussel, Een) en werk ik bij de plaatselijke Kruidvat. Dat snappen ze tenminste, dat voorkomt irritant doorvragen over je werk of studie. Verrassend triviaal |
|
Jipsingboermussel? Bestaat zoiets? Cool! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Heeeeeey. Nu ben ik gekwetst. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: hahah damn maar het is wel goed afgelopen?? bedankt voor de tip over dat doorvragen, goud waard. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Ik zit erover te dubben alles eraf te halen. |
|
quote: Haha, ik wilde daar net iets over posten. Killing vind ik dat, ik vind dat serieus zo irritant dat ik altijd net iets te lang wacht met naar de kapper gaan. Ik trek dat simpelweg niet zo goed. Heb echt geen zin in achterlijke mokkels met vragen als "En wat studeer je dan?" - "En wat kun je daarmee worden?" - "En ga je nog wat leuks doen dit weekend?" - "En ga je nog op vakantie?". Houd gewoon je mond en zorg ervoor dat mijn kapsel de komende tijd succes heeft, want daar tel ik per slot van rekening geld voor neer. Ik zeg altijd "Doe het maar zo kort dat ik er de komende weken niks meer aan hoef te doen nadat ik uit de douche kom, maar zorg er ook voor dat het er niet uit ziet als een legerkapseltje", dat werkt altijd wel. Bovendien zorgt dat ervoor dat ik niet zo vaak meer naar de kapper hoef, win-win situatie. |
|
op die manier kan je het toch wel zelf met een tondeuze af? belachelijk hoge prijzen altijd, niet voor niets dat ik lang haar heb. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Ja, die is het allerergste. Verrassend triviaal |
|
Sjonge jonge wat een gezellige mensen hier, doen jullie niks leuks of zo Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Dan wordt het juist een beetje het crew cut idee, en dat wil ik vermijden. Dan laat ik het liever doen door iemand die wél weet wat er allemaal gebeuren moet. Alleen dat gepraat.. doodziek word je ervan. Dieptepunt was een gesprekje wat ik vorige zomer noodgedwongen moest aangaan. "En ga je nog op vakantie?" "Eh, ja, het plan is Hongarije" "O, maar is daar dan geen oorlog, enzo?" |
|
Dat enzo vooral! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
lol ik ben er dus niet alleen in. fun fact; veel mannelijke kappers zijn homo. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Ik ben nu sinds een jaar tevreden met wat de kapper met met haar uitspookt, mede vooral omdat ik zelf geleerd heb hoe ik het goed kan stylen. Het stylen laat ik dus nooit over aan de kapper zelf, dan ga ik wel met nat haar naar huis en doe ik het zelf. Verder geef ik ze wel een beetje de vrijheid om te doen wat ze willen met een paar voor de hand liggende aanwijzingen (niet korter dan dat, een pony of een schuine bles, blabla) en ik ben er tot nu toe elke keer tevreden mee geweest. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
wtf is een bles? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Een schuine pony, excuzes-moi voor het vlaamsch taalgebruik Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |