|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: je bent ze... ... Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Een kapper? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: ik ken wel een paar flikkers ja. Flikker Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie Ga naar: navigatie, zoeken Flikker kan verwijzen naar: * Een lapper, iemand die iets herstelt of repareert * Een gemene vent; iemand die niet te vertrouwen is * Een homoseksuele man (meestal afkeurend en in gemeenzame taal) * Een moeilijk te lokaliseren lichaamsdeel in de categorie falie, lazer, kladden, lurven en dergelijke, in uitdrukkingen als op zijn flikker krijgen / geven * Geen flikker betekent niets, in uitdrukkingen als hij weet er geen flikker van, geen flikker uitvoeren (niets doen, lui zijn) en geen flikker zien (niets kunnen ontwaren) * Een snel knipperend licht, bijvoorbeeld op een boei in vaarwater. * Het onrustige branden van een gasvlam (waakvlam), wat gemeten kan worden bij een vlambeveiliging * Visuele interferentie tussen een videocamera en een beeldscherm En vanwege overeenkomstige uitspraak ook naar: * Flickr, een website voor het delen van (digitale) foto's IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Heb besloten het maar gewoon te laten groeien, en 1x per jaar de puntjes er af te laten knippen. Fuck it, kappers verneuqen het altijd en zijn verschrikkelijk duur.. edit: @ Silence, als ze laagjes verpesten, dan heb je dus irritant ongelijk haar, wat een eeuwigheid duurt om weer langer te worden, of er moet weer een stuk af om het gelijk te krijgen.... [Dit bericht is gewijzigd door Helnorsk op 20-03-2010 20:20] |
|
Daarom een tondeuse elke week op de laagste stand. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Lijkt me dan weer niks voor Silence |
|
quote: Om de dag hier. Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: Ik mis altijd de Hitlersnor daaronder. Hier 1 a 2 keer p/j afpunten, maar overweeg vrij regelmatig om te kortwieken. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 21-03-2010 1:49] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Meeeeeeeeeega duur, een bezoekje aan de kapper. 75 euro voor puntjes knippen, lowlights en staat er een of andere haarmasker op de rekening die ze tijdens het wassen aangebracht hebben |
|
Hier 15eu voor een was en knipbeurt, verzorgen kan ik zelf wel. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Ik punt gewoon af voor een tientje bij de Turk verderop. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Afpunten, mooi woord, kende ik nog niet. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
tip voor de langharigen signature |
|
Jaloers op langharigen +666. |
|
uhu signature |
|
Al een tijd gemillimeterd, nu zelf in het bezit van een tondeuse dus dat scheelt weer naar de kapper gaan, al wordt het niet altijd even netjes. Speciaal voor ST, zijn favoriete kapsel: |
|
quote: Oephfffffffff. Vaker in dit topic kijken. Die benen en voeten ook. RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Ik liet het altijd nog even nakijken door mijn vriendin of een huisgenoot. Ik vergat altijd wel een klein plukje ergens. Vooral de kruin is lastig zelf te doen. |
|
Voordeel mhier, daar, en ver daar omheen groeit toch al niets meer, dus kan ik ook niet mkissen. |
|
Ik heb het al jaren op standje 1 van de tondeuse, mijn wilde haren ben ik al jaren kwijt. Ik ga gewoon naar de kapper, voor 10 Euro word ik perfect geschoren en ze masseren ook nog eens je hoofdhuid en je haar wordt uitgewassen 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Ik word echt gestoord van mijn haar af en toe. Ik moet het na elke wasbeurt steilen, want zo over straat is ook geen goed plan. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: Oh dat ken ik, alleen heb ik dan ook nog eens krullen, maar het zit goed, of het zit totaal niet, vandaag is het zo'n totaal niet dag.... Ook maar weer eens laten knippen zodat het weer beter valt... Dan heb ik meestal een wel goed zit haardag! |
|
Leuk kapsel! Kan ook goed met een pony tail o bolle knot. Hoef je het ook niet te stijlen, wat. Als ik mooi haar zou hebben dan zou ik het laten groeien. Heb ik vroeger gedaan en het is te sneu voor woorden. Dode dunne ellende. Nu heb ik soms een kapsel, maar vandaag draag ik een hoed! Ja hoor... |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |