|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb me meteen maar een 'degelijk vaderkapsel' laten aanmeten. Scheelt een hoop tijd 's ochtends, want er hoeft geen gel of wax in. |
|
Ik had afgelopen week een keer gebeld en kon gelijk in de avond terecht |
|
quote: Zoiets: ? The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
'Hair growth stimulator' staat er bij. Benieuwd of dat klopt. Enfin, niet dat ik het per se nodig heb, maar langer mag altijd. Ik kende 'castor oil' tot voor kort nog niet, maar zou erg goed voor haar en huid moeten zijn. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Maar is het ook goed voor hem? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Pas op dat je het niet op je handen smeert. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote:Ricin? Heeft ene Walter White daar niet iemand mee deaud vermeaurd? |
|
Ik las eerst Castrol Oil. :') Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Check trouwens eerst ff het etiket. Als er geen royal jelly, hyaluronzuur of micelair water inzit denk ik niet dat het gaat werken. |
|
Ligt eraan. Als er appelmoes in zit gaat het zeker wel werken. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
"Belg heeft mooiste nektapijt van Europa: “We nemen onszelf niet te serieus”" Weer iets om trots op te zijn . https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210906_92026836 The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Zo zie je maar dat we meer in petto hebben dan bier en chocolade. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Kelders, slechte snelwegen...euh... "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ik heb getwijfeld over België. |
|
https://www.metalsucks.net/2021/09/07/jason-newsted-takes-credit-for-metallica-cutting-hair-comments-on-the-newsted-hairdo/ Weet ik dat ook. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Geen wonder dat ie weg is. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Daarna zaten de andere drie leden niet lang met hun handen in hun haar. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Tegenwoordig aan de sulfaatvrije kotershampoo van Schwarskopf. Dikke vette heersch. Het piraatje op de flacon maakt het wel echt af. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |