IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Kan maar geen leuke baan vinden Volgende pagina
DCLXVI
Usericon van DCLXVI
Posted 03-09-2002 14:30 by DCLXVI Wijzig reactieProfiel van DCLXVIQuote dit bericht

Ik ben programmeur, en heb al bij verschillende bedrijven gewerkt. De ene keer is het de directeur die me het leven zuur maakt, dan weer de werksfeer of het feit dat de salarissen niet of te laat worden overgemaakt. Dan weer een gebrek aan waardering waardoor de spanningen stijgen. Het lijkt wel alsof ik nooit een baan kan vinden waar ik me helemaal 100% gelukkig voel.

Heeft iemand van jullie hier ervaring mee en zo ja, hoe lang duurde het voordat je de ware baan gevonden had?


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 03-09-2002 14:31 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 3 september 2002 14:30 schreef DCLXVI het volgende:
Heeft iemand van jullie hier ervaring mee en zo ja, hoe lang duurde het voordat je de ware baan gevonden had?
Ik zoek pas 2 jaar actief naar een baan. Maar heb er ook nog nooit een gevonden waar ik het langer dan 2 maanden uithield.


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 03-09-2002 14:40 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

De acceptatie van een baan (bij sollicitatie) moet natuurlijk van twee kanten komen. Het beste wat je kunt doen is een bedrijf wat je toch niet aan staat gewoon links laten liggen en je direct richten op je volgende sollicitatie. Ik neem aan dat je zelf ook wel kunt inschatten of een directeur (of superieur) wel of niet prettig is om mee te werken en of een bedrijf goed of niet goed overkomt?