IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Kan maar geen leuke baan vinden Vorige pagina | Volgende pagina
Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 03-09-2002 21:44 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Begin mij niet over een leuke baan. Ik heb denk ik de saaiste job ter wereld gevonden (en dat zonder hard zoeken ) : Mainframe -operator: dat zijn van die oude computerkasten die ergens eind jaren 60de eerste tekenen van leven gaven. Ik ben er zowat ingestonken daar het eerste om een inval-baan ging binnen hetzelfde bedrijf waar ik als helpdesk-medewerker aan de slag kon (leek wel wat voor ff ) maar dat helpdesk-gedoe boerde niet zo goed,...dus full-time operator, niks aan, klote uren (ik zit hier nog ja...) en ze weten je enkele te vinden als er iets misloopt. Vorige week was er licht maar door het feit dat ik werk, kon ik nieet aan solicitatie-proeven deelnemen, en ja, zolang ik niet 100% zeker ben van wat anders hou ik het maar, t'is een vast contract. Maar ik geef nie op, want 6 jaar studeren moet toch wat meer opleveren dan een leeg, doodsaai baantje.

[Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 03-09-2002 21:44]

I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be

elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 03-09-2002 21:45 by elessar Wijzig reactieProfiel van elessarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

quote:
Op 3 september 2002 21:38 schreef attila_de_hun het volgende:
Dwaallicht, pak de atlas eens en kijk eens in welke provincie van Nederlad Oss ligt.
Ga je accenten alvast maar oefenen.

Gek misschien, maar voor mij een reden om al niet om te kijken naar zo'n baan.

Volgens mij kreeg ik trouwens laatst van iemand een advertentie van Organon, maar dat was meer een project manager achtige functie.

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 03-09-2002 21:47 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 3 september 2002 21:39 schreef Dwaallicht het volgende:
Jan Marijnissen woont er ook! Dat zei m'n pa, die vond het wel cool geloof ik. Maar het is afwachten. Wel een wereldjob, bij Organon.

Morgen naar de kapper .

ik hoop dat je de baan krijgt! En oss is redelijk bereikbaar met de trein vanuit Utrecht. En als je echt je haar ervoor laat afknippen heb je er wel veel voor over. is dat echt nodig? tegenwoordig is lang haar toch wel geaccepteerd???

attila_de_hun
Posted 03-09-2002 21:48 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 3 september 2002 21:45 schreef elessar het volgende:
Gek misschien, maar voor mij een reden om al niet om te kijken naar zo'n baan.

Omdat de werkgever in Brabant zit?????

elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 03-09-2002 21:50 by elessar Wijzig reactieProfiel van elessarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

quote:
Op 3 september 2002 21:48 schreef attila_de_hun het volgende:
Omdat de werkgever in Brabant zit?????

Ja! Geen zin om te verhuizen, iig niet die kant op, en heen en weer rijden is veel te ver.

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 03-09-2002 21:50 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ik heb voor deze baan veel over. Ik ben er vrij pragmatisch in geworden, en ik heb het idee dat ik vooral *binnen* moet komen. Daarna zien we wel weer of het langer kan.

Niet alles gaat eraf hoor, bij lange na niet. Daar wacht ik nog even mee, totdat blijkt dat het daar ècht op stuk loopt.
Maar nu zit er gewoon geen model in, dus er gaat een centimeter of vijftien van af. Ook word ik moe van die (intussen lichtbruine) uitgroei van het zwartverven van anderhalf jaar geleden (check de foto's maar in het shredfest topic).

Morgen de Dwaallicht makeover, kapper, overhemd, etc. .

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-09-2002 21:51 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Argh

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 03-09-2002 21:51 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 3 september 2002 21:50 schreef elessar het volgende:
Ja! Geen zin om te verhuizen, iig niet die kant op, en heen en weer rijden is veel te ver.
Verhuizen naar Nijmegen wil ik nog evt. wel.

Het is dan ook echt een toffe baan, maar goed, ik zit in Utrecht, da's nog best te doen naar Oss met de auto (want ik ga ook rijles nemen).

En eh, als je in de positie als ik zit dan word je vanzelf een stuk flexibeler hoor .

attila_de_hun
Posted 03-09-2002 21:53 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 3 september 2002 21:50 schreef Dwaallicht het volgende:
Ik heb voor deze baan veel over. Ik ben er vrij pragmatisch in geworden, en ik heb het idee dat ik vooral *binnen* moet komen. Daarna zien we wel weer of het langer kan.

Niet alles gaat eraf hoor, bij lange na niet. Daar wacht ik nog even mee, totdat blijkt dat het daar ècht op stuk loopt.
Maar nu zit er gewoon geen model in, dus er gaat een centimeter of vijftien van af. Ook word ik moe van die (intussen lichtbruine) uitgroei van het zwartverven van anderhalf jaar geleden (check de foto's maar in het shredfest topic).

zo is het ! metalhead zijn is een "state of mind". uiterlijk is van ondergeschikt belang. En je kunt het eventueel nog altijd aan laten groeien als je eenmaal directeur bent .

attila_de_hun
Posted 03-09-2002 21:54 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 3 september 2002 21:50 schreef elessar het volgende:

ah, op zo een manier. snap ik goed. ik kan ook niet naar friesland ofzo. maar Brabant is wel heel leuk en mooi hoor!

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 03-09-2002 21:55 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 3 september 2002 21:53 schreef attila_de_hun het volgende:
zo is het ! metalhead zijn is een "state of mind". uiterlijk is van ondergeschikt belang. En je kunt het eventueel nog altijd aan laten groeien als je eenmaal directeur bent .
Hehe, je had me een paar jaar geleden hierover moeten horen... wat is het toch makkelijk praten als student.

Voor mensen met lang haar die wel op een goede plek zitten: good for you! Helaas is het nu laagconjunctuur.

[Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 03-09-2002 21:55]

Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 03-09-2002 21:55 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

De baan die ik nu heb is mijn eerste. Vorige maand heb ik mijn 5-jarige jubileum alweer gevierd. Het werk dat ik doe (reclame) is erg leuk, de collega's en klanten zijn ook erg leuk om mee samen te werken.
De enige storende factor is mijn baas, door zijn ongelovelijk vreemde karakter heb ik al vaak op het punt gestaan om te kappen met deze baan. Hij kan het ene moment aardig zijn en 5 minuten later helemaal over de rooie gaan en je de wind van voren geven.

Op dit moment heb ik nog vakantie, volgende week moet ik weer beginnen. Zelf denk ik dat ik dit werk nog wel even zal volhouden, maar de rest van mijn leven....ik denk het niet.

the only pleasure is pain

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 03-09-2002 22:08 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 3 september 2002 21:42 schreef -=ZwaarMetaal=- het volgende:
alles eraf?
Zeg 'ns... ik wil je wel wat foto's van me opsturen als je het er zo moeilijk mee hebt . En dan verder je mond houden .

winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 03-09-2002 22:46 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

hmm ik zit nu al 8 maanden, onee 9 inmiddels bij de ptt maar zodra ik een vaste baan kan vinden neem ik die aan, aangezien ik zeer binnekort op mezelf wil (ben bijna 19 dus wordt wel tijd)

My madness, my sadness

bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 03-09-2002 22:48 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Hmmz leuke baan......
Opeens weet je het, je wordt conducteur.

Bazzio Attacks!!!

winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 03-09-2002 22:52 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

quote:
Op 3 september 2002 22:48 schreef bazzio het volgende:
Hmmz leuke baan......
Opeens weet je het, je wordt conducteur.

heheh ik in een apenpakkie
no thx

My madness, my sadness

Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 03-09-2002 22:59 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

Wat houd dat in applicatiebeheerder?

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 03-09-2002 23:01 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ehh, moeilijk zomaar ff te zeggen, je doet vooronderzoek naar bepaalde technieken om medicijnen bij organon te maken/syntethiseren en bent ook bezig met de informatiestroom van en naar de verschillende afdelingen (zijn er een stuk of vier), daar ontwerp je ook applicaties voor en ook breng je geloof ik nog de wensen van klanten in kaart.

Anyway, chemische achtergrond + databaseervaring was gewenst en laat ik dat nu net allebei hebben. Nou nog ff uitgenodigd worden met m'n vage kut studie.

mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 03-09-2002 23:16 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 3 september 2002 21:50 schreef Dwaallicht het volgende:

Komaan! Daar ga je spijt van krijgen..
Waar is je trots man!

Neh, dat zou ik dus nooit kunnen doen voor een baan.

Not all who wander are lost. - JRR Tolkien

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 03-09-2002 23:18 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 3 september 2002 23:16 schreef mislyd het volgende:
Komaan! Daar ga je spijt van krijgen..
Waar is je trots man!

Neh, dat zou ik dus nooit kunnen doen voor een baan.
Hehe.

Zoals ik al zei; good for you.

Ik zie niet aan wat er zo fantastisch aan is om je trots te baseren op het feit dat je altijd en overal in je zwarte metalkloffie kan rondlopen, maar goed. Het zijn maar kleren hoor.

En verder, trots... ik word trotser van de dingen kunnen blijven doen die ik wil, en met m'n huidige bankrekening word ik dus niet echt trots.

Asherah
Usericon van Asherah
Posted 03-09-2002 23:19 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Ik ook niet.
NOOIT.

Ik zou niet eens willen werken op een plaats waar ze zoiets in feite onbenulligs van je durven vragen. Wat een ridicuul sfeertje moet daar wel niet hangen.

[Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 03-09-2002 23:22]

mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 03-09-2002 23:21 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

Je moet trots zijn als je iets bereikt met je verstand. Als je enkel binnenmag omdat je kort haar hebt en een keurig hemdje draagt, heb je niet veel om trots op de zijn.

Ik vind mijn kledij niet belangrijk. Net daarom! Het zijn toch enkel je prestaties die gelden?

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 03-09-2002 23:24 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ik vind mijn kledij ook niet belangrijk; als ik dan bij een toffe baan binnen kan komen door net wat netter gekleed te gaan dan normaal, zal me dat echt jeuken. Daar ga je toch geen punt van maken? Anders snij je jezelf echt in de vingers.

Ik kan echt niet principieel doen over iets lams als m'n uiterlijk. Voor die kleine prijs wil ik best even meedoen aan de poppenkast.

Kijk het moet natuurlijk niet overdreven worden. Ik ga niet jasje-dasje en m'n haar wordt ook niet kort (dat lijkt me gewoon niks)... maar wel in model.
Je uiterlijk veranderen is echt niet hetzelfde als jezelf geweld aandoen; als dat wel zo is dan vind ik dat eigenlijk behoorlijk oppervlakkig.

Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 03-09-2002 23:24 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

Vrouwen hebben het makkelijk, bij hun is lang haar net zo goed als kort haar

mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 03-09-2002 23:27 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 3 september 2002 23:24 schreef Dwaallicht het volgende:
Ik kan echt niet principieel doen over iets lams als m'n uiterlijk. Voor die kleine prijs wil ik best even meedoen aan de poppenkast.

Zo verandert er nooit wat.

*denkt aan de post van Valorian in 'Zm-ers op tv'* => zo moet het!

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com