|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
cruelty had wel een paar leuke nummers (en machtige keyboards) maar daar hield het wel bij op... bovendien hebben ze hun hele sound vernacheld dus dat zal toch niet meer lukken... Je moeder. |
|
Cruelty vind ik wel een goede cd ... niet zo goed als dusk maar wel goed. De rest die daarna is gekomen heeft me niet lang kunnen boeien. |
|
quote: Trieste gast |
|
quote: Ja, ik lig ook in een scheur... ALs ik COF wil horen heb ik cruelty/dusk/vempire om uit te kiezen, dus... Ga hem waarschijnlijk niet eens beluisteren. |
|
Zeker beter dat ze weer in de richting gaan van Cruelty and The Beast. Van mij mag de cd wel eerder uitkomen, de herfst duurt nog even. the only pleasure is pain |
|
Ik vond "Midian" wel goed (op ze stem en wat gitaar spel na) maar " Creatures that kissed in cold mirrors " en de intro is echt PICCO BELLO! Godverdommen.. |
|
ik heb er nog niets van gehoord maar dat zal binnenkort wel goed komen. ja Cruelty and The Beast is zeker ok [Dit bericht is gewijzigd door linknl op 13-04-2002 0:12] |
|
Cruelty and the beast is wel een acceptabel album . |
|
na cruelty en the beast vind ik het een kut band geworden. Het wordt niks meer met die lui. |
|
Lovecraft & Witchhearts is wel een overbodige cd |
|
quote: inderdaad |
|
Dat is toch "The best of" ? Wat mij betreft noemen ze het "The baddest of" aangezien ze nog niks goeds hebben uitgebracht Ik, Wil Schuurman |
|
hun oudere werk is best ok, ook die cover van Iron Maiden vind ik gaaf. Beetje weinig voor een dubbel cd. |
|
quote: Cradle is een overbodige band |
|
quote: |
|
|
|
V empire is de beste van hun. Nou issie zun stem kwijt en ut klinkt voor geen meter meer. Alle power is weg. |
|
quote: Zeker.. Hunted shores vind ik nog steeds erg goed met die clean en vrouwen stem(men) erin [Dit bericht is gewijzigd door Pandaemonaeon op 13-04-2002 16:43] Godverdommen.. |
|
pardon foutje [Dit bericht is gewijzigd door Pandaemonaeon op 13-04-2002 16:42] Godverdommen.. |
|
CoF vind ik te veel van hetzelfde, veels te saai MuayThaigerrr!! |
|
Maar albert.. je zit toch al een tijdje in de BM scene.. op ten duur is cof toch geen ene reet meer aan Godverdommen.. |
|
cradle is voor veel mensen een opstapje tot metal omdat het lekker toegankelijk en simpel is en als je geen andere metal kent klinkt het nog best ruig. Maar als je eenmaal naar andere bands gaat luitseren kom je er vrij snel achter dat CoF echt een pruts band is. |
|
quote: De ouwe cradle is gewoon goed. Zit agressie in....vette screams. Zoals ik al zei V empire is de beste van hun. Maar wat er nu van over is gebleven is niet veel meer. |
|
De oude cradle is beter dan de nieuwe maar nog steeds niet bijzonder als je naar de andere bands kijkt. Het luistert lekker weg en daarom wordt het populair. Ze gebruiken wat goedkope muzikale effectjes. Het niet meer dan filmmuziek eigenlijk. Er moet ff een sfeer gemaakt worden maar het hoeft niet duurzaam te zijn. |
|
quote: |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |