|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
gaat dit nog steeds over die ene cd?? dacht het niet. |
|
ik zeg absoluut niet dat muziek slecht wordt zodra het commercieel is geworden. het is weer een kweste van mening dat ik ondergrondse bands veel beter vind, vooral om ze live te zien, en dat is de belangrijkste. |
|
quote: Ik blijf erbij dat ik underground een te brede term vind. Als je bij zo'n bewering blijft kan ik alleen maar concluderen dat je absoluut geen idee hebt waar je over praat maar wel stoer wilt doen door te zeggen dat je in de underground zit. |
|
het enige wat ik hiermee wil zeggen is dat bijvoorbeeld zo'n band als immortal(een goede band verder hoor) en ook veel meer erg saai zijn geworden als je ze live ziet.] en dat kom ik bij ondergronse metal niet tegen. de sfeer blijft gewoon zo als het hoort. |
|
quote: Ik stond wel redelijk vooraan dacht ik. Ik vermaakte me best totdat DF begon. Ik weet nog dat ik "Nerds!" geroepen heb Gauw over CoF lullen nou! |
|
quote: Ik moet zeggen dat veel underground bands nog 10x saaier zijn. Hoe vaak bandjes niet gewoon een beetje suf hun nummers staan te rammen zonder ook maar een beetje uitstraling. Begrijp me niet verkeerd ik sta liever bij een goede underground band dan bij een een superbekende band (uitzonderingen daargelaten) maar ik vind jouw beargumenteringen werkelijk nergens op slaan. |
|
deze topic gaat nog steeds over die cd van cradle of filth hoor. maar wat ik hier probeer te zeggen dat mijn smaak gewoon meer naar minder bekende bands gaat. ik vind het meer sfeer hebben. |
|
En ik vind minder bekend een domme term aangezien dit absoluut niets zegt over muziek of bands. |
|
Hij (soepkoeltoer) bedoelt denk ik gewoon dat 'ondergronds' meestal impliceert dat men muziek maakt als creatieve uiting en dat men weet dat men toch niet bekend wordt, dus dat ze zich ook niet aan conventies of zo houden. Oftewel: UNDERGROUND HEERSCHT. |
|
quote: Ben ik helemaal met je eens. Alleen probeer ik haar uit te lokken om zichzelf wat beter uit te drukken. Juist omdat er anders weer zo'n zinloze discussie ontstaat over underground of niet die alleen gebaseerd is op opmerkingen die totaal niet onderbouwd zijn en waar dus makkelijk op te zeiken is. [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 13-04-2002 19:52] |
|
en dat heb ik ook eerder gezegd dat ik live slechter ga vinden, terwijl de ondergrondse bandjes nog steeds met varkenskoppen op het podium staan. En voor de rest zei ik alleen dat ik de muziek van COF slecht vind en dat het vroeger beter was. mischien had je beter moeten lezen. |
|
[quote]Op 13 april 2002 19:44 schreef Dwaallicht het volgende: Hij (soepkoeltoer) bedoelt denk ik gewoon dat 'ondergronds' meestal impliceert dat ... soepkoeltoer is een zij |
|
verkeerde post [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 13-04-2002 19:52] |
|
quote: kleine tip: zet dat ook in je profiel |
|
quote: ARGH OK |
|
kleine tip: zet dat ook in je profiel [/quote] ok, bedankt voor de tip. |
|
quote: no. Ik ben niet altijd evil en gemeen |
|
quote: hehehe. oh ja?? zo lijkt het wel. maar goed, we dwalen alweer af. |
|
quote: O ja CoF.... dubbelcd. Ik vind één cd eigenlijk al erg genoeg. |
|
haha ik vind dubbelcd's altijd fucking irritant! |
|
quote: De naam doet me al blij zijn...das foute boel dus.. Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
quote: Die dubbelcd van monstrosity mag er anders wel zijn hoor |
|
ja, maar ik weet nooit welke ik moet draaien net als bij SnM, of Infernal Eternal ik wil Legion en On Darkened Wings en Sulphur Souls. kut. |
|
ik vind het een beetje irritant met die iced earth horro show cd. dat er op de ene een gaaf cover staat van iron maiden en de rest alleen maar een intervieuw, die je toch niet al te vaak zou luisteren. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |